با ۴ خودرو کم‌افت چینی که بازار ایران را قبضه کرده‌اند، در سایت همراه مکانیک آشنا شوید

یک‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
نزدیک به یک دهه پیش، خودروهای چینی یکی‌یکی وارد بازار خودرو ایران شدند.
تبلیغات

در اولین روزها و حتی سال‌های ورود چشم‌بادامی‌ها به بازار خودرو ایران، شاید هیچ‌کس باور نمی‌کرد به‌مرور این خودروها در رده‌ی خودروهای خارجی و درکنار خودروهای ژاپنی و کره‌ای و حتی اروپایی قرار بگیرند.

جذابیت خودروهای چینی و افزایش قیمت ناگهانی این خودروها باعث شده بازار دست‌دوم پرتقاضایی نیز برای آن‌ها شکل بگیرد؛ اما یکی از عوامل مهم‌ مؤثر بر خرید خودرو مناسب، میزان افت قیمت آن است. در ویدئو زیر، ۴ خودرو کم‌افت و محبوب چینی را همراه مکانیک به شما معرفی‌ می‌کند.

چری آریزو 5 توربو

خودرو چری آریزو 5 سدانی خانوادگی است و طراحان شرکت چری درقبال این خودرو آن‌چنان حرفه‌ای عمل کرده‌اند که ظاهر خودرو برای خانواده‌ها و نسل جوان جذابیت زیادی دارد. چری آریزو 5 توربو از پیشرانه‌ی ۱/۵ لیتری مجهز به توربوشارژ بهره می‌برد که قابلیت شتاب‌گیری چشمگیر و مصرف اندکی برای مصرف‌کنندگان به‌ارمغان می‌آورد. درکنار ظاهر زیبا و پیشرانه‌ی مناسب، مصرف کم و کابین جادار و آپشن‌های فراوان باعث شده است آریزو 5 طرفداران فراوانی داشته باشد و افت قیمت کمی در مدل‌های دست‌دوم تجربه کند.

جک S5

جک S5 خودرو شاسی‌بلند محصول شرکت جک است که از سال ۱۳۹۴ تاکنون، در بازار ایران همچنان محبوب و پرطرفدار مانده. جک S5 با دو مدل دنده‌ی دستی و خودکار به بازار عرضه می‌شود که مدل خودکار آن معادل مدل فول آپشن است. خودرو جک S5 با پیشرانه‌ی قدرتمند دولیتری، جعبه‌دنده‌ی خودکار، آپشن‌های فراوان و خدمات پس‌از‌فروش مناسب به‌همراه طراحی بسیار زیبا و جذاب توانسته پنج سال در خطوط تولید جا خوش کند. این تقاضای فراوان و شرایط مناسب باعث شده خودرو جک S5 یکی از خودروهای چینی بازار با افت قیمتی کم باشد.

اچ سی کراس

خودرو h30 cross محصول مشترک شرکت دانگ‌فنگ چین و پژوسیتروئن فرانسه است. این همکاری باعث شده پلتفرم و پیشرانه‌ی این خودرو از طراحی فرانسوی‌ها قدرت بگیرد. مشترکات بسیار زیاد این خودرو با پژو ۲۰۶، خودرو محبوب و پرطرفدار بازار ایران، باعث شده خریداران با اطمینان بیشتری خرید اچ سی کراس را در گزینه‌های خود قرار دهند. تأمین قطعات مناسب و فضای جادار داخل کابین و آپشن‌های متنوع افت قیمتی کمی را شامل حال مدل دست‌دوم این خودرو می‌کند. در‌ضمن، همیشه می‌توانید از خدمات گسترده‌ی شرکت ایران‌خودرو درزمینه‌ی تعمیرات و تأمین قطعات این خودرو با اطمینان‌خاطر استفاده کنید.

برلیانس سری 300

خودروهای برلیانس سری 300 را شرکت سایپا مونتاژ و عرضه می‌کند. خودرو برلیانس اچ 320 خودرو هاچ‌بک و اچ 330 خودرو سدان خانوادگی است. هر دو مدل این خودرو طراحی جذاب و زیبایی دارند و کابین جادار با طراحی جذاب و آپشن‌های مناسب باعث رضایت خریداران این خودرو شده است. محصولات برلیانس سری 300با دو پیشرانه‌ی ۱۵۰۰ و ۱۶۰۰ سی‌سی و جعبه‌دنده‌ی دستی و خودکار عرضه می‌شود. در این خودرو، پیشرانه‌ی ۱۶۰۰ سی‌سی شتاب بیشتر و مصرف کمتر دارد. درکنار تمامی این مزایا، قیمت مناسب و خدمات پس‌از‌فروش دردسترس باعث افزایش تقاضا و افت قیمتی کم برای این خودرو شده است.

چطور بهترین خودرو را انتخاب کنیم؟

افزایش بی‌رویه قیمت خودرو در سال‌های اخیر باعث شده خودرو از کالای مصرفی به کالای سرمایه‌ای تبدیل شود. یکی از نکات مهم‌ در خرید کالای سرمایه‌ای، توجه به خوش‌فروش یا بدفروش بودن و میزان افت قیمت آن است. یکی از ایرادات اصلی در زمان انتخاب خودرو استفاده از مشاوره‌های افراد غیرمتخصص است که درنهایت، باعث می‌شود خریداران بین مدل‌های مختلف خودرو سرگردان شوند.

چطور می‌توان خودرو متناسب با بودجه و نیاز را پیدا کرد و درعین‌حال، با دغدغه‌های رایج خرید خودرو هم روبه‌رو نشد؟ عواملی مانند اطمینان از سلامت خودرو، رو‌به‌رو‌نشدن با کلاه‌برداران، خرید خودرو به قیمت واقعی و رعایت نکات حقوقی در زمان عقد قولنامه همواره از دغدغه‌های اصلی خریداران خودرو بوده‎‌اند. خدمت خرید سفارشی خودرو که شرکت همراه مکانیک ارائه می‌دهد، به تمامی این دغدغه‌ها پایان داده است.

نمایشگاه خودرو همراه مکانیک این امکان را برای افراد فراهم می‌کند خودرو کارشناسی‌شده با ضمانت کارشناسی بخرند. شرکت همراه مکانیک افتخار همکاری با مشاوران باتجربه در حوزه‌ی خرید و فروش خودرو و مسائل حقوقی خودرو را دارد که می‌توانند به تمام پرسش‌های شما پاسخ دهند و بهترین گزینه‌ را پیش روی شما بگذارند.

همراه مکانیک

مزایای خرید خودرو از همراه مکانیک

  • از مشاوره‌ی تخصصی خودرو استفاده می‌کنید.
  • خودرو کارشناسی‌شده با ارائه‌ی گزارش مکتوب تحویل می‌گیرید.
  • خودرو را با ضمانت هفت‌روزه‌ی جبران خسارت می‌خرید.
  • از مشاوره‌ی حقوقی رایگان در زمان عقد قولنامه بهره می‌برید.

برای بازدید از خودروهای موجود در نمایشگاه همراه مکانیک، می‌توانید به صفحه‌ی خرید و فروش همراه مکانیک به آدرس www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات