خرید اقساطی بدون ضامن برای همه با دیجی‌پی

دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در روزهایی که شرایط اقتصادی پایدار نیست و نمی‌توان چشم‌انداز روشنی از آینده داشت، پس‌انداز کردن به منظور خرید کالا و اقلام مورد نیاز چندان منطقی به‌نظر نمی‌رسد.
تبلیغات

زیرا تضمینی برای ثبات قیمت در مدت زمانی‌که صرف پس‌انداز می‌شود وجود ندارد. از همین رو ممکن است افراد پس از چند ماه پس‌انداز درآمد خود به منظور خرید کالایی، با افزایش قیمت آن کالا مواجه شوند و دیگر قدرت خرید آن را از دست داده باشند.

خرید اقساطی اما در این شرایط منطقی‌تر از پس‌انداز به‌نظر می‌رسد، زیرا شما کالایی را به قیمت امروز خریداری می‌کنید و اقساط آن را با ارزش امروز، در ماه‌های آینده پرداخت می‌کنید. درحالیکه ممکن است ماه‌های آینده قیمت کالایی که خریداری کرده‌اید افزایش پیدا کرده باشد، شما قیمت آن را به نرخ قبل تسویه می‌کنید. بنابراین توانسته‌اید قدرت خرید خود را افزایش دهید.

 اما چگونه می‌توان اعتبار خرید اقساطی دریافت کرد؟

باتوجه‌به اینکه امکان معرفی ضامن برای دریافت اعتبار به بانک‌ها برای بسیاری از افراد وجود ندارد، با وجود تمایل و نیاز، بسیاری از افراد از این شرایط بی ‌بهره می‌مانند.

اما دیجی‌پی این امکان را برای افراد فراهم کرده است که بتوانند بدون نیاز به ضامن، به‌صورت اقساطی از دیجی‌کالا خرید کنند، امکانی که با استقبال فراوان کاربران مواجه شده است. به‌ویژه اینکه قیمت تمام کالاها از جمله کالاهای الکترونیک همچون موبایل و لپ‌تاپ نیز افزایش زیادی داشته است و خرید نقدی در این شرایط اقتصادی، کار آسانی نیست.

درصورتی‌که شما هم مایل هستید کالای مورد نیاز خود را به‌صورت اقساطی از دیجی‌کالا خریداری کنید و امکان معرفی ضامن ندارید، کافی است اپلیکیشن دیجی‌پی را نصب کنید، در منوی «خرید اقساطی» درخواست خود را ثبت کنید و منتظر دریافت اعتبار خود شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات