نوین‌ دولوپرز؛ آموزش برنامه نویسی اندروید

جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
هرچند اپل با رونمایی از آیفون انقلابی جدید در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند ایجاد کرد، اما این گوگل بود که موفق شد به واسطه‌ی اندروید دنیای موبایل را تحت سلطه‌ی خود درآورد.
تبلیغات

هرچند اپل به نوعی بیشترین سود را از فروش گوشی‌های هوشمند به جیب می‌زند، اما در عوض گوگل با قیمت‌های پایین‌تر توانست سلطه‌ی انکارناپذیری بر بازار داشته باشد تا بیش از ۷۰ درصد از کاربران گوشی‌های هوشمند، از محصولات مبتنی بر اندروید استفاده ‌کنند.

همین موضوع باعث شد تا توسعه‌ی اپلیکیشن‌های موبایل و مخصوصا اندروید به واسطه‌ی در دسترس بودن اندروید به حوزه‌ای پرطرفدار تبدیل شود. ضمن آنکه به‌زودی برنامه‌نویسی موبایل باتوجه به گسترش روز افزون آن به یکی از شاخه های پول‌ساز در دنیا و همچنین ایران تبدیل شد.

امروز در بسیاری از آگهی‌های استخدام مربوط به این حوزه، مهارت برنامه‌نویسی اندروید به چشم می خورد؛ که داشتن این دانش می‌تواند آینده ای متفاوت را برای فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر نیز رقم بزند.

البته افزایش علاقه به برنامه‌نویسی اندروید منجر به کثرت آموزش‌ها در این حوزه نیز شده است، به‌طوری‌که با جستجویی مختصر در اینترنت می‌توان انواع مختلف آموزش ها را در این فضای بینهایت یافت. اما آنچه مهم‌ترین فاکتور در آموزش ها محسوب می‌شود کاربردی بودن، برطرف کردن نیازها، مهارت مدرس و پروژه‌محور بودن آموزش در محیطی واقعی است.

البته اکثر آموزش‌های ضبط شده‌ی موجود، باتوجه به تغییرات مکرر محیط برنامه‌نویسی اندروید یعنی اندروید استودیو، ممکن است قدیمی شده باشند. حال آنکه همین تعداد بالای آموزش‌ها علاوه بر اینکه ممکن است منجر به سردرگمی ‌شوند، بعضا به دلیل متفاوت بودن پیش‌نیازها و دانش فنی ابتدایی مخاطبان و سنجیده‌نشدن سطح مهارت کاربران ممکن است نه‌تنها انتظارات را مرتفع نکنند، بلکه چندان کارساز نباشد.

اما نوین دولوپرز، راه‌حلی برای این چالش اندیشیده است. ما در نوین دولوپرز با بررسی چالش‌های آموزش اندروید، بررسی معضلات موجود، مشکلات پیش روی کاربران و دانشجویان و از همه مهم‌تر مهارت های مورد نیاز بازار کار حرفه‌­ای،  دوره‌های متنوع با موضوعات مختلف را برای علاقمندان تدارک دیده‌ایم.

نوین دولوپرز مجموعه‌ای است که فعالیت خود را از سال ۹۵ در حوزه‌های برنامه‌نویسی اندروید و طراحی وب‌سایت آغاز کرد و باتوجه به درک نقص های موجود در حوزه آموزش های برنامه‌نویسی، فعالیت خود را در زمینه‌ی تهیه‌ی آموزش‌های آنلاین و کلاس‌های حضوری برنامه‌نویسی اندروید از سال ۹۶ آغاز کرد.

همان‌طور که اشاره کردیم، با جستجویی ساده در اینترنت می‌توان محتوای فراوانی برای یادگیری اندروید یافت، اما این محتوا شاید منجر به سردرگمی شده و حتی پس از مدتی منجر به اتلاف وقت نیز بشود.

ما در نوین دولوپرز آموزش‌هایی کاربردی را براساس نیاز بازار و چارت آموزشی تدارک دیده‌ایم. که براساس نیازسنجی سطح مهارت کاربران شامل دوره‌های مقدماتی، تکمیلی و آموزش‌های پروژه محور می‌شوند.

دوره‌های تدارک دیده شده در نوین دولوپرز از توضیحات بسیار ساده و گویای مدرسان بهره می‌برند. آموزش‌های پروژه محور به مواردی گفته می‌شود که طی آن فرایند آموزش با استفاده از یک پروژه و به‌صورت قدم‌به‌قدم انجام می‌پذیرد.

آنچه وجه تمایز آموزش های پروژه محور نوین دولوپرز است، آن است که این بخش با آموزش کامل بخش سمت سرور (php)، پنل مدیریت سمت سرور اپلیکیشن‌ها و کدهای کامل سمت اندروید در محیط سرور واقعی همراه است. هیچ‌کدام از آموزش ها دارای نکات تکراری نیستند و پیش‌نیازهای هر آموزش در یک پکیج کامل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

نوین دولوپرز

شرکت در دوره‌های نوین دولوپرز دارای مزایا و امتیازات متعددی است. آنچه دغدغه همه علاقه مندان حوزه برنامه‌نویسی است، ابتدا آن است که با سوالات متعددی که ممکن است برای آن‌ها ایجاد شود و همچنین اشکالات به وجود آمده در حین کدنویسی باید چه کنند؟

در نوین دولوپرز علاوه بر آنکه منبع کامل آموزش در اختیار کاربران قرار می­‌گیرد، مدرسین بدون دریافت هیچ هزینه‌ی دیگری از طریق شبکه‌های ارتباطی موجود، پاسخگوی سوالات کاربران هستند.

دغدغه‌ی بعدی همه کاربران انتشار و در معرض نمایش قرار دادن اپلیکیشن‌ها است. در نوین دولوپرز کاربران پس از تهیه آموزش و توسعه‌ی یک اپلیکیشن می‌توانند از خدماتی نظیر انتشار اپلیکیشن با کمک نوین دولوپرز بهره‌مند شوند. در سایت نوین دولوپرز بخشی برای انتشار اپلیکیشن کاربران برای این منظور وجود دارد تا تمام کسانی که به سایت مراجعه می‌کنند با مهارت این برنامه‌نویسان و دانشجویان آشنا شده و حتی در صورت لزوم برای سفارش یک پروژه با آن‌ها در تماس باشند.

 ضمنا ما در نوین دولوپرز بخشی را با عنوان آیکن‌های کاربردی تدارک دیده‌ایم که توسعه‌دهندگان و کاربران سایت می‌توانند از این آیکن‌ها به‌صورت رایگان برای توسعه اپلیکیشن‌های خود استفاده کنند.

این روزها باتوجه به اقبال عمومی به فروشگاه‌های اینترنتی، بسیاری از افراد علاوه بر توسعه‌ی نسخه‌ی آنلاینی از فروشگاه دوست دارند تا اپلیکیشن‌های فروشگاهی برای نسخه‌های مختلف موبایل را نیز در اختیار کاربران قرار دهند؛ ما در نوین دولوپرز با درک این موضوع، آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی و آموزش معماری های اندروید را نیز مدنظر قرار داده و آن‌ها را نیز تدارک دیده‌ایم. اپلیکیشن‌های فروشگاهی متنوعی که می‌توانند از درگاه های واسط یا سیستم‌های درآمدزایی مارکت های موجود مانند کافه بازار بهره ببرند. آموزش کامل ساخت این نوع اپلیکیشن‌ها نیز در نوین دولوپرز به‌طور کامل وجود دارد.

نوین دولوپرز

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که در صورت عدم رضایت دانشجویان از دوره‌ی آموزشی تهیه شده، ضمانت بازگشت وجه تا یک ماه پس از خرید روی پکیج های نوین دولوپرز وجود دارد. آنچه باعث افتخار ما می‌شود، رضایت صد درصدی تمام دانشجویان، از نحوه‌ی تدریس مدرسین، هزینه‌ی پایین برای پکیج‌ها و پشتیبانی گروه نوین دولوپرز از کاربرانش است.

علاقمندان می‌توانند با کد تخفیف ۳۰ درصدی novin_rp به خرید تمام دوره‌های موجود در سایت بپردازند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات