دکتر ساینا، پزشک آنلاین خانواده شما در زمان قرنطینه!

شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
تا به حال چند بار آرزو کرده‌اید که ای کاش خودتان یا یکی از اعضای خانواده‌تان پزشک بود. این آرزو بیشتر زمانی به سراغمان می‌آید که یکی از عزیزانمان ناخوش احوال می‌شود و دلیل آن را نمی‌دانیم.
تبلیغات

اضطراب و دلشوره‌ای که این مواقع به اعضای خانواده وارد می‌شود، ذهن همه را به خود مشغول کرده و زندگی را از حالت معمولی خود خارج می‌کند.

به‌صورت کلی وقتی جواب سوالی را ندانیم و متوجه علت شرایط نباشیم، دچار اضطراب و دل شوره خواهیم شد. ذهن اکثر ما به‌گونه‌ای است که در این شرایط بدترین حالت را تصور می‌کند. مثلا وقتی پدرمان تب می‌کند، اولین احتمالی که به ذهن خطور می‌کند، کرونا است. در صورتی که شاید این تب، تنها نشان‌دهنده شروع یک سرماخوردگی ساده باشد. این دغدغه های ذهنی بسیار آزار دهنده هستند و تا زمانی‌که علت بیماری را ندانیم، ادامه پیدا می‌کنند. دقیقا در همین لحظه، آرزو می کردیم ای کاش پزشکی در خانواده داشتیم که شرایط را مدیریت می‌کرد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن علت بیماری را متوجه می‌شد.

دکتر ساینا

مراجعه به مطب پزشک و بیمارستان پس از شیوع کووید ۱۹ تبدیل به کاری بسیار خطرناک شده است. اگر در این دوران مشکل پزشکی برای خود یا یکی از افراد خانواده‌مان پیش آید، دقیقا نمی دانیم چه کاری باید انجام دهیم؟ به بیمارستان مراجعه کنیم یا نه؟ اگر مشکل به وجود آمده جدی نباشد، ممکن است به بیمارستان برویم و در خطر ابتلا به بیماری های خطرناک قرار بگیریم. از طرفی، اگر مشکل جدی باشد و به بیمارستان مراجعه نکنیم ممکن است حالمان وخیم شود. در دوران قرنطینه چه زمانی باید به بیمارستان مراجعه کنیم؟

پاسخ ساده است، تنها زمانی‌که شرایطمان ضروری باشد. ولی از کجا متوجه وخامت اوضاع شویم؟ باید از یک پزشک مشاوره بگیریم.

ارتباط با پزشک به‌صورت آنلاین و تلفنی

کم خطرترین و بهترین راه‌حل برای برطرف شدن دل شوره های پزشکی در زمان قرنطینه، استفاده از سرویس‌های مشاوره از راه دور با پزشک است. با استفاده از سرویس‌های مشاوره آنلاین، در هر مکان و زمانی به پزشکان فوق تخصص و متخصص دسترسی دارید. به این ترتیب در کوتاه‌ترین زمان، یک پزشک وضعیت شما بررسی کرده و باتوجه به علائم، مشکل تان را تشخیص می‌دهد.

اگر وضعیت شما به‌گونه‌ای بود که نیاز به مراجعه حضوری داشتید، دکتر به شما توصیه می‌کند به بیمارستان مراجعه کنید در غیر اینصورت راهکارهایی به شما ارائه می‌کند تا مشکلتان را بدون نیاز به مراجعه به مطب یا بیمارستان برطرف کنید.

دکتر ساینا یکی از سامانه‌های مشاوره آنلاین پزشکی است. بیش از 400 پزشک فوق تخصص و متخصص در 44 تخصص پزشکی (مثل: روانشناسی، زنان و زایمان، سلامت جنسی، کودکان و ...) در این وب‌سایت، حضور دارند.

تمرکز اصلی ما در دکتر ساینا، بر جذب بهترین پزشکان در تخصص های مختلف است تا از این طریق تجربه‌ای خوب برای کاربران خلق کنیم و رضایت را افزایش دهیم.

دکتر ساینا

چگونه مشاوره پزشکی آنلاین بگیریم؟

برای دریافت مشاوره پزشکی آنلاین، به وب‌سایت دکتر ساینا مراجعه کرده و در ۴ مرحله با پزشک ارتباط برقرار کنید.

۱. تخصص مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

۲. باتوجه به سوابق تحصیلی و تجربی، امتیاز و نظرات کاربران پزشک خود را انتخاب کنید.

۳. نوع مشاوره (تماس تلفنی، مشاوره متنی) خود را انتخاب کنید.

۴. سوالتان را بپرسید و برای پزشک ارسال کنید.

مشاوره تلفنی دکتر ساینا

گوش به زنگ باشید. در این نوع مشاوره، پزشک در کوتاه‌ترین زمان ممکن به‌صورت تلفنی با شما تماس خواهد گرفت. مزیت این نوع مشاوره، ارتباط کلامی با پزشک است که به انتقال راحت مطلب می‌کند.

همین حالا از بهترین پزشکان، مشاوره تلفنی دریافت کنید.

دریافت مشاوره تلفنی

مشاوره آنلاین دکتر ساینا

بسیاری از ما ارتباط متنی را به صوتی ترجیح می دهیم. اگر شما هم جز این دسته افراد هستید، می‌توانید گزینه مشاوره آنلاین را انتخاب کنید و با پزشک مورد نظر خود به‌صورت متنی گفت‌وگو کنید.

همین حالا تخصص خود را انتخاب کرده و از یک پزشک، مشاوره آنلاین دریافت کنید.

دریافت مشاوره آنلاین پزشکی

مشاوره کرونا دکتر ساینا

یکی از بزرگ‌ترین ترس های ما، مبتلا شدن به کووید ۱۹ است. به‌علت شیوع سریع این بیماری، احتمال مبتلا شدن به آن در همه ما وجود دارد. در صورتی که علائم این بیماری را در خود مشاهده می‌کنید یا به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اید، لازم است تحت نظر پزشک باشید. همین حالا با یکی از پزشکان گفت‌وگو کنید.

دریافت مشاوره کرونا

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات