خرید کوادکوپتر دوربین ‌دار از  دی جی آی لند

پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
دی جی آی لند، نمایندگی DJI و مرکز خرید کوادکوپتر دوربین دار با ۶ سال سابقه فروش و تعمیرات انواع پهپاد و هلی شات حرفه‌ای مویک، ماتریس، اینسپایر و... در بازار تهران است.
تبلیغات

پرواز از آرزوهای دیرینه بشر بود؛ آرزوی که موسس DJI یعنی «فرانک وانگ» از کودکی برای دستیابی به آن رویاپردازی می‌کرد. فرانک وانگ از کودکی رویایی ساخت یک پرنده را در سر داشت که هر جا برود او را تعقیب کند و حاصل این رویا شد کمپانی بزرگ DJI که اکنون بیش از ۷۰ درصد بازار پهپادهای تجاری جهان را دراختیار دارد. پرنده های دوست داشتنی فرانک وانگ نه‌تنها می‌توانند او را تعقیب کنند بلکه حتی به کمک بشر آمدند تا با ویروس کرونا مبارزه کنند. کمپانی DJI هر چند مؤسس آن فرانک وانگ چینی هست اکنون در سال 2020 دیگر شرکت کاملا چینی به حساب نمی آید. چرا که بخش بزرگی از سهام آن توسط اپل و دیگران خریداری شده و به یک شرکت چند ملیتی تبدیل شده است. این روزها هر جا که حرف از مسافرت و سرگرمی هست داشتن یک کوادکوپتر دوربین دار و حرفه‌ای آن هم محصولات خانواده DJI بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. فقط یک هلی شات می‌تواند تمامی زیبایی مسافرت و طبیعت گردی شما را به تصویر بکشد و هر جا کلمه کوادکوپتر یا پهپاد و هلی شات شنیده می‌شود محصولات DJI به ذهن می‌رسد. محصولات دی جی آی آنچنان قدرتمند و با کیفیت هستند که تاکنون هیچ کمپانی نتوانسته چیزی قویتر از آن‌ها تولید کند.

دی جی آی لند نمایندگی رسمی و واردکننده محصولات DJI مثل فانتوم، مویک، اینسپایر، ماتریس، لرزشگر و دوربین‌های پیشرفته از ۶ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است. دی جی آی لند برای هر نوع سرگرمی و فیلم‌برداری براساس قیمت‌های مختلف کوادکوپتر جهت فروش ارائه می‌کند. یکی از تفاوت‌های فروشگاه دی جی آی لند با دیگر سایت‌های رقیب ارائه راهنمایی و مشاوره خرید، همچنین پشتیبانی و خدمات پس از فروش به مشتریان است. با راهنمایی و مشاوره دقیق به مشتریان کمک می‌کند تا براساس بودجه و نیاز خود بهترین کوادکوپتر را خریداری کنند. همچنین قطعات یدکی و لوازم جانبی که مشتریان هنگام خرید کمتر به آن توجه می‌کنند. در فروشگاه djiland موجود است. ما به مشتریان عزیز توصیه می‌کنیم از جایی کوادکوپتر خریداری کنید که قطعات یدکی و لوازم جانبی آن را هم موجود داشته باشند تا در صورت تصادف پهپاد یا خرابی آن بتوانید سریع قطعات آن را تهیه کنید یا آن را برای شما تعمیر کنند.

همان‌طور که در ابتدای این مقاله ذکر کرده ایم کمپانی دی جی آی مطابق با تمامی نیازهای مشتریان هلی شات تولید کرده است. چه برای آنهایی که می‌خواهند کوادکوپتر اسباب بازی خریداری کنند و چه برای آن‌ها که می‌خواهند برای مسافرت و فیلم‌برداری از طبیعت یا مراسمات هلی شات خرید کنند و چه برای شرکت‌های بزرگ و کارهای صنعتی نیز پهپاد حرفه‌ای و صنعتی تولید کرده است که دی جی آی لند در اینجا به معرفی مهم‌ترین محصولات کمپانی DJI می پردازد.

پهپاد صنعتی شرکت دی جی آی

پرنده‌های صنعتی یا سازمانی شرکت دی جی ای عبارت‌اند از ماتریس های ۴ روتوره و ۶ روتوره که برای حمل دوربین‌های سنگین وزن و سینمایی معرفی شده‌اند. این کوادکوپترها برای استفاده‌های صنعتی در عرصه سینما و پروژه‌های سازمانی مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرند. قدرت حمل بالایی که پهپادهای ماتریس دارند می‌توانند دوربین‌های پیشرفته نظیر RED EPIC را حمل کنند و با کیفیت‌ترین تصاویر و فیلم‌ها را به ثبت برسانند. علاوه بر پهپادهای ماتریس گروه دیگری از کوادکوپترهای دی جی آی وجود دارند که در عرصه سینما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اینسپایرها که قابلیت حمل دوربین‌های زنموس را دارند و با سرعت بیش از ۹۰ کیلومتر بر ساعت از پهپادهای سرعتی دی جی آی لند هستند و برای ردیابی سوژه های سرعتی نظیر در مسابقات اسب دوانی و حتی مسابقات فوتبال می‌توانید از آن‌ها برای فیلم‌برداری پیشرفته استفاده کنید.

کوادکوپتر حرفه‌ای DJI

کمپانی DJI کوادکوپترهایی با قیمت مناسب برای کاربران عادی و استفاده شخصی کاربران تولید کرده که قابلیت فیلم‌برداری حرفه‌ای را دارند و می‌توانند در آتلیه ها و هنگام طبیعت گردی بهترین فیلم‌ها و تصاویر را به ثبت برسانند. پهپادهای مویک با طراحی حرفه‌ای و تاشو علاقمندان زیادی دارد چرا که حمل و جابجایی آن‌ها را بسیار آسان می‌کند و کاربران می‌توانند در هر مکانی این کوادکوپترها را همراه خود داشته باشند و از طبیعت مورد پسند خود فیلم‌برداری کنند. از پیشرفته ترین پهپادهای مویک می‌توان به مویک ایر 2 اشاره کرد، محصولی که زمان پرواز بیش از ۳۰ دقیقه دارد و دوربین هاسلبلاد امکان تصویر برداری ۴۸ مگاپیکسل را به عکاسان می‌دهد. مویک 2 پرو هم یکی از پیشرفته ترین محصولات شرکت DJI است که دوربین ۲۰ مگاپیکسل دارد و در دو مدل پرو و زوم روانه بازار می‌شود. نسخه Mavic 2 Zoom  دارای یک حسگر ویژه با قابلیت زوم چند برابر اپتیکال و دیجیتال است.

دی جی آی لند

پهپادهای فانتوم از دیگر محصولات حرفه‌ای کمپانی دی جی آی هستند که برعکس کوادهای مویک با طراحی ثابت ساخته شده‌اند. افزایش وزن نسبی را می‌توان در این پهپاد نسبت به سری مویک مشاهده کرد. از همان دوربین‌های هاسلبلاد با حسگرهای CMOS بهره می‌برند. تعادل پرواز به خاطر آیرودینامیک ویژه‌ای که دارند فوق‌العاده است و هنگام فیلم‌برداری تمامی لرزشهای دوربین توسط گیمبال خنثی می‌شوند. پرچم‌دار این محصولات کوادکوپتر فانتوم ۴ پرو وی ۲ است که حسگر تصویر برداری آن از نوع CMOS 1 اینج است و فلیم هایی با کیفیت 4K به ثبت می‌رساند. در کل سری فانتوم ۴ با استفاده از دوربین‌های هاسلبلاد و کیفیت تصویر بردرای و فیلم‌برداری ایده آلی که دارند همیشه در دست عکاسان و کاربرانی که مشتاق طبیعت گردی بوده‌اند به خوبی درخشیده اند.

پهپادهای اسباب بازی

از پهپادهای اسباب بازی شرکت دی جی ای هم می‌توان به DJI Tello و حتی مویک مینی اشاره کرد. مهم‌ترین شاخصه پهپادهای هابی این کمپانی حجم و وزن پایین آن‌ها است که باعث می‌شود از ثبت در آژانس‌های هوا و فضا معاف شوند. به‌عنوان مثال پهپاد مویک مینی به خاطر اینکه وزنی کمتر از ۲۵۰ گرم دارد از ثبت در آژانس فدرال آمریکا معاف است؛ اما در برخی از کشورها این قانون وجود ندارد و برای ثبت پهپاد قوانین خاصی معین می‌کنند. پهپاد تلو هم به خاطر برخورداری از همین ویژگی‌ها و قیمت مناسبی که دارد برای اسباب بازی و آموزش پرواز با پهپاد گزینه خوبی باشد. بسیاری از کاربران برای آموزش پرواز با کوادکوپتر از پهپادهای ارزان‌قیمت و اسباب بازی استفاده می‌کنند تا در صورت تصادف خسارت کمتری را متحمل شوند.

پهپادهای کشاورزی DJI

از دیگر پهپادهای کمپانی دی جی ای می‌توان به سمپاش های هوایی آن اشاره کرد که با افزایش سرعت سمپاشی و بذرپاشی تا ۸۰ درصد برای کشاورزی مدرن بسیار به صرفه هستند. پهپاد سمپاش آگراس تی ۱۶ که تانکر ۱۶ لیتری دارد و در هر ساعت بیش از ۱۰ هکتار اسپری می‌کند که به‌صورت دستی برای چنین متراژی زمان زیادی لازم بود. پهپادهای کشاورزی MG 1P و MG 1S هم با ظرفیت کمتر ولی همچنان مناسب برای سمپاشی هوایی هستند.

دوربین‌های زنموس - لرزشگیرهای رونین و اوزمو

این کمپانی در زمینه ساخت تجهیزات فیلم‌برداری هم فعالیت‌های ویژه‌ای انجام داده و توانسته دوربین‌های زنموس که قابل نصب روی پهپادهای صنعتی ماتریس و اینسپایر هستند را روانه بازار کند. دوربین‌هایی که دارای حسگرهای ۱ اینج و میکرو چهار سوم هستند و این قابلیت را دارند که فیلم هایی با کیفیت 4K به ثبت برسانند. دی جی ای در همین اواخر همراه کوادکوپتر صنعتی ماتریس 300 از دوربین‌های زنموس H20 و H20T رونمایی کرده که قابل نصب روی هلی شات ام 300 و سایر پهپادهای صنعتی ماتریس هستند.

دی جی آی لند

لرزشگیرهای رونین از دیگر لوازم فیلم‌برداری و تصویر برداری DJI هستند که کاربران می‌توانند از آن‌ها به‌صورت دستی استفاده کنند یا از آن‌ها برای نصب دوربین‌های پیشرفته روی کوادکوپتر استفاده کنند. این گیمبال ها قابلیت های هوشمندانه ای دارند در تمامی محورها لرزش های دست و حرکت کوادکوپتر را خنثی می‌کنند. پیشرفته ترین گیمبال های دستی این کمپانی رونین S و SC هستند که قابلیت حمل دوربین DSLR را دارد و با طیف وسیعی از دوربین‌ها سازگار است.

گیمبال های اوزمو هم به‌عنوان یک قطعه جانبی برای تلفن های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرند. کاربران می‌توانند با نصب تلفن های هوشمند خود روی این استابلایزرها به‌صورت حرفه‌ای لرزش‌های دست خود را هنگام فیلم‌برداری خنثی کنند و درواقع تصاویری با بهترین وضوح به ثبت برسانند. از با کیفیت ترین این گیمبال ها می‌توان به اوزمو موبایل ۲ و اوزمو پاکت اشاره کرد که البته اوزمو پاکت می‌توان گفت یک گیمبال یا دوربین جیبی با قابلیت فیلم‌برداری حرفه‌ای است.

خرید تمامی محصولات DJI از دی جی ای لند

دی جی آی لند واردکننده و یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید هلی شات در بازار تهران با بیش از ۶ سال سابقه فعالیت است؛ اگرچه در سال‌های گذشته با سایت‌های دیگری چون آی پهپاد فعالیت می‌کرد. اما اکنون با برند جدید دی جی آی لند، جدی‌تر و قویتر به راه خود ادامه می‌دهد. شما می‌توانید تمامی پهپاد های حرفه‌ای DJI و دوربین‌های زنمیوس، لرزشگیرهای رونین و اوزمو و پهپادهای کشاورزی اگراس که از محصولات پیشرفته این کمپانی هستند به‌همراه قطعات یدکی و لوازم جانبی از دی جی آی لند (https://djiland.com) با بهترین قیمت سفارش دهید. اگر قبلا از مراکز فروش دیگر برای خرید این محصولات اقدام کرده‌اید و اکنون حاضر به تهیه قطعات جانبی آن برای شما نیست می‌توانید تمامی لوازم جانبی محصولات مدنظر خود را از همین نمایندگی تهیه کنید. ما به‌عنوان نمایندگی شرکت DJI آماده ارائه هرگونه خدمتی از جمله آموزش پرواز، مشاوره برای خرید مناسب، تهیه قطعات جانبی و پاسخگویی به تمامی سوالات مشتریان هستیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات