تعمیرگاه آنلاین حامی سرویس در اصفهان

یک‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
حامی سرویس بزرگ‌ترین مرکز ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی به‌صورت آنلاین در سراسر کشور فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد. شعبه مرکزی حامی سرویس در شهر اصفهان قرار دارد.
تبلیغات

تعمیر یخچال در اصفهان

باتوجه به تراکم جمعیت در شهر اصفهان و تبدیل شدن منازل مسکونی از ویلایی به آپارتمانی و سخت بودن جابه‌جایی محصول یخچال فریزر، شهر اصفهان نیازمند تعمیر سیار است و زمانی‌که تعمیرات در محل انجام می‌شود نیازمند ابزار آلات پرتابل و دقیقی هست و این گروه با استفاده از تأمین این ابزارالات برای تعمیرکاران خود تمامی تعمیر یخچال دراصفهان را در منزل شما انجام میدهد. تعمیرات شامل ضمانت است تا خیال شما عزیزان را راحت کند.

جهت ثبت پذیرش تعمیرات می‌توانید با مرکز تماس این گروه با شماره تماس های ۰۹۱۳۰۲۷۹۲۴۱ - ۰۳۱۳۵۵۷۱۰۸۹ - ۰۳۱۳۵۵۷۱۳۸۹ تماس حاصل فرمایید. پاسخگویی به‌صورت ۲۴ ساعته است و تمامی تعمیرات با نظارت مشتریان عزیز در محل انجام می‌شود.

آموزش تعمیر یخچال در اصفهان

گروه حامی سرویس جهت ایجاد اشتغال به جوانان عزیز علاقه‌مند به حوزه تعمیرات لوازم خانگی کار آموز می‌پذیرد. در این دوره‌های آموزشی همکاران به‌صورت تخصصی و کاربردی تعمیرات لوازم خانگی را می آموزند. این آموزش‌ها شامل آشنایی کامل با برق و المان‌های آن و آموزش یخچال فریزرهای قدیمی و ترموستاتی و یخچال فریزرهای تایمری و یخچال فریزرهای بردی و بدون برفک و ساید بای ساید است.

نمایندگی سامسونگ در اصفهان

باتوجه به تحریم‌ها نسبت به کشور عزیزمان ایران، گروه حامی سرویس تعمیرات تخصصی زیر را در سبد خدمات خود قرارداده است:

تعمیر انواع ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در اصفهان

تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان

زیرنظر مدیریت مجموعه بستری تحت عنوان برند حامیک راه اندازی شده که به‌علت کمبود قطعات تعمیرکاران بتوانند از خدمات این اپلیکیشن رایگان استفاده کنند. درضمن حامی سرویس نمایندگی سامسونگ در اصفهان نیست.

نمایندگی ال‌جی در اصفهان

تعمیرات تخصصی محصولات ال‌جی در شهر اصفهان، در منزل مشتری‌ها صورت می‌پذیرد و این تعمیرات شامل انواع ماشین‌های ظرفشویی، یخچال فریزر و ماشین لباسشویی است. گروه حامی سرویس نمایندگی ال‌جی در اصفهان نیست ولی خیلی از مشتریان به‌علت خدمات ارزنده و خوب حامی سرویس از خدمات شرکت استفاده می‌کنند.

شرکت خدمات خود را کامل گارانتی می‌کنند به همین علت است که مشتریان راغب هستند تعمیرات خود را به حامی سرویس بسپارند. در ضمن قیمت مناسب و تعمیرات حرفه‌ای هم به این موضوع کمک می‌کند.

تعمیرات سامسونگ شامل چه محصولاتی می‌شود؟

گروه حامی سرویس به جز تعمیرات لوازم آشپزخانه کوچک که شامل همزن و چرخ گوشت و...است، تعمیر تمامی لوازم خانگی را در منزل شما انجام می‌دهد. که شامل:

تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان

تعمیرات انواع ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر ماشین ظرفشویی در اصفهان

تمامی قطعات مورد استفاده در این محصولات اورجینال و اصلی است. جهت تعمیرات ماشین لباسشویی ال‌جی لینک زیر را کپی کنید.

https://hamiserviceiran.com/نمایندگی-تعمیر-لباسشویی-ال-جی-اصفهان

برای دریافت پذیرش در شهرهای اصفهان کرج و شیراز می‌توانید به‌صورت بیست و چهار ساعته با شماره همراه ۰۹۱۳۰۲۷۹۲۴۱ و در ساعات اداری می‌توانید با شماره دفتر مرکزی حامی سرویس ۰۳۱۳۵۵۷۱۰۸۹ تماس حاصل کنید.

همکاران ما در قسمت پاسخگویی به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگو شما عزیزان هستند.

تعمیرات ال‌جی در اصفهان شامل چه محصولاتی می‌شود؟

تعمیرات ال‌جی در اصفهان هم مانند سامسونگ شامل تمامی دسته محصولات به جز سبد لوازم خانگی کوچک می‌شود. تمامی قطعات در محصولات ال‌جی به‌صورت اورجینال و اصلی است. برای تعمیر ماشین لباسشویی ال‌جی در اصفهان نگران جابه‌جایی محصول نباشید؛ ما تمامی تعمیرات را در منزل شما انجام خواهیم داد.

جهت تعمیرات ماشین ظرفشویی می‌توانید لینک زیر را کپی کنید.

https://hamiserviceiran.com/dishwasher-repair-in-isfahan/

نتیجه‌گیری

حامی سرویس بزرگ‌ترین تعمیرگاه آنلاین تعمیر لوازم خانگی است که تعمیرات را در منزل مشتری بدون نیاز به جابه‌جایی انجام می‌دهد که این خدمات به‌صورت ۲۴ ساعته در خدمت هموطنان استان البرز و فارس و اصفهان است.

محمود کریمی مدیرعامل مجموعه حامی سرویس در صحبت‌های خود در جلسه هیئت مدیره‌ی شرکت اعلام کردند: «ما در شهر اصفهان باتوجه به تراکم ساختمان‌ها و افزایش جمعیت و جهت پیشگیری از انتقال بیماری کووید ۱۹ بین همشهریان محترم، خدمات را به‌صورت آنلاین و شبانه‌روزی زیر نظر اتحادیه انجام می‌دهیم.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات