بیمی‌لایک چه خدماتی در خرید بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو ارائه می‌کند؟

دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو ازجمله بیمه‌نامه‌های خودرو هستند که سهم عظیمی از پرتفوی شرکت‌های بیمه را به خود اختصاص داده‌اند و همچنین بالاترین خسارت‌های دریافتی مربوط به این دو رشته بیمه‌ای است.
تبلیغات

اما چطور از بین ۳۰ شرکت بیمه بهترین بیمه‌گر و  مناسب‌ترین نرخ را برای تمدید بیمه‌نامه انتخاب کنیم؟ مزیت های یک شرکت بیمه خوب چیست؟ ما چه انتظاراتی از شرکت بیمه داریم؟

وب‌سایت بیمی لایک (خرید آنلاین بیمه ماشین) برای رفاه حال شهروندان و بیمه‌گذاران خدمات آنلاین بیمه ای را فراهم کرده است. در ادامه مهم‌ترین مزایای خرید از بیمی لایک را با هم بررسی می‌کنیم.

هوشمندانه مقایسه  کنید و بهترین شرکت بیمه شخص ثالث یا بدنه را انتخاب کنید

دوست دارید بیمه‌نامه چه شرکتی را بخرید؟ در سامانه بیمی لایک می‌توانید بیمه‌نامه خود را از بین چندین شرکت بیمه انتخاب کنید. برای هر شرکت بیمه اطلاعاتی ازجمله میزان رضایتمندی مشتریان، تعداد مراکز پرداخت خسارت و سهم بازار جهت مقایسه و انتخاب راحت‌تر برای بیمه‌گذاران فراهم شده است. تنها با وارد کردن اطلاعات خودروی‌تان می‌توانید قیمت‌ها و تخفیفات را ازهمه شرکت‌های بیمه استعلام بگیرید. اگر علاوه بر قیمت برای شما رضایتمندی مشتریان نیز مهم است در کنار نام هر شرکت بیمه میزان رضایتمندی، سطح توانگری و تعداد شعب پرداخت خسارت جهت مقایسه وجود دارد.

بیمی لایک

آنی استعلام نرخ بگیرید: امکان مقایسه قیمت

کافی است فیلدهای مربوطه را پر کنید تا استعلام بگیرید. برای استعلام بیمه شخص ثالث با وارد کردن مشخصات خودرو و سوابق بیمه‌نامه به‌صورت آنی از چند شرکت بیمه قیمت بگیرید. قیمت‌ها به‌همراه تخفیفات براساس نحوه خرید (نقدی – اقساطی) از همه شرکت‌های بیمه نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید مازاد مالی بیمه‌نامه را براساس بودجه‌تان انتخاب و خریداری کنید. برای استعلام نرخ بیمه بدنه مشخصات خودروی خود را وارد کنید تا فهرستی از قیمت شرکت‌های بیمه مختلف را دریافت کنید. با خرید نقدی بیمه بدنه تخفیف بیشتری از بیمی‌لایک بگیرید.

سریع و آسان بیمه بخرید: خرید راحت و رابط کاربری ساده

تنها با چند کلیک ساده می‌توانید بیمه‌نامه خود را خریداری کنید. در  گذشته برای خرید بیمه‌نامه به‌صورت حضوری باید زمان زیادی را صرف رفت‌و‌آمد و مشکلات ترافیک می کردیم یا اگر کارمند هستیم باید مرخصی بگیریم، همچنین اگر به‌طور اتفاقی با قطعی سیستم در محل رو برو شویم مطمئنا اتلاف وقتمان خیلی بیشتر خواهد بود، این درحالی است که تنها در چند ثانیه از هر مکانی می‌توانید به‌صورت آنلاین بیمه‌نامه خود را خریداری کنید.

رایگان تحویل بگیرید: ارسال رایگان بیمه‌نامه شما

برای تحویل بیمه‌نامه نگران نباشید زمان و مکان تحویل بیمه را خودتان مشخص می‌کنید. بیمی لایک  رایگان در محل و بازه زمانی مورد نظرتان بیمه‌نامه را به شما تحویل می‌دهد. هزینه ارسال رایگان است و نیازی نیست مبلغ اضافی بپردازید.

تخفیف بگیرید

با خرید از سایت بیمی لایک علاوه بر تخفیف‌های رایج در بیمه‌نامه‌ها مثل تخفیف عدم خسارت، تخفیف پرداخت نقدی و ... شما یک تخفیف ویژه از وب‌سایت بیمی‌لایک دریافت خواهید کرد که در هنگام خرید از مبلغ پرداختی شما کسر می‌گردد. با عضویت در خبرنامه بیمی‌لایک می‌توانید از آخرین اطلاعیه‌ها و اخبار بیمه‌ای مطلع شوید. همچنین در مناسبت‌های مختلف می‌توانید تا 10 % تخفیف مازاد بر سایر تخفیفات (به غیر از تخفیفات عدم خسارت) دریافت کنید.

اقساطی خرید کنید: امکان خرید اقساطی بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث

بیمی لایک

از مزیت‌های خرید اقساطی بیمه شخص ثالث و بدنه از سامانه بیمی لایک، پرداخت حق بیمه بدون بهره در بلندمدت است. برای خرید بیمه شخص ثالث بین ۲۵% تا ۵۰% حق بیمه را بپردازید و مابقی بیمه‌نامه را می‌توانید ظرف ۶ ماه و به‌صورت اقساطی بپردازید. برای خرید بیمه بدنه مبلغ پیش پرداخت ۲۰% حق بیمه در نظر گرفته شده است و شما می‌توانید باقیمانده را در مدت ۶ ماه بپردازید. اگر دسته چک ندارید نگران نباشید بیمه‌نامه کوتاه مدت بخرید.

بیمه‌نامه اصیل بگیرید

مهم‌ترین چیز در خرید بیمه‌نامه نه شرکت بیمه است و نه مبلغ بیمه‌نامه، بیمه‌نامه باید دارای اصالت باشد. اصالت بیمه‌نامه به این معنی است که آن بیمه‌نامه دارای کد یکتای بیمه مرکزی بوده و از سایت سنهاب قابل استعلام باشد. از بیمه‌نامه‌ای که اصالت بیمه‌نامه نداشته باشد هیچ خسارتی نمی‌توان دریافت نمود. بیمی لایک به‌عنوان کارگزار رسمی بیمه مرکزی، این اطمینان را به شما می‌دهد که کلیه بیمه‌نامه‌های صادره دارای اصالت بوده و قابل استعلام از سایت سنهاب هستند.

پشتیبانی آنلاین دریافت کنید

می‌خواهید اطلاعات بیشتری از شرکت‌های بیمه داشته باشید؟ می‌خواهید بدانید کدام شرکت بیمه فرایند بهتری در پرداخت خسارت دارد؟ می‌خواهید اطلاعات بیشتری از پوشش‌های بیمه‌نامه داشته باشید؟ همکاران ما در واحد ارتباط با مشتری پاسخگوی سوالات شما هستند.

البته با خرید بیمه‌نامه همه چیز تمام نمی‌شود. درخواست صدور الحاقیه و افزایش تعهدات و هرگونه تغییر، انتقال تخفیفات، فسخ بیمه‌نامه و مشاوره در زمان بروز خسارت را به‌صورت آنلاین و تنها با یک تماس انجام دهید. واحد پشتیبانی بیمی‌لایک همواره آماده ارائه خدمات به شما بیمه‌گذاران محترم است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات