فروش اینترنتی هنگ درام در فروشگاه موسیقی آلیک

دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
همه چیز درباره ی این ساز عجیب و منحصر‌به‌فرد که شبیه بشقاب پرنده است.
تبلیغات

اگر اهل موسیقی باشید یا حتی کمی علاقه‌مند به موسیقی، حتما تا به ‌حال اسم هنگ درام را شنیده‌‌اید. شاید هم در تهران ‌گردی‌ها و تماشای موسیقی‌های خیابانی این ساز نوظهور را دیده باشید، اما اسم و کاربرد آن را نمی ‌دانستید.

هنگ درام یا هندپن در سال ۲۰۰۰ برای اولین‌بار در کشور سوئیس ساخته شد؛ تا سال ۲۰۱۰ این ساز به‌صورت جهانی مطرح نبود؛ اما بعد از آن به‌عنوان یک ساز جدید جادویی با صدای بهشتی شناخته شد. هنگ درام، سازی است جادویی و شبیه به یک بشقاب پرنده یا سفینه فضایی، ساخته شده از یک ماده ی سخت مشتق از آهن؛ که با صدای حیرت آور و زیبایش همه را مجذوب خود می‌کند. این ابزار موسیقی‌ایی توسط فلیکس رونر Felix Rohner  و سابینا شار Sabina Schärer ابداع شده و ساخت آن نتیجه ی تحقیق علمی عمیق در مورد ابزارهای موسیقی آهنی بوده است.

مشاهده محصولات هنگ درام سایت آلیک: هنگ درام

فروشگاه آلیک و معرفی ارزان‌ترین و گران‌ترین هنگ درام در ایران

( قیمت‌های درج شده برای تیرماه سال 1399 است)

ارزان ترین هنگ درام فروشگاه آلیک

هنگ درام نه نت آرشا با قیمت 9،500،000 تومان که ساخت ایران و از کیفیت نسبتا بالایی برخوردار است.

هنگ درام ده نت onemoon با قیمت 18،000،000 تومان. ساز کوبه ای هنگ درام ۱۰ نت برند ONEMOON کاملا دست ساز با صدای فوق‌العاده با کیفیت.

گران‌ترین هنگ درام فروشگاه آلیک

هنگ درام نه نت تانترا 59 سانت با قیمت 22،000،000 تومان.

هنگ درام مدل تانترا 53 سانت با قیمت 26،000،000 تومان.

که این دو ساز هر دو محصول کشور ویتنام هستند و دارای صدایی خاص و یونیک هستند.

کد تخفیف یک میلیون تومانی برای خرید گران ترین هنگ درام ها: zoomhang

خاص‌ترین و جذاب‌ترین هنگ درام موجود در فروشگاه آلیک

آلیک موزیک

هنگ درام هفت رنگ 9 نت آرشا با قیمت 17،000،000 تومان.

زیباترین و خاص ترین هنگ درام هفت رنگ مدل آرشا نه نت، این هنگ درام هفت رنگ ساخت ایران است که از کیفیت ساخت درجه یک با آلیاژ فوق‌العاده با کیفیت و قیمت مناسب برخوردار است.

چرا ساز هنگ درام به این سرعت در جهان محبوب شده است؟

  • چون یادگیری این ساز نسبت به سازهای کوبه ای دیگر آسانتر است، آن هم به دلیل اینکه نت‌های این ساز ثابت است.
  • هنگ درام، سازی است که می‌تواند با درونیات شما رابطه‌ی مستقیم پیدا کند، بنابراین اگر فردی هستید که از تنهایی لذت می‌برید این ساز می‌تواند بهترین دوست شما شود.
  • هنگ درام سازی است که برای یادگیری آن نیازی به دانش اولیه‌ی موسیقی و تئوری ندارید، بنابراین می‌توانید ظرف مدت 2 یا 3 ماه تمرین در نواختن پیشرفت کنید.

مشاهده سازهای دیگر مانند پیانو: بهترین برندهای پیانو دیجیتال

نکات مهم و جالب که بهتر است درباره ی هنگ درام بدانید

* هنگ درام، سازی شگفت‌انگیز که رابطه مستقیمی با ریلکسیشن و مدیتیشن دارد! چرا که صدای هنگ درام بسیار آرامش  بخش است؛ به‌خصوص وقتی که با طبیعت درآمیخته می ‌شود. هنگ درام می ‌تواند روح را جلا دهد. ممکن است شما را به دنیایی ببرد که از آن خبر ندارید! انگار که صدایِ هنگ درام در نوسانی بینِ رویا و واقعیت اتفاق می‌ افتد.

* ساز هنگ درام به دلیل آلیاژ متفاوتی که برای ساخت آن استفاده می‌شود قیمت نسبتا بالایی دارد. البته دست ساز بودن این ساز و اینکه افراد کمی در جهان توانایی ساخت آن را دارند باعث این امر شده است.

* برای خریدن هنگ درام، به چند نکته‌ی اساسی توجه کنید از جمله: گوش دادن به صدای ساز (در فضای مجازی بچرخید و به صداها گوش کنید تا با گام‌های مختلف ساز آشنا شوید)، قبل از خرید در بازار چرخی بزنید و با سازندگان ایرانی و خارجی هنگ درام آشنا شوید و در آخر قبل خرید، اسکیل و گامهای مدنظر خود را انتخاب کنید (معروف ترین گام های هنگ درام: ماینور یا ماژور. صدای ساز ماینور عموما؛ غمگین و دارای آرامش خاصی است در حالیکه صدای ساز ماژور دارای هیجان بوده و شما را شاد می‌کند).

* هنگ درام دارای یک کوک ثابت است و بیشتر آن‌ ها به‌صورت دیاتونیک ساخته می‌ شوند. بدین معنی که فقط یک مد ثابت را می‌ توان با آن نواخت که معمول‌ترین هنگ درام، هنگ دارم رِ مینور است.

قیمت هنگ درام گران است 

شاید یکی از مشکلات موجودهنگ درام، گران بودن این ساز است. آن هم به دلیل: دشواری ساخت این ساز، سازندگان معدود و انحصاری آن در دنیا. همچنین آلیاژ خاص و زمان زیاد  برای ساخت و فرم دادن به آن و رسیدن به کوک دقیق بخشی از سختی‌های ساخت و خلق این ساز است.

اما نگران نباشید!!! خرید هنگ درام ارزان 9 نت و 10 نت در مدل‌های مختلف از ارزان ترین قیمت با بهترین کیفیت در فروشگاه معتبر آلیک یک فروشگاه لوازم موسیقی در تهران که می‌توانید به‌صورت اقساطی هم ساز مورد علاقه خود را بخرید.

آلیک موزیک
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات