آموزش سه تار مقدماتی و پیشرفته به‌صورت آنلاین و تصویری

سه‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
در سایت خنیاگر شما می‌توانید آموزش‌های متنوع موسیقی را مشاهده کنید اما در این مطلب می‌توانید از آموزش سه تار مقدماتی و آموزش سه تار متوسطه، بیشتر بدانید.
تبلیغات

برخلاف تصور بسیاری نواختن ساز به‌ویژه سه تار تنها یک کار فانتزی نیست بلکه هنری است فاخر که کمک می‌کند افراد بتوانند از زندگی روزمرگی ها رها شوند و سفری هیجان انگیز به اعماق دل و احساسات قلبی داشته باشند.

آموزش اصولی همچون جاده است که می‌تواند نه‌تنها فرد را به مقصد برساند بلکه با نواختن حرفه‌ای ساز و برخاستن صدای لطیف آن، جان و دل را از غم و غصه نیز نجات داد.

خنیاگر

نواختن هنرمندانه سه تار این ساز قدمت‌دار با صدای ظریف و گوش‌نواز آن‌چنان با دل و جان ایرانیان هنردوست عجین شده است که روزبه‌روز بر تعداد علاقه‌مندانی که در پی یادگیری آن هستند افزوده می‌شود.

خنیاگر نیز برای عاشقان آموزش سه تار، بسته آموزشی حرفه‌ای تولید و عرضه کرده است. هنرجویانی که آشنایی چندانی با موسیقی به‌ویژه سه تار ندارند بهتر است که ابتدا بسته آموزشی سه تار مقدماتی تهیه کنند که استاد طینوش بهرامی این هنرمند چیره‌دست در جلسات متعددی به شکل بسیار حرفه‌ای و با جزئیات کامل مفاهیم و تکنیک‌های پایه را تدریس کرده است و نکته ابهامی باقی نمی‌گذارند.

خنیاگر

طینوش بهرامی

یکی از راه‌هایی که می‌توان به شکل راحت و مفید در نواختن سه تار متخصص شد و ذوق هنری خود را به نمایش گذاشت استفاده از ویدئوهای آموزشی آنلاین است.

مزایای یادگیری سه تار به شکل آنلاین

به‌راحتی حتی افرادی که وقت کافی برای حضور در کلاس‌های آموزشگاه را ندارند نیز می‌توانند بیاموزند و حرفه‌ای شوند.

یکی از تردیدهایی که در زمینه آموزش آنلاین سه تار مطرح می‌شود این است که نمی‌توان با استاد ارتباط مستقیمی داشت اما نباید از قلم انداخت که فیلم‌های آموزشی آکادمی خنیاگر را گروه فیلم‌برداری حرفه‌ای در ایران تهیه کرده‌اند، علاوه بر اینکه آموزش ها نیز به شکل بسیار جزیی و مرحله به مرحله ضبط شده‌اند و این امکان نیز فراهم است که هنرجو سوالات و اشکالات خود را بپرسند تا بدون هیچ‌گونه چالشی بتوانند نمایش خاصی از هنر و مهارت را شاهد باشد.

اما نباید فراموش کرد که در آموزش سه تار چه به شکل مجازی یا حتی حضوری، تعیین‌کننده مسیر رشد و پیشرفت خود هنرجو ست.

اگر فرد بتواند با تکیه‌بر علاقه و پشتکار به شکل هدفمند تمارین را انجام دهد نه‌تنها به‌عنوان یک نوازنده خوب ظاهر خواهد شد بلکه دور از انتظار نیست حتی نامی در این عرصه نیز بر جای بگذارد.

برخی از افراد در ابتدای مسیر یادگیری به‌علت هیجانات درونی و ذوق زیاد، ساعات طولانی مشغول تمرین می‌شوند اما رفته رفته فواصل را بیشتر می‌کنند به‌طوری‌که در نهایت به شکل منقطع در می‌آید؛ درحالی‌که این اقدام مهم‌ترین آفت در مسیر پیشرفت هنری فرد هست.

چالش شناخت بهترین استاد موسیقی

اگرچه بهترین نوازنده را نمی‌توان مدرسی توانمند دانست اما در تولید محتواهای آموزشی خنیاگر اساتیدی حضور دارند که نه‌تنها سابقه شگرفی در موسیقی ایران با کارهای شاخص بر جای گذاشته‌اند بلکه سابقه درخشانی نیز در زمینه تدریس و تربیت هنرجویان بسیاری دارند. با ما همراه باشید تا با جزییات بیشتری از بسته‌های آموزشی سه تار مجموعه خنیاگر آشنا شوید.

شناخت بهتر مدرس دوره

استاد طینوش بهرامی نوازنده مطرح و حاذق سه تار هستند که با توانمندی شگفت‌آوری که همواره در نواختن سه تار به نمایش می گذارند، شهره عام و خاص هستند.

ایشان علاوه بر نبوغ درونی از نظر آکادمیکی نیز دانش بالایی دارند، فارغ التحصیل شدن در مقطع کارشناسی ارشد موسیقی دانشگاه لندن می‌تواند گواه این موضوع باشد؛ البته که رشد شخصیت هنری فاخر ایشان را نمی‌توان بی‌ارتباط با حضور در محضر اساتیدی چیره دستی همچون حسین علیزاده دانست.

سابقه هنری استاد طینوش بهرامی

اگرچه کارنامه کاری ایشان آنچنان پربار است که نمی‌توان همه را اشاره کرد ولی به چند مورد گریزی کوتاه زده شده است:

  • اجرای شاخص در سالن رودکی همراه‌با برترین موسیقی دانان ایران همچون حسین علی زاده و پرویز مشکاتیان
  • رهبری گروه کنسرواتوار ملی تهران
  • سابقه درخشان تدریس در دانشگاه سوره از سال ۱۳۷۷ تا ...
خنیاگر

طینوش بهرامی

در این بسته آموزشی حرفه‌ای علاوه بر رعایت تمامی استاندارد های آموزشی روز دنیا، مفاهیم و تکنیک‌های اولیه به شکل جز به جز برای هنرجویانی که در ابتدای راه قرار دارند بیان شده است.

تهیه این بسته آموزشی منحصر‌به‌فرد این امکان را می‌دهد تا هنرجویان با دلی قرص و مطمئن تمامی مقدمات مورد نیاز برای ورود به مراحل پیشرفته را بیاموزند.

  • حداکثر زمان یادگیری با فیلم‌های تولیدی چقدر است؟

حداکثر زمانی‌که نیاز است تا یک فرد بتواند بر تمامی مفاهیم مسلط شود ۶ ماه است.

  • با تهیه دوره آموزشی مقدماتی با چه مفاهیمی می‌توان آشنا شد؟

مفاهیم تئوری و تکنیک های نوازندگی به شکل بسیار حرفه‌ای و گام به گام در طی جلسات آموزشی گنجانده شده‌اند. افراد با پیگیری تمارین و آموزش‌ها به خوبی قادر خواهند بود در انتهای دوره قطعاتی را نیز اجرا کنند.

  • تدریس در این دوره براساس چه کتابی صورت می‌گیرد؟

استاد طینوش بهرامی با بیانی دلنشین و شیوه اختصاصی مفاهیم و تمارین را آموزش می‌دهند. استفاده از مراجع مختلف را می‌توان نقطه قوت این بسته آموزشی دانست.

آموزش سه تار متوسطه ۱ (روش اختصاصی)- طینوش بهرامی

زمانی‌که هنرجو با استفاده از بسته آموزشی سه تار مقدماتی، توانست در شناخت جغرافیای سه تار و تکنیک‌ها و آموزش‌های مرحله به مرحله موفق شود و توانمندی خویش را در نواختن صدای ساز حتی با اجرای قطعات ساده به نمایش بگذارد، می‌توان گفت از ذوق هنری خوبی برخوردار است و حال وقت آن است که با شروع آموزش‌های سه تار متوسطه ۱ در این مسیر پیشرفت بیشتری را تجربه کند.

در این دوره فرد با آموختن مفاهیمی اصولی درباره پایه و اساس نوازندگی مجهز به ابزاری می‌شود که در انتها بتواند به شکلی حرفه‌ای و هنرمندانه هر نت یا قطعه را اجرا کرده و متناسب با فضا و حال و هوای خویش به آن حتی شاخ و برگ بدهد.

آموزشات سه تار متوسطه ۱ از جمله مفاهیمی هستند که تمامی افرادی که می‌خواهند روزی نوازنده حرفه‌ای شوند به آن نیاز دارند.

  • در این مجموعه چه کتابی به‌عنوان مرجع آموزش انتخاب شده است؟

استاد طینوش بهرامی در آموزش‌های این دوره تنها خود را محدود به یک کتاب خاص نکرده‌اند؛ بلکه تمامی مفاهیم و تکنیک‌های اساسی مورد نیاز برای آموزش سه تار به‌صورت حرفه‌ای و با جزئیات بیان شده‌اند تا تمامی افراد بتوانند در آموزش و اجرای قطعات توانمند شوند.

  • حداکثر زمان یادگیری برای این دوره چقدر است؟

در کمتر از ۴ ماه می‌توان بر تمامی مفاهیم و آموزش های جلسات این دوره مسلط شد.

  • چه پیش نیازهایی برای خرید این مجموعه نیاز است؟

افرادی که توانسته‌اند دوره سه تار مقدماتی را تهیه کنند بهتر می‌توانند با شیوه تدریس استاد بهرامی ارتباط برقرار کنند.

آموزش سه تار متوسطه ۲ (روش تخصصی)- طینوش بهرامی

هنرجویان، زمانی به آن درجه از هنر و توانمندی می‌رسند که قطعات موسیقی ایران را با سازهای مختلف بسازند که از فرهنگ سه تار و تکنیک‌های آن به خوبی آگاه باشند.

در این مجموعه قطعات مختلفی قرار گرفته است تا هنرجو بتواند با کمک یادگیری تکنیک‌های متنوع، توانمندی خویش را در زمینه ترجمه قطعات با سه تار بهبود بخشد.

خنیاگر با تولید محتوای آموزشی موسیقی بی‌نظیر و استاندارد درکنار همراهی برترین استادان موسیقی ایران فرصتی فراهم کرده است تا تمامی عاشقان موسیقی در هر زمان و مکان فرصتی برابر داشته باشند تا استعدادهای نهفته موسیقیایی خود را شکوفا کنند.

  • با تهیه مجموعه سه تار متوسطه ۲ خنیاگر با چه مفاهیمی می‌توان آشنا شد؟

تمرکز اصلی در تولید محتواهای آموزشی این مجموعه بر آن بوده تا هنرجویان بتوانند به هنرمندی تمام قطعات جدیدی را که حتی برای سه تار نیستند را نیز ترجمه کرده و بنوازند. استاد طینوش بهرامی به شکل حرفه‌ای به یادگیری تمامی تکنیک‌ها می‌پردازند تا اجرای سایر قطعات موسیقی با سه تار نیز ممکن شود.

  • برای آموزش مفاهیم این مجموعه چه مدت زمان نیاز است؟

در این مجموعه بی‌نظیر آموزشی هنرجویان شاهد قطعات متنوعی هستند که به شکل گام به گام و نت به نت شکافته شده‌اند.

افراد کمتر از ۶ ماه با تمرین و ممارست می‌توانند در انتهای دوره از توانمندی شاخص خود شگفت‌زده شوند.

  • برای بهره‌مندی از آموزش‌های این مجموعه نیاز است که چه میزان با مفاهیم سه تار آشنا بود؟

افرادی که حداقل تجربه یک ساله نواختن سه تار را دارند عملکرد بهتری در یادگیری مفاهیم و اجرای قطعات نشان می‌دهند. اگر دوست دارید با هزینه کمتر بتوانید سریع‌تر حرفه‌ای بنوازید، خرید یک بسته اقتصادی به شما کمک خواهد کرد.

هدیه بی‌نظیر با خرید دوره اقتصادی آموزشی سه تار

در این بسته شگفت‌انگیز برای رفاه حال هنرجویان علاوه بر محتواهای آموزشی سه تار و پکیج آموزش مقدماتی و حرفه‌ای، مفاهیم تئوری موسیقی و روش کاربردی میوز ماسل نیز گنجانده شده است.

یادگیری تئوری موسیقی از این جهت کمک کننده است که فرد علاوه بر نمایش بهتر هنر درونی نوازندگی ساز با شناخت مفاهیم اصلی، اعتماد به نفس بیشتری را نیز احساس می‌کند.

استفاده از تکنیک‌های میوز ماسل این روش نوین نیز از این جهت تأثیر شگرفی دارد که نوازنده با آماده نگه داشتن ذهن و عضله، بازده خارق‌العاده ای از تمارین خویش شاهد است و انگیزه دو چندانی برای پیگیری جلسات آموزشی پیدا می‌کند.

سخن پایانی

اگرچه آموختن ساز کار آسانی نیست؛ اما در صورتی که بتوانید در شرایطی استاندارد از تجربیات برترین اساتید موسیقی استفاده کنید، یادگیری تبدیل به روندی لذت بخش و پر بازده خواهد شد.

خنیاگر این آکادمی حرفه‌ای با تهیه محتوای آموزشی بی‌نظیر بستری فراهم کرده است تا تمامی فرزندان هنردوست ایران در هر شهر و روستا و حتی خارج از کشور بتوانند با قیمتی مقرون‌به‌صرفه شاهد نتایج شگرف باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت https://khonyagar.com مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات