شرکت طراحی سایت نونگار

چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت نونگار بعنوان یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های طراحی سایت در ایران است که طبق روزنامه رسمی خود در سال ۱۳۸۰ رسما شروع به فعالیت کرده است و در این ۱۹ سال نیز پیمانکاری بیش از ۳۸۰۰ پرتال داخلی و خارجی را بر عهده داشته است.
تبلیغات

نونگار ذاتا شرکتی است کدنویس از همین رو هیچ محدودیتی در خصوص زبان برنامه‌نویسی (php یا asp.net ) ندارد و صرفا بنا به سفارش کارفرمایان خود اقدام به تولید می‌کند.

با عنایت به دانش فنی و تجربه چندین ساله خود تخصص و تمرکز خود را برای تولید پرتالهای اختصاصی معطوف کرده از همین رو در خصوص فروش قالب‌های آماده و سایت‌های CMS خود شرکت و حتی شرکت‌های تابعه نیز اصلأ فعالیت ندارد.

نونگار

اهم فعالیت‌های شرکت طراحی سایت نونگار :

بهینه‌سازی سایت و طراحی سایت ۱۷ سال تجربه ما، اطمینانی برای شما است که پروژه طراحی وب‌سایت و بهینه‌سازی سایت خود را به ما بسپارید. مراحل طراحی سایت عبارت‌اند از نیاز سنجی، آنالیز رقبا، طراحی قالب سایت، مهندسی اطلاعات، برنامه‌نویسی، ارتقا رتبه سایت و تست نهایی. همچنین مشاورین ما در تمام مراحل در کنار شما خواهند بود و وب سایت شما را پشتیبانی خواهند کرد.

بهینه‌سازی سایت برای موتور های جست‌وجو در بهینه‌سازی سایت، ما طراحی سایت و سپس بهینه‌سازی می‌کنیم که در موتور های جست‌وجو، بهتر ایندکس شود و ترافیک بیشتری را جذب کند درنتیجه به ازای کلمات کلیدی که جست‌وجو می‌شود در صفحات بالاتری قرار می‌گیرد و بیشتر در معرض دید مشتریان هدفی که به‌دنبال جستجوی محصول یا خدمات شما هستند قرار گیرد.

طراحی وب سایت ارزان باتوجه به تجربه ما در طراحی وب سایت و سیستم‌های مدیریت محتوا، این امکان برای شما وجود دارد تا از راه‌حل‌های ارزان ما برای طراحی سایت استفاده کنید و طراحی وب‌سایت مورد نظر خود را باتوجه به بودجه ای که دارید راه اندازی کنید.

 کانفیگ سرور  سرور و کانفیگ سرور از جمله کلماتی هستند که شما به‌عنوان مدیر یک طراحی سایت با آن‌ها مواجه می شوید و شاید تاکنون نتوانسته‌اید به تعریف درستی از این کلمات دست یابید. سرور همانند یک کامپیوتر همیشه آنلاین، ۲۴ساعته پاسخگوی تک تک درخواست های ارسالی از سوی کاربران است.

 طراحی وب سایت تبلیغات یکی از رایج‌ترین انواع وب‌سایت در دنیای وب فارسی وب سایت‌های تبلیغاتی هستند. شما هم می‌توانید یک وب سایت بهینه‌سازی شده داشته باشید و در دنیای رقابت اینترنتی حرف جدیدی برای گفتن داشته باشید.

 تبلیغ کلیکی در گوگل گروه طراحی سایت در نونگار

 طراحی فروشگاه اینترنتی مقوله ای فراتر از طراحی یک قالب گرافیکی زیبا و چشم‌نواز است. سایت‌ها باید در عین سادگی و زیبایی، کاربردی باشند و هم‌زمان با مد نظر قرار دادن ذائقه و نیازهای متفاوت مخاطبان به سازماندهی و ارائه اطلاعات بپردازند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات