طراحی زیبا و سریع وب سایت با گروه پنتاما، بدون اغراق!

سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
گروه پنتاما جزء معدود گروه‌های متخصصی است که توانایی طراحی قالب کاملا اختصاصی را دارد و می‌تواند از صفر تا صد یک وب‌سایت را به‌صورت کاملا اختصاصی و همانند اثر انگشت منحصر‌به‌فرد طراحی کند.
تبلیغات

 باتوجه به آمار و ارقام موجود، مشاغل اینترنتی در چند سال اخیر، رشد چشم گیری به‌صورت جهانی داشته است. ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همان‌طور که می‌دانید، بسیاری از مشاغل تنها با کمک شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های شخصی خود فروش دارند. به همین خاطر است که اکثر کسب‌و‌کار‌های ایران نیز به سمت فروش اینترنتی روی آورده‌اند. با وجود آنکه برخی افراد شبکه‌های اجتماعی همانند اینستاگرام را برای فروش خود ترجیح می‌دهند، اما کسانی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ تخصص دارند، می‌دانند که در حقیقت وب‌سایت یک مجموعه، حکم ریشه و اساس آن را دارد و به هیچ وجه نباید از آن غافل شد. اما جای صد تأسف وجود دارد که سیستم طراحی سایت یا حتی سئو سایت به‌صورت حرفه‌ای در ایران رواج پیدا نکرده است.

این در حالی است که می‌توان شاهد برند‌های بسیار معتبر همانند تم فارست بود که قالب‌های متنوع با لایسنس‌های کاملا معتبر را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تا به امروز تمامی کسانی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ و فروش اینترنتی مشغول به کار بوده‌اند این مسئله را می‌دانند که طراحان حرفه‌ای بسیار کمی در ایران حضور دارند که می‌توانند یک قالب را از ابتدا تا انتها به‌صورت کاملا اختصاصی طراحی کنند. متاسفانه در اکثر موارد، طراحان قالب‌های لایسنس اصلی تولید شده توسط تیم‌های خارجی را هک کرده و قفل آن‌ها را بر می‌دارند یا به اصطلاح آن‌ها را کرک کرده و سپس فارسی می‌کنند.

این نوع قالب‌ها در مقایسه با نسخه اصلی بسیار ارزان‌قیمت هستند و البته که کیفیت کمی دارند. در ضمن باید این را بدانید که حفره‌های امنیتی زیادی روی این قالب‌ها انتظار شما را می‌کشند که قالب رفع شدن نیز نیستند. حدود چند سالی می‌شود که مالکین وب‌سایت‌های تجاری با این مشکلات دست‌وپنجه نرم می‌کنند و مخصوصا در زمینه سئو سایت دچار مشکلات متعددی هستند. اما خوشبختانه مدتی است که گروه پنتاما، با کمک یک تیم کاملا حرفه‌ای و متشکل از افراد متخصص و تحصیل کرده در زمینه طراحی و همچنین سئو سایت پا به عرصه دیجیتال مارکتینگ گذاشته و روند کار را به‌صورت کاملا دگرگون کرده است.

پنتاما

جالب است بدانید که گروه ما یعنی گروه پنتاما جزء معدود گروه‌های متخصصی است که توانایی طراحی قالب کاملا اختصاصی را دارد و می‌تواند از صفر تا صد یک وب‌سایت را به‌صورت کاملا اختصاصی و همانند اثر انگشت منحصر‌به‌فرد، طراحی کند. قطعا نیازی به توضیح نیست که برای بهتر دیده شدن و باقی ماندن در حافظه تصویری مشتریان، همواره باید ظاهری منحصر‌به‌فرد و خاص داشته باشید. به همین خاطر، گروه پنتاما تلاش کرده تا بتواند در این راستا قدم مثبت و انقلابی بردارد تا با کمک هوش و ابتکار عمل تیم جوان و کارکشته خود، طراحی‌های منحصر‌به‌فرد و خلاقانه‌ای داشته باشد که پیش از آن، همانندش را ندیده باشید.

از طرف دیگر اگر شما نیز مدتی در بازار دیجیتال مارکتینگ ایران حضور داشته باشید، قطعا این را می‌دانید که سرعت بارگذاری سایت نیز یکی از مهم‌ترین معیارهای بهبود دیده شدن شما خواهد بود. اصلا جای تعجب نیست، زیرا شما نیز اگر به‌دنبال یافتن یک موضوع یا کالای خاص باشید، قطعا صبر خود را از دست می‌دهید و پیش از چند ثانیه به یک وب‌سایت فرصت بالا آمدن را نمی‌دهید!

از این گروه پنتاما تلاش کرده تا با کمک روش منحصر‌به‌فرد خود، قالب‌هایی را طراحی کند که با تضمین کامل، سرعت GMetrix بسیار خوبی داشته باشد. نرخ جی متریکس یکی از مهم‌ترین معیارهای سنجش سرعت بالا آمدن وب‌سایت محسوب می‌شود و عمده طراحان تلاش می‌کنند تا بتوانند نرخ مناسبی را از این وب‌سایت دریافت کنند.

اما این مسئله کاملا واضح است که طراحی سایت تنها نیمی از موفقیت شما را در دنیای دیجیتال مارکتینگ تضمین می‌کند و نیم دیگر آن در گروه سئو سایت خواهد بود. متاسفانه تا به امروز کمتر کسی در ایران به‌صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی در حوزه سئو سایت عملکرد مثبتی داشته است. اما خوشبختانه گروه پنتاما شما را در نیمه راه رها نمی‌کند و تا انتهای مسیر موفقیت همراهتان خواهیم بود. این گروه با کمک متخصصان خود در زمینه سئو، بازدید وب‌سایت شما را به‌صورت کاملا ارگانیک افزایش می‌دهند. بهبود سئو وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به تبلیغات هزینه‌بر یا متکی شدن به گوگل ادز، در صفحات جست‌وجو به خوبی دیده شوید.

فراموش نکنید که بهبود سئو تنها محدود به یافتن کلید واژه پر طرفدار نیست و باید بدانید که چطور با کمک عوامل مختلف همانند بک لینک گرفتن یا رعایت کردن نکات مهم از نظر گوگل، در صدر جست‌وجو قرار بگیرید. این مسئله اصلا در دنیای دیجیتال مارکتینگ قالب غفلت نیست. زیرا در اکثر مواقع مخاطبان شما که می‌توانند به مشتریان‌تان تبدیل شوند، تنها سه الی پنج لینک اول صفحات جست‌وجو را بررسی می‌کنند.

امیدوارم باتوجه به افزایش روز افزون افراد شاغل در دنیای فروش اینترنتی ایران، گروه‌های متخصص بیشتری در ایران نقش فعال داشته باشند تا بتوانند انقلابی چشم‌گیر را در دنیای دیجیتال مارکتینگ کشور عزیزمان ایران به وجود بیاورند. فراموش نکنید که حضور با کیفیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ ایران بسیار دشوار است و یک قدم اشتباه می‌تواند شما را فرسنگ‌ها از هدفتان دور کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات