آموزش‌های ورود به ارز دیجیتال در آکادمی امید فدوی

پنج‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
وب سایت آموزشی امید فدوی نزدیک به دو سال است که به‌طور حرفه‌ای و تمام وقت فعالیت خود را در زمینه آموزش ارزهای دیجیتال شروع کرده است.
تبلیغات

در این مجموعه آموزش‌های کاملی برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال تدارک دیده شده است که می‌توان گفت تمامی موضوعات را به‌طور کامل در برمی‌گیرد. موضوعاتی مانند آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال، معرفی و آموزش صرافی‌های معتبر بین‌المللی و داخلی، آموزش استخراج ارز دیجیتال، آشنایی و آموزش کیف پول دیجیتال در این گروه آموزشی قرار داده شده است. 

هم‌اکنون بیش از ۱۲۰ مقاله آموزشی به‌طور کاملا رایگان در سایت این مجموعه قرار دارد و همچنین پکیج‌های آموزشی با بهترین قیمت برای علاقه‌مندانی که می‌خواهند به‌طور حرفه‌ای وارد این بازار شوند نیز آماده شده است. این پکیج‌های آموزشی به‌طور ویدیویی بوده و تمامی مراحل و آموز‌ش‌ها به‌طور قدم به قدم و با کامل‌ترین توضیحات قرار داده شده است.

کلاس آموزش بیت کوین

پیش از آنکه توضیحات این دوره را شروع کنیم باید این نکته را بگوییم که به دلیل آن که در ایران بسیاری از افراد، ارز های دیجیتال را درکنار نام بیت کوین شنیده‌اند و نام این ارز دیجیتال بیشتر از هر ارز دیگری شنیده شده است، ما برای این دوره از نام دوره ارز دیجیتال استفاده کرده‌ایم اما افرادی که به‌طور کلی به موضوع ارزهای دیجیتال علاقه‌مند هستند می‌توانند از این دوره استفاده کرده و تمام نکات در زمینه ارزهای دیجیتال و بیت کوین را بدون مشکل فرا گیرند. 

اما دوره‌ی آموزش بیت کوین که از آن صحبت می‌کنیم چیست و چه نام دارد؟ «دوره جامع نوابغ ارز دیجیتال» نام کامل‌ترین دوره‌ای است که در آکادمی امید فدوی برای علاقه‌مندان به این حوزه تدارک دیده شده است. این دوره که به جرأت می‌توان گفت یکی از کامل‌ترین و به‌روزترین دوره‌های آموزش ارز دیجیتال به زبان فارسی در سطح اینترنت است به طوری آماده شده است که تمامی کاربران، از سطح مبتدی و تازه کار، تا پیشرفته و حرفه‌ای بتوانند از مطالب آن استفاده کنند. درواقع مهم نیست شما در چه سطحی از اطلاعات در زمینه ارز های دیجیتال قرار دارید، این پکیج آموزشی حتما نکات و راه و روش‌های جدید و ویژه‌ای برای شما دارد. 

این دوره آموزشی در ۱۸ فصل مفصل آموزشی آماده شده است و تمامی مباحث مورد نیاز کاربران در زمینه ارزهای دیجیتال را شامل می‌شود.

در ادامه عنوان برخی از فصل‌های آموزشی را به شما خواهیم گفت:

-معرفی فناوری بلاکچین

-ماینینگ یا استخراج ارز های دیجیتال

-کیف پول‌های ارز دیجیتال

-معرفی و آشنایی با صرافی های معتبر

-آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال

-آشنایی با انواع تحلیل

-آموزش صرافی بایننس

-آموزش استفاده از سیگنال های خرید و فروش

این دوره آموزشی هر چند مدت یکبار به‌روز شده و کاربران می‌توانند اطمینان داشته باشند که همیشه جدیدترین مطالب آموزشی را دریافت می‌کنند. لازم است خاطر نشان کنیم که دریافت آپدیت‌های آموزشی برای کاربرانی که قبلا این پکیج را تهیه کرده‌اند کاملا رایگان است. 

همچنین کاربرانی که این دوره را تهیه می‌کنند پس از گذراندن آن می‌توانند برای دریافت مدرک بین‌المللی از آکادمی MPT اتریش نیز اقدام کنند. این دوره آموزشی یکی از تنها دوره‌های آموزش آنلاین ارز دیجیتال است که به کاربران خود مدرک معتبر و بین‌المللی اهدا می‌کند.

بیتمکس

آموزش صرافی بیتمکس

صرافی بیتمکس یکی از بهترین صرافی های دنیای ارز دیجیتال به شمار می‌رود و می‌توان گفت از نظر حجم معاملات، محبوبیت و تأثیر در بازار، در بین سه صرافی اول ارز های دیجیتال قرار دارد. استفاده از این صرافی مزیت‌های فراوانی را برای کاربرانش به‌همراه دارد اما مانند بسیاری از صرافی‌های بین‌المللی دیگر، استفاده از این صرافی نیز برای کاربران ایرانی محدودیت‌هایی دارد. کاربران ایرانی که می‌خواهند در این صرافی فعالیت کنند نیاز به استفاده از برخی روش‌ها برای دور زدن تحریم‌ها دارند. در پکیج آموزش صرافی بیتمکس تمام این آموزش ها به‌طور کامل و مرحله به مرحله در قالب ویدیویی به کاربران داده می‌شود. این آموزش‌ها از این جهت اهمیت بالایی دارند که در صورتی که مشخص شود کاربر از ایران به این صرافی وارد شده است، حساب کاربری آن بلاک شده و برای خارج کردن پول از حساب صرافی با مشکلات فراوانی رو‌به‌رو خواهد شد. 

برخلاف صرافی‌های ایرانی، صرافی‌های خارجی نظیر بیتمکس قابلیت‌های فراوانی برای کاربران خود تدارک دیده اند و علاوه بر معاملات معمولی، معاملات اهرم دار و برخی دیگر از معاملات را نیز پشتیبانی می‌کند. استفاده از تمامی این قابلیت‌ها و معاملات هیجان انگیز نیازمند آشنایی با سیستم آن‌ها و درک کامل ریسک‌ها و خطرات این معاملات است. در این پکیج آموزشی به‌طور کامل آموزش هایی نظیر قرار دادن پوزیشن لانگ و شورت، استاپ لاس و اهرم معاملات گفته شده و کاربران پس از تماشا و گذراندن این دوره می‌توانند بدون مشکل از تمام قابلیت های این صرافی نهایت استفاده را ببرند.

پشتیبانی و پاسخ به سوالات کاربرانی که این پکیج را تهیه کرده‌اند کاملا رایگان بوده و در کوتاه‌ترین زمان به آن رسیدگی خواهد شد.

در پایان، اگر شما نیز به بازار ارز های دیجیتال علاقه‌مند هستید می‌توانید از مقالات رایگان و پکیج های آموزش ویدیویی این مجموعه نهایت استفاده را داشته باشید. همچنین برای افرادی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری بزرگی داشته باشند یا سوالات بسیاری دارند که می‌خواهند پاسخ کامل و دقیقی برای تمامی آن‌ها به دست آورند امکان دریافت مشاوره آنلاین (غیر حضوری) فراهم شده است. تنظیم وقت مشاوره کاملا براساس درخواست کاربر بوده و در مدت زمان مشاوره به تمامی سوالات کاربر به‌طور کامل و دقیق پاسخ داده می‌شود.

فراموش نکنید که دیر سود کردن بهتر از زود ضرر کردن است. ارز های دیجیتال بازاری پرسود است که برای استفاده از آن باید ابتدا زمانی را برای آموزش کنار گذاشت. باعث افتخار ما است که میزبان شما در آکادمی امید فدوی باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات