نسل جدید سرورهای مجازی و هاست ویژه اسپیس ایران

یک‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
حدود چهار سال پس از رونمایی دومین نسل سرورهای مجازی اسپیس ایران، اکنون سومین نسل از این سرورها با نام پلاتینیوم آماده‌ی ارائه است.
تبلیغات

سرورهای پلاتینیوم در دسته‌ی باکیفیت‌ترین سرورهای مجازی در کلاس بین‌المللی قرار می‌گیرند‌؛ به‌همین‌دلیل، نام «پلاتینیوم»، یکی از فلزات ارزشمند جهان، برای این سری از سرورهای اسپیس ایران انتخاب شده است.

اسپیس ایران

در سومین نسل از سرورهای مجازی اسپیس ایران، تلاش ما دستیابی به بهترین کیفیت بوده و کاربران می‌توانند بهترین سطح کیفیت سرور‌های مجازی قابل‌ارائه در کلاس بین‌المللی را با به‌روزترین سخت‌افزار و تکنولوژی موجود در سال ۲۰۲۰ تجربه کنند.

ویژگی‌های سرور‌های پلاتینیوم

برخی از ویژگی‌های این سرورها عبارت‌اند از:

استفاده از درایوهای پرسرعت NVMe

درایو‌های پرسرعت NVMe با سرعتی ۶ برابر سریع‌تر از درایوهای SSD و ۲۰ برابر سریع‌تر از هاردهای SATA تجربه‌ی بی‌نظیری از کیفیت را دراختیار شما قرار خواهد داد.

قدرتمندترین پردازنده‌ی تجاری جهان

در سرور‌های پلاتینیوم از آخرین نسل پردازنده‌های اینتل i9-9900 استفاده شده است که در‌حال‌حاضر، قدرتمندترین پردازنده‌ی تجاری جهان محسوب می‌شود. این پردازنده از ۱۶ مگابایت کش بهره می‌برد و فرکانس کاری هر هسته‌ی آن ۳/۶ گیگاهرتز است که در مواقع لزوم تا ۵ گیگاهرتز افزایش می‌یابد و تجربه‌ای روان با بیشترین سرعت و کیفیت دراختیار شما قرار می‌دهد.

منابع کاملا اختصاصی

منابع تمامی سرورهای مجازی اسپیس ایران کاملا اختصاصی است و کاربران می‌توانند به تمامی منابع سرور مجازی خود کاملا دسترسی داشته باشند.

۳۰ برابر سریع‌تر از سایر سرورهای مجازی

به‌لطف درایو‌های NVMe و قدرتمندترین پردازنده‌ی تجاری جهان به‌همراه بهینه‌سازی‌های اختصاصی اسپیس ایران و تراکم اندک سرورها، می‌توانید سرعتی ۳۰ برابر بیشتر از سایر سرورهای مجازی با مشخصات فنی یکسان را تجربه کنید.

امکان نصب یا تغییر سیستم‌عامل فقط با یک کلیک

امکان نصب مجدد یا تغییر سیستم‌عامل سرور در هر زمان فقط با یک کلیک وجود دارد و به دانش اولیه یا طی‌کردن مراحل نصب نیازی وجود ندارد و عملیات نصب سیستم‌عامل به‌صورت کاملا خودکار انجام می‌شود. همچنین، نصب انواع سیستم‌های عامل‌ ویندوز و لینوکس نیز در سرور‌ها امکان‌پذیر و فهرست سیستم‌های عامل‌ قابل‌نصب عبارت است از: Windows Server ،Ubuntu ،CentOS و Debian

کامل‌ترین کنترل پنل مدیریت سرورهای مجازی

سرورهای مجازی اسپیس ایران کامل‌ترین کنترل پنل مدیریت سرور را دارد و کاربران در هر زمان می‌توانند به تمامی بخش‌های مدیریت سرور ازجمله خاموش، روشن، ریبوت، نصب مجدد سیستم‌عامل، به‌روزرسانی کلمه‌ی عبور، VNC، لاگ‌ها و… دسترسی داشته باشند.

تصویر کنترل پنل مدیریت سرور:

تحویل آنی

در هر ساعت از شبانه‌روز و تمامی روز‌های سال، تحویل سرور‌های مجازی اسپیس ایران به‌صورت کاملا خودکار انجام می‌شود و در هر زمان که به سرور مجازی نیاز داشته باشید، می‌توانید سرور خود را بلافاصله پس از تکمیل سفارش تحویل بگیرید. نصب خودکار سیستم‌عامل تقریبا دو دقیقه پس از سفارش انجام شده و امکان استفاده از سرور وجود خواهد داشت.

نهایت کیفیت

چنانچه کیفیت یکی از معیارهای شما در انتخاب سرورهای مجازی به‌شمار می‌رود، بدون شک این سرورها پاسخ‌گوی نیاز شما خواهد بود. ما به تمامی کاربران اسپیس ایران پیشنهاد می‌کنیم کیفیت سرویس‌ها را با معتبرترین سرویس‌دهندگان در سطح بین‌المللی مقایسه کنند. برای اطلاعات بیشتر و خرید سرور‌های مجازی پلاتینیوم می‌توانید از این لینک استفاده کنید: خرید سرور مجازی پلاتینیوم.

نسل جدید هاست ویژه‌ی اسپیس ایران

اسپیس ایران تا امروز مفتخر به سرویس‌دهی به بیش از ۲۰،۰۰۰ وب‌سایت فارسی زبان بوده و هاست ویژه به‌عنوان یکی از سرویس‌های محبوب‌ اسپیس ایران، بهترین کیفیت میزبانی وب را با مناسب‌ترین تعرفه‌های ممکن دراختیار کاربران قرار می‌دهد. در نسل جدید، تمامی سرور‌ها به‌روز و اکنون ذخیره‌سازی تمامی اطلاعات در درایو‌های پرسرعت NVME انجام می‌شود. همچنین، امکان انتخاب پردازنده و رم نیز فراهم شده تا هر هاست به منابع بیشتری دسترسی داشته باشد. با اضافه‌شدن چندین سرور جدید در داخل کشور، اکنون امکان سفارش این سرویس‌ها با دو موقعیت ایران و اروپا فراهم شده است. دیگر امکانات هاست ویژه‌ی اسپیس ایران از این قرار است:

نصب خودکار سیستم‌های مدیریت محتوا: در هاست ویژه‌ی اسپیس ایران، کاربران بدون نیاز به دانش فنی و تنها با یک کلیک می‌توانند اسکریپت‌های دلخواه خود ازجمله وردپرس، جوملا، دروپال و… را با یک کلیک نصب کنند.

نسخه‌ی دلخواه PHP: تمامی کاربران اسپیس ایران می‌توانند نسخه‌ی دلخواه PHP هاست را مطابق با نیازهای خود انتخاب کنند.

بک‌آپ: در اسپیس ایران تمرکز ویژه‌ای روی تهیه‌ی بک‌آپ شده است و از تمامی سایت‌های میزبانی‌شده به‌صورت روزانه و هفتگی و ماهیانه بک‌آپ یا نسخه‌‌ی پشتیبان تهیه می‌شود که برابر با بیش از ۴۰۰ نسخه‌‌ی پشتیبان از هر سایت در سال است.

گواهینامه‌ی SSL رایگان: در تمامی سرویس‌های میزبانی وب اسپیس ایران کاربران می‌توانند تنها با یک کلیک و بدون نیاز به دانش فنی یا طی‌کردن مراحل نصب، گواهینامه‌ی SSL را رایگان و خودکار در وب‌سایت خود نصب و فعال کنند.

مناسب‌ترین تعرفه‌های ممکن: تعرفه‌‌ی تمامی سرویس‌های اسپیس ایران دربرابر بهترین کیفیت ممکن، بسیار مناسب است، همچنین، هفت روز ضمانت بازپرداخت بدون قید‌و‌شرط نیز برای تمامی سرویس‌های میزبانی وب در نظر گرفته شده است. برای اطلاعات بیشتر و خرید هاست ویژه می‌توانید از این لینک استفاده کنید: خرید هاست ویژه.

ثبت دامنه

در اسپیس ایران می‌توانید دامنه‌های خود را با مناسب‌ترین تعرفه‌های ممکن ثبت کنید. تمامی امور مربوط به ثبت دامنه کاملا خودکار و با مالکیت کامل کاربران انجام می‌شود. برای جست‌وجو و ثبت دامنه‌های خود کافی است به این صفحه مراجعه کنید: جست‌وجو و ثبت دامنه.

۷ درصد تخفیف

در‌صورتی‌که قصد دارید از اسپیس ایران خرید کنید،  می‌توانید از کد تخفیف zoomit در مراحل سفارش استفاده کنید و از ۷ درصد تخفیف بهره‌مند شوید. این کد تخفیف برای ۳۰ روز اعتبار دارد.

پشتیبانی

بخش پشتیبانی اسپیس ایران در تمامی روزهای سال فعال است. درصورت نیاز به هرگونه راهنمایی درباره‌ی سرویس‌های اسپیس ایران می‌توانید ازطریق ارسال درخواست پشتیبانی با ما در ارتباط باشید. برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت www.spaceiran.com مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات