با آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین آشنا شوید

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
رسانه‌ی تجارت نوین با بیش از ۱۰ سال سابقه در حوزه‌ی بازاریابی اینترنتی تلاش می‌کند به مرجعی برای آموزش مباحث بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ تبدیل شود.
تبلیغات

رسانه‌ی تجارت نوین با این امید فعالیتش را تقریبا از ۱۰ سال پیش آغاز کرد که بتواند به رشد کسب‌و‌کارهای آنلاین کمک و درنهایت، فضای وب فارسی بهتری ایجاد کند. خدمات نوین در دو بخش دسته‌بندی می‌شود:

  • ارائه‌ی خدمات بازاریابی دیجیتال (مشاوره، سئو، گوگل ادز، رپورتاژ آگهی و...)
  • خدمات آموزشی آکادمی نوین (برگزاری دوره‌های آنلاین و حضوری باکیفیت به‌علاوه‌ی کتاب‌های آموزشی و مقالات رایگان)

همراه ما باشید تا بیشتر با نوین و خدماتش آشنا شوید.

فهرست خدمات دیجیتال مارکتینگ در نوین

نوین

درادامه، پنج نمونه از خدمات اصلی نوین را به شما معرفی می‌کنیم. این خدمات مخصوص کسب‌وکارهایی است که قصد دارند فروش محصول و خدمات و درآمدشان را افزایش دهند:

۱. تبلیغات آنلاین

اومین خدمت از فهرست خدمات دیجیتال مارکتینگ نوین، تبلیغات آنلاین یا اینترنتی است. البته این موضوع به‌تنهایی دنیایی متفاوت و بزرگ است؛ اما به‌طور خلاصه، به این خدمات تقسیم می‌شود:

  • تبلیغات در وب‌سایت‌های پربازدید
  • تبلیغاتی ویدئویی
  • تبلیغات در اپلیکیشن‌های پربازدید
  • تبلیغات در گوگل
  • و...

در‌صورتی‌که در هریک از این موارد به مشاوره و راهنمایی نیاز داشتید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۲. خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت

وب‌سایت شما جدا از تبلیغات، به بهینه‌سازی (SEO) نیز نیاز دارد. برای اینکه بتوانید ورودی‌های طبیعی از موتور جست‌وجو بگیرید و کاربران را به‌سمت محصولات و خدمات خود جذب کنید، سئو را از همان ابتدای کار جدی بگیرید. باتوجه‌به اینکه SEO مهارتی تخصصی است، پیشنهاد می‌کنیم به‌هیچ‌عنوان با دانش ناکافی سراغ بهینه‌سازی وب‌سایتتان نروید؛ زیرا اشتباه‌کردن در مسیر سئو، ممکن است نتیجه‌ی مخربی برای وب‌سایت شما داشته باشد. ما در نوین، کتاب و مقالات رایگان مختلفی برای آموزش سئو تهیه کرده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم حتما به این منابع سر بزنید و دانش سئو خود را ارتقا دهید.

۳. رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی متن یا مقاله‌ای ۱۰۰۰ تا ۲،۰۰۰ کلمه‌ای است که در آن، به‌صورت غیرمستقیم مجموعه و خدمات و محصولاتش معرفی و سپس این متن در وب‌سایت‌های پربازدید مثل سایت‌های خبری، مجله‌ای و... منتشر خواهد شد. زمانی‌که در وب‌سایت پربازدید رپورتاژ مربوط به کسب‌وکارتان را منتشر کنید، در مرحله‌ی اول تعداد زیادی بازدیدکننده واقعی و حتی خریدار به وب‌سایت خود جذب کرده‌اید. در مرحله‌ی دوم هم، می‌توانید با دریافت سه تا پنج لینک از رپورتاژ به وب‌سایت خود، سئو سایت را ارتقا دهید.

اگر قصد دارید رپورتاژ خبری در سایت‌های مطرح و پربازدید منتشر کنید، روی نوین حساب ویژه‌ای بازکنید. نوین واسطه‌ای است بین شما و چندین وب‌سایت پربازدید معروف برای انتشار رپورتاژ. علاوه‌براین، برای اینکه بازخورد بهتری از رپورتاژ بگیرید، نوشتن متن آگهی‌تان را هم می‌توانید به ما بسپارید. پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر از نوین خدمات رپورتاژ آگهی خودتان را نمی‌خرید، در صفحه‌ی فروش رپورتاژ وب‌سایت، فهرست وب‌سایت‌های معتبر و مناسب برای انتشار رپورتاژ را بررسی و از میان آن‌ها، وب‌سایت دلخواهتان را انتخاب کنید.

۴. تبلیغات گوگل

نوین

اگر کلمات مختلف مربوط به فروش محصولات تبلیغاتی، خدمات موجود در فضای کسب‌و‌کار ایران و... را در گوگل جست‌وجو کنید، دائما با وب‌سایت‌هایی رو‌به‌رو می‌شوید که برای قرار گرفتن در رتبه‌های اول گوگل از تبلیغات گوگل (Google Ads) استفاده می‌کنند. برای استفاده از تبلیغات گوگل، هم می‌توانید کار را به شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ بسپارید که دراین‌زمینه تخصص کافی را دارند و هم اینکه خودتان دست به کار شوید و یادگیری گوگل ادز را شروع کنید.

۵. طراحی سایت

طراحی وب‌سایت را می‌توان جزو اقدام اولیه و البته ضروری در راه‌اندازی هر کسب‌وکار آنلاین دانست. نوین جزو یکی از شرکت‌های برتر طراحی سایت است و تاکنون در دو سال متوالی، یعنی سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸، تندیس بهترین سایت شرکت‌های طراحی سایت را از جشنواره‌ی وب و موبایل ایران دریافت کرده است.

کلام آخر؛ آموزش دیجیتال مارکتینگ

هر وب‌سایت معتبر ارائه‌کننده‌ی خدمات دیجیتال مارکتینگ باید به‌خوبی درزمینه‌ی آموزش دیجیتال مارکتینگ فعال باشد و از این طریق با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند. در‌حال‌حاضر، وبلاگ سایت نوین با حدود ۳۰۰ مقاله‌ی رایگان معتبرترین منبع آموزش دیجیتال مارکتینگ است. علاوه‌بر‌این، مجموعه‌ی ما دوره‌های غیرحضوری و حضوری باکیفیتی هم تدارک می‌بیند و دراختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. درپایان از شما دعوت می‌کنیم به سایت نوین به نشانی novin.com سر بزنید و در هر زمینه‌ای که به مشاوره نیاز داشتید، با شماره ۶۳۴۰۴-۰۲۱ تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات