جشنواره فروش اقساطی محصولات سامسونگ آترامارت

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
فروشگاه اینترنتی آترامارت تخصصی‌ترین مرجع فروش اینترنتی محصولات دیجیتال و همچنین تضمین‌کننده کیفیت کالای ارائه شده و با بهترین قیمت است.
تبلیغات

این فروشگاه سهم بالایی از کالاهای دیجیتال با برندهای مختلف را در فروشگاه خود در اختیار دارد و با ارسال سریع کالا به مشتریان یکی از رکوردداران این حوزه به شمار می‌رود.

روز پدر مبارک

فروشگاه اینترنتی آترامارت به مناسبت روز پدر جشنواره فروش محصولات سامسونگ با بهترین شرایط و قیمت را برگزار می‌کند.

در این روز فرخنده آترامارت برای سهولت خرید شرایط ویژه فروش اقساطی بدون ضامن و چک را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. در جشنواره خرید اقساطی محصولات سامسونگ کلیه محصولات سامسونگ از جمله موبایل، تبلت، ساعت‌های هوشمند و لوازم جانبی که تمامی محصولات بدون واسطه و با قیمتی کاملا رقابتی با گارانتی معتبر همراه با تخفیفات ویژه به همه مشتریان ارائه خواهد شد. با همراهی شما در این جشنواره، تجربه‌ی شیرین خرید از آترامارت را به شما هدیه می‌دهیم.

آترامارت

برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ یا سایر محصولات نیز می‌توانید از مشاوره کارشناسان فروشگاه اینترنتی آترامارت به صورت تلفنی و مستقیم بهره مند شوید که شما را در انتخاب بهترین گزینه خرید یاری خواهند کرد.

از دیگر محصولات موجود در فروشگاه آترامارت می‌توان به انواع گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، قطعات کامپیوتر (مادربرد، کارت گرافیک، حافظه، پردازنده و درایو نوری اینترنال و اکسترنال)، دستگاه‌های ذخیره‌سازی (هارد دیسک و SSD های اینترنال و اکسترنال)، مانیتور، کامپیوترهای بدون کیس (کامپیوترهای مینی پی‌سی و یکپارچه)، تجهیزات شبکه (مودم، کارت شبکه، روتر، اکسس‌پوینت و سوییچ)، ماشین‌های اداری (پرینتر و فکس و اسکنر)، لوازم جانبی (لوازم جانبی موبایل، لپ‌ تاپ،  تبلت و کامپیوتر)، کنسول بازی، دوربین‌های دیجیتال عکاسی و انواع ساعت‌های هوشمند اشاره کرد که کلیه محصولات را می‌توان به صورت نقد و اقساط تهیه نمود.

در آترامارت می‌توانید به‌سادگی و با چند کلیک در هر زمان و مکان کالای مدنظر خود را از بهترین و معتبرترین برندهای روز دنیا و با یکی از روش‌های اقساطی (چک، سفته، گواهی کسر از حقوق یا کارت‌های اعتباری ایران‌رنتر) با شرایطی ویژه تا ۲۴ ماه اقساط انتخاب کنید و مقابل در منزل یا محل کار تحویل بگیرید. برای مشاهده شرایط خرید اقساطی کالاهای دیجیتال می‌توانید به بخش فروش اقساطی فروشگاه در سایت مراجعه کنید.

آترامارت

همچنین آترامارت تاکنون به‌عنوان تامین‌کننده کالا با شرکت‌ها و سازمان‌های مختلفی همکاری داشته است و آمادگی خود را جهت همکاری در فروش نقدی و اقساطی با تمام شرکت‌ها و سازمان‌ها اعلام می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات