خرید مطمئن گوشی از فروشگاه آنلاین هماتلکام با گارانتی معتبر

پنج‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فروشگاه آنلاین هماتلکام، یکی از واردکنندگان رسمی گوشی‌های هوشمند در کشور، محصولات سامسونگ، اپل، موتورولا، شیائومی، آنر، هواوی و لنوو و لوازم جانبی مخصوص هریک را با گارانتی معتبر عرضه می‌کند.
تبلیغات

 هرچند ادعای ناممکن شدن زندگی بدون گجت‌های دیجیتال دور از واقعیت است، اما باید اذعان کرد که در نبود گجت‌هایی نظیر گوشی‌های هوشمند، تبلت و انواع لوازم مرتبط، روند زندگی بسیار سخت‌تر می‌شود. با این اوصاف، خرید گجت‌های دیجیتال این روزها به یکی از الویت‌های زندگی هر فردی بدل شده، حال آنکه باتوجه به شرایط چند سال اخیر که همراه‌با تغییر در قیمت دلار، اجرای طرح رجیستری و نیز کاهش واردات قانونی بوده است، خرید گجت‌هایی نظیر گوشی‌های هوشمند بسیار سخت‌تر از پیش شده است. با جستجویی در اینترنت می‌توان فروشگاه‌های مختلفی را یافت، اما تنوع کالا و وجود گارانتی مخصوصا در مورد گوشی‌های هوشمند که مستلزم رجیستر شدن هستند، یک امر مهم و حیاتی است.

هماتلکام به‌عنوان یکی از واردکنندگان رسمی گوشی‌های هوشمند، علاوه بر عرضه‌ی گوشی‌های رجیستر شده، محصولات موجود را با گارانتی راهی بازار می‌کند. این شرکت علاوه بر داشتن مجوز رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت برای واردات، برندهای متنوعی را در سبد محصولی خود دارد که باید از میان این محصولات به برندهای سامسونگ، اپل، موتورولا، شیائومی، آنر، هواوی و لنوو نیز اشاره کرد. با مراجعه به فروشگاه هماتلکام می‌توانید علاوه بر خرید گوشی با برندهای مختلف، لوازم جانبی مربوط به این گوشی‌ها را نیز خریداری کنید و البته از خرید آنلاین و ارسال روزانه این فروشگاه اینترنتی لذت ببرید.

خدمات پس از فروش کارآمد، از نقاط قوت ما به شمار می‌آید. در کنار برخورداری از یک فروشگاه آنلاین، در پشت صحنه دارای شبکه‌ی توزیع و دپارتمان‌های خدمات پس از فروش در سراسر ایران نیز هستیم تا در صورت بروز مشکل و با اتکا به گارانتی، بتوان مشکلات پیش آمده را در سریع‌ترین زمان ممکن رفع کرد.

برای آگاهی از نمایندگاهی‌های مجاز هماتلکام در شهرهای مختلف کشور، صفحه‌ای در وب‌سایت هماتلکام پیش‌بینی شده که مراجعه‌کنندگان می‌توانند براساس شهر محل سکونت خود، به نمایندگی مورد نظر مراجعه کرده و در صورت تمایل گوشی مورد نظر خود را از نزدیک و پیش از آنکه خریداری کنند، مشاهده کنند. هماتلکام علاوه بر گارانتی ۱۸ ماهه محصولات خود، متعهد است که به مدت ۵ سال نیز خدمات پس از فروش به خریداران محصولات خود ارائه کند. نکته‌ی جالب در مورد شرایط گارانتی هماتلکام، تعویض دستگاه کاربر در صورتی که است که این شرکت نتواند طی یک ماه، دستگاه مورد نظر را تعمیر کند، در این صورت هماتلکام موظف است تا دستگاه جایگزین را البته با احتساب اختلاف قیمت به مشتری عرضه کند.

برای آگاهی از شرایط گارانتی هماتلکام نیز می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه کرده و در صفحه‌ی مربوط به شرایط گارانتی هماتلکام، تمام شرایط مورد اشاره را مطالعه کنید.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات