ساخت سریع فروشگاه اینترنتی رایگان با آیدی پی

دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شیوع ویروس کرونا باعث شده تا اهمیت فروشگاه‌های آنلاین در مقایسه با فروشگاه‌های آفلاین و فیزیکی بیش‌ازپیش ملموس‌تر شود.
تبلیغات

از زمان شیوع ویروس کرونا از اول اسفند ۹۸ در کشورمان و همچنین در سراسر جهان، امکان فروش حضوری کالا برای بسیاری از کسب و کارها به‌خصوص کسب و کارهای کوچک فراهم نبوده و از آنجایی که عمده فروش آن‌ها  اصطلاحاً در بازار شب عید بوده است، ادامه دار شدن این شرایط ضررهای زیادی به کسب‌و‌کار آن‌ها وارد کرده است.

باتوجه به تحلیل کارشناسان در مورد ادامه دار شدن شرایط فعلی، عمده کسب و کارها از مراکز آموزشی و مدارس گرفته تا فروشگاه‌های موبایل و کامپیوتر، پوشاک، فروشندگان مبلمان و دکوراسیون، نوشت افزارها، سوپرمارکت ها،  ابزار آلات، قطعات یدکی و خیلی از کسب و کارهای دیگر ناچار به فروش اینترنتی محصولات خود شدند تا هم سلامت خود و مشتریانشان حفظ شود و هم کسب درآمد آن‌ها بیش از این به مشکل نخورد.

اگر شما نیز داری کسب و کاری هستید و از این شرایط آسیب دیده اید ما در آیدی پی یک روش سریع، آسان و کاملا رایگان برای شما راه اندازی کرده ایم تا بتوانید فروشگاه خود را خیلی سریع ایجاد کنید و محصولات خود را به‌صورت اینترنتی بفروش برسانید.

آیدی پی

چگونه در آیدی پی فروشگاه خود را بسازیم؟

پس از ثبت نام رایگان در آی دی پی و ایجاد درگاه پرداخت شخصی و وارد کردن مشخصات حساب بانکی خود ، می‌توانید ساخت فروشگاه اینترنتی را با قابلیت لینک پرداخت مستقیم نیز داشته باشید.

برای این کار به داشبورد خود بروید و گزینه «کالا و خدمات» را انتخاب کنید و محصولات را همراه‌با عکس و توضیح و قیمت، اضافه کنید.

همچنین شما با داشتن درگاه شخصی که آدرس آن برای مثال idpay.ir/webkaran  است صاحب یک درگاه پرداخت شخصی نیز هستید که هر کسی می‌تواند بجای روش هایی مثل کارت به کارت، از طریق این درگاه تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال پول به حساب شما واریز کند و با داشبوردی که آیدی پی در اختیار شما قرار می‌دهد تمام تراکنش های ورودی و خروجی، تاریخ  آن‌ها، واریزکنندگان و دریافت کنندگان و توضیحات در مورد تراکنش‌های انجام شده به‌صورت کامل و مشخص در دسترس شما است.

آیدی پی

حالا آدرس فروشگاه اینترنتی خود را می‌توانید به مشتریان و مخاطبان خود ارسال کنید تا به‌صورت اینترنتی از شما خرید نمایند و سپس کالا را از طریق روش‌های ارسالی خود برای مشتری ارسال کنید.

آدرس یک فروشگاه در آی دی پی به شکل زیر است :

idpay.ir/twinpc/shop

برای آشنایی بیشتر و ساخت درگاه پرداخت و فروشگاه از اینجا وارد آیدی پی شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات