کالاتیک؛ خرید آنلاین مطمئن، راحت و همیشه در دسترس

پنج‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امروزه پیشرفت روزافزون تکنولوژی و ادغام آن با زندگی روزمره ما، موجب شده است که تقاضا برای خرید گوشی و انواع گجت‌های هوشمند روند صعودی به خود بگیرد.
تبلیغات

از آنجایی که طی سال‌های اخیر عوامل مختلفی چون بهبود زیرساخت‌ها و کاهش هزینه‌های اینترنت باعث سهولت و همه‌گیر شدن استفاده کاربران از فضای مجازی شده است، دیگر نیازی به صرف زمان و هزینه اضافی جهت رفت‌و‌آمد نبوده و بسیاری از خریدها به‌صورت غیرحضوری و از طریق فروشگاه‌های آنلاین میسر شده است.

همین فضای جدید باعث به وجود آمدن رقابت بین مجموعه‌های مختلفی شده است که به‌صورت مجازی اقدام به عرضه خدمات و فروش کالا می‌کنند. ما در فروشگاه آنلاین کالاتیک نیز با داشتن نماد اعتماد الکترونیک، مجموعه‌ای بزرگ از انواع گوشی‌های موبایل، تبلت، گجت‌های دیجیتال مانند ساعت‌های هوشمند و همچنین لوازم جانبی مربوط به آن‌ها را فراهم آورده‌ایم. خود را موظف می‌دانیم که برای اعطای حقوق مصرف‌کنندگان، کالایی با اصالت و دارای ضمانت را طبق زمانبندی‌های مشخص شده به دست کاربران برسانیم.

امروزه با وجود مشغله زیاد افراد و سختی تردد در ترافیک سنگین خیابان‌ها به‌خصوص در کلان‌شهرها، خرید از فروشگاه‌های آنلاین معتبر نظیر کالاتیک مطمئنا راهی آسان و به‌صرفه می‌تواند باشد؛ چرا که بعد از ثبت سفارش و نهایی کردن خرید براساس روش ارسالی انتخابی بدون مراجعه و با برنامه‌ریزی می‌توانید کالای مورد نظر را در منزل یا محل کار خود دریافت کنید.

بعد از ورود به فروشگاه آنلاین کالاتیک اولین نکته قابل‌توجه سهولت در پیدا کردن و انتخاب محصولات مورد نظر توسط کاربران است زیرا تمامی کالاها در دسته‌بندی‌های مشخص و جداگانه با اطلاعاتی نظیر قیمت گوشی و ویژگی‌های فنی آن‌ها قرار داده‌ایم تا مشتریان خرید گوشی را به‌راحتی انجام دهند. یکی دیگر از مزیت های خرید در فروشگاه اینترنتی کالاتیک قیمت‌های مناسبی است که همیشه در تلاش بوده‌ایم تا پایین‌ترین قیمت را در بین رقبا برای محصولات خود به‌خصوص در زمینه فروش گوشی در نظر بگیریم.

همچنین برای اطمینان در خرید، تمامی کالاهای عرضه شده در فروشگاه آنلاین کالاتیک دارای گارانتی های معتبر هستند و به مدت ۷ روز از زمان تحویل دارای مهلت تست و ضمانت بازگشت هستند که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا در صورت معیوب بودن کالا یا هرگونه مغایرتی آن را مرجوع نمایند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات