خرید نمایندگی پنل اس ام اس، راهکار کسب درآمد اینترنتی

دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
انتخاب بهترین نمایندگی سامانه پیامک و خرید بهترین نمایندگی پنل اس ام اس به شما کمک می‌کند اولین گام کسب درآمد اینترنتی را محکم بردارید.
تبلیغات

در این مقاله شما را با کسب درآمد اینترنتی ازطریق نمایندگی پنل اس ام اس آشنا می‌کنیم و راهکار کسب درآمد اینترنتی بدون نیاز به سرمایه اولیه را به شما معرفی کنیم.

صادقانه می گوییم که کسب درآمد از نمایندگی پنل اس ام اس زود بازده نیست؛ اما در درازمدت درآمد شما به‌صورت تصاعدی رشد می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم با خرید نمایندگی پنل اس ام اس اولین گام را برای شروع درآمد اینترنتی بردارید.

کار نمایندگی پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس یک نرم‌افزار اینترنتی و تحت وب، برای ارسال پیامک است، تمام پیامک‌هایی که روزانه از سرشماره‌های مختلف از سمت شرکت‌ها و فروشگاه‌ها دریافت می‌کنید ازطریق پنل اس ام اس ارسال می‌شود.

پنل اس ام اس می‌تواند پیامک تبلیغاتی یا پیامک خودکار بعد از خرید ازطریق سایت و اپلیکیشن را بدون دخالت نیروی انسانی ارسال کند.

احتمالا شما هم بعد از خرید از دیجیکالا پیامک اطلاع‌رسانی از نحوه تحویل کالا را دریافت کرده‌اید، این پیامک‌ها تماما ازطریق وب سرویس ارسال پیامک و با نرم‌افزار پنل اس ام اس ارسال می‌شود.

باتوجه‌به روند رو به رشد راه اندازی فروشگاه اینترنتی و نیاز تمامی وب‌سایت‌ها برای تأیید شماره موبایل مشتری ازطریق ارسال پیامک اعتبارسنجی و ارسال پیامک بعد از تکمیل سفارش، شما می‌توانید آینده روشنی را برای کسب درآمد از نمایندگی پنل اس ام اس تصور کنید.

روش‌های کسب درآمد با نمایندگی پنل اس ام اس

تمام افراد جامعه با هر سطح دانشی با مشاهده ویدیوهای آموزشی کار با نمایندگی سامانه پیامک فراز اس ام اس، می‌توانید کسب درآمد ازطریق نمایندگی پنل اس ام اس را شروع کنید. این در حالی است که دو گروه زیر با خرید نمایندگی پنل اس ام اس می‌توانند سریع‌تر به سوددهی برسند:

  • طراحان سایت، برنامه‌نویسان، شرکت‌های نرم‌افزاری و تمام نرم افزارهایی که به سامانه پیامک متصل می‌شوند.
  • کانون های تبلیغاتی، آژانس های تبلیغاتی و مشاوران تبلیغاتی که مشتری برای تبلیغات به آن‌ها مراجعه می‌کند.
روش‌های افزایش درامد برای برنامه‌نویسان و شرکت‌های طراحی سایت

روش‌های درآمدزایی از نمایندگی پنل اس ام اس

کسب درآمد از نمایندگی پنل اس ام اس به ۳ روش انجام می‌شود و شما با اخذ نمایندگی سامانه پیام کوتاه می‌توانید ازطریق روش‌های زیر درآمد داشته باشید:

  • فروش پنل اس ام اس کاربری و فروش نمایندگی پنل اس ام اس
  • فروش شارژ پیامک
  • فروش خط اختصاصی

فروش پنل پیامکی و نمایندگی سامانه پیامکی

با خرید نمایندگی سامانه پیامک شما قادر هستید نامحدود اکانت سامانه پیامکی ایجاد کنید و پنل پیامکی بفروشید، در سامانه پیامکی فراز اس ام اس بابت ساخت کاربر یا ساخت نماینده نباید هزینه‌ای را پرداخت کنید و تمام مبلغ دریافتی از مشتری به‌عنوان سود برای شما خواهد بود.

فروش شارژ پیامک

کاربرانی که از شما پنل پیامکی خریداری می‌کنند برای ارسال پیامک نیز باید شارژ پیامکی خریداری کنند، شما با قیمت‌گذاری پیامک می‌توانید روی شارژ خریداری شده کاربرانتان درآمد داشته باشید، در سامانه پیامکی فراز اس ام اس نیازی نیست شما از قبل شارژ پیامکی خریداری کنید و سپس به کاربران خود شارژ بفروشید، بعد از خرید شارژ توسط کاربر براساس قیمت گذاری انجام شده توسط شما، سود شما محاسبه شده و به حساب شما واریز می‌شود.

فروش خط اختصاصی

خیلی از کاربران شما برای تعامل با مشتری و برقرار کردن ارتباط ۲ طرفه به خطوط رند اختصاصی (مثلا ارسال پیامک با خط ثابت ۰۲۱) نیاز دارند. شما می‌توانید خطوط اختصاصی را در نمایندگی سامانه ارسال پیامک انبوه قیمت‌گذاری کرده و کاربر شما بعد از اینکه خط اختصاصی را خریداری می‌کند سود شما به‌عنوان نماینده محاسبه شده و به حساب شما واریز می‌شود.

البته درکنار موارد گفته شده درآمدهای جانبی دیگری نیز می‌توانید برای خود ایجاد کنید، مثلا اگر برنامه‌نویس هستید، می‌توانید از طراحی افزونه‌های اختصاصی پیامکی، تنظیمات افزونه‌ها و... نیز درآمد داشته باشید.

بهترین نمایندگی پنل اس ام اس

در ایران شرکت‌های مختلفی هستند که منبع نمایندگی پنل پیامک را ارائه می‌دهند. یکی از بهترین منبع های نمایندگی پنل اس ام اس در ایران ippanel است که این منبع دائما به‌روزرسانی شده و قابلیت های بسیار زیادی برای ارسال پیامک تبلیغاتی یا ارسال پیامک ازطریق وب سرویس خدماتی دراختیار شما قرار می‌دهد.

برای خرید نمایندگی پنل پیامک، شما باید به موارد بسیار زیادی دقت کنید؛ زیرا قرار است سال‌های سال با شرکت پیامکی همکاری داشته باشید و انتخاب اشتباه می‌تواند حتی به اعتبار فعلی شما در بین مشتریان لطمه بزند، بنابراین چند توصیه برای خرید نمایندگی سامانه پیام کوتاه وجود دارد که می‌توانید هنگام خرید سامانه پیامک نمایندگی مد نظر داشته باشید.

پنل اس ام اس حقوقی یا پنل پیامک حقیقی؟

نمایندگی پنل پیامک را مستقیما و بدون واسطه از شرکت‌های ثبت شده تهیه کنید و از خرید نمایندگی سامانه پیامک از افراد حقیقی خودداری کنید.

فرقی نمی‌کند که هدف شما خرید سامانه پیامک است یا قصد خرید نمایندگی پنل پیامک را دارید، همواره توصیه می‌کنیم به‌جای خرید از اشخاص حقیقی از شرکت‌های معتبر ثبت شده پنل پیامک را تهیه کنید؛ زیرا خیال شما از حسن رفتار شرکت ارائه دهنده خدمات ارسال پیامک انبوه آسوده است و مطمئن هستید که در درازمدت مشکلی ایجاد نمی‌شود.

روش‌های کسب درامد اینترنتی با نمایندگی پنل اس ام اس

پشتیبانی سامانه پیامک

یکی از مهم‌ترین بحث ها در نمایندگی پنل اس ام اس پشتیبانی است، باید به‌دنبال شرکتی باشید که بهترین پشتیبانی نمایندگی پنل اس ام اس را ارائه می‌دهد تا بتوانید مشکلات کاربرانتان را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف کرده و به مشتریان خود پاسخگو باشید.

تعرفه ارسال پیامک

هنگام اخذ نمایندگی ارسال پیامک انبوه باید حتما به تعرفه ارسال پیامک دقت کنید؛ زیرا هرچقدر تعرفه ارسال پیامک شما کمتر باشد سود شما بیشتر خواهد بود بنابراین بهتر است از شرکت‌های اصلی ارائه دهنده خدمات ارسال پیامک انبوه، نمایندگی سامانه پیامکی را تهیه کنید.

رفع دغدغه‌های نماینده ارسال پیامک

بعد از خرید نمایندگی پنل اس ام اس برای بازاریابی و فروش سامانه پیام کوتاه باید حتما یک سایت برای معرفی خدمات ارسال پیامک انبوه خود داشته باشید. بعضی از شرکت‌های معتبر در زمینه نمایندگی پنل پیامک، طراحی سایت فروش پنل اس ام اس را به‌رایگان دراختیار شما قرار می‌دهند که می‌تواند روند فروش پنل اس ام اس را تسریع کند. بنابراین این مورد را جدی بگیرید و از تجارب نماینده اصلی شرکت سامانه پیامکی استفاده کنید.

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید هنگام خرید نمایندگی پنل پیامکی مد نظر داشته باشید سازگاری با افزونه‌های پیامکی به‌صورت ریبرند است به نحوی که اسمی از شرکت اصلی ارائه دهنده خدمات پیامکی وجود نداشته باشد و با اکثر افزونه‌های پیامکی محبوب مانند افزونه دیجیتس، افزونه پیامک ووکامرس، افزونه پیامک گرویتی فرم، افزونه پیامک پرستاشاپ، افزونه پیامک اپن کارت و... سازگار باشد. نمایندگی سامانه پیامک فراز اس ام اس به‌صورت کاملا ریبرند افزونه های پیامکی را دراختیار نمایندگان قرار می‌دهد، همچنین شرکت فراز اس ام اس یک شرکت پویا و جوان در زمینه توسعه نرم‌افزارهای پیامکی است. چندی پیش فراز اس ام اس اولین افزونه باشگاه مشتریان وردپرس در ایران را طراحی کرد. این افزونه وردپرسی به شما کمک می‌کند تا شماره موبایل مشتریان خود را جمع آوری کرده و هنگام برگزاری کمپین تبلیغاتی بتوانید به مشتریان و کاربران سایت خود پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

فراز اس ام اس اپلیکیشن ارسال پیامک انبوه را دراختیار کاربران قرار می‌دهد تا کاربران بتوانند به سرعت و با لمس چند کلیک، پیامک تبلیغاتی انبوه یا پیامک به مخاطبان گوشی ارسال کنند. نمایندگان فراز اس ام اس بعد از تهیه نمایندگی سامانه پیامک فراز اس ام اس نیز در صورت تمایل می‌توانند درخواست دهند تا اپلیکیشن ریبرند با نام مجموعه به‌صورت اختصاصی برای نماینده توسعه داده شود. به هر حال همان‌طور که می دانید نرخ استفاده از اپلیکیشن روزبه‌روز بیشتر می‌شود؛ بنابراین استفاده از اپلیکیشن ارسال پیامک می‌تواند به افزایش فروش شارژ شما کمک کند.

در گذشته در زومیت در مورد معیارهای انتخاب و خرید بهترین پنل اس ام اس صحبت کرده بودیم و در این مقاله نیز سعی کردیم مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید نمایندگی سامانه پیام کوتاه باید مد نظر داشته باشید را به شما معرفی کنیم.

فراز اس ام اس با رتبه الکسا ۴۰۰ ایران یکی از پرمخاطب‌ترین سایت‌ها در زمینه ارسال پیامک و جزء شرکت‌های پیشتاز در حوزه ارائه خدمات پیامکی است.

اگر بعد از خواندن این مقاله انتخاب شما برای خرید نمایندگی پنل پیامک شرکت فراز اس ام اس (www.farazsms.com) بود، زومیت را به‌عنوان معرف اعلام کنید و هنگام ثبت نام نمایندگی سامانه پیامکی با وارد کردن کد تخفیف rezoomit  می‌توانید از 20% تخفیف ویژه کاربران زومیت بهره‌مند شوید.

اگر هنوز برای تهیه نمایندگی پنل پیامک سوالی در ذهن شما باقی مانده است، با شرکت فراز اس ام اس (وبسمتر برگزیده تیم همیار وردپرس) با شماره ۷۱۳۳۳۰۳۶-۰۲۱ تماس بگیرید.

به‌نظر شما یک نمایندگی سامانه پیامکی معتبر چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ شما از کدام پنل اس ام اس استفاده می‌کنید؟ آیا از امکانات و پشتیبانی شرکت پنل پیامک راضی هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات