خرید آپارتمان در چیتگر با مشاورین املاک 4030

سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
گروه مشاورین املاک 4030 با دو شعبه فعال، یکی از برندهای برتر املاک در منطقه ۲۲ دارای کادری جوان، تحصیلکرده، متخصص آماده ارائه مشاوره رایگان سرمایه گذاری و خرید املاک مسکونی و تجاری و اداری می باشد.
تبلیغات

مناسب ترین راه سرمایه گذاری

این روزها همه ما ایرانی‌ها با توجه به شرایط اقتصادی کشور و اتفاقات پیرامون تحریم‌ها و اثرات آن بر اقتصاد، بیش از هر موضوع و دغدغه ای نگران افزایش مداوم و هر روزه قیمت‌ها و کاهش ارزش پول ملی خود در مقابل سایر ارزهای بین المللی همچون دلار هستیم و نگرانی و بی‌خبری از آینده‌ای که هر روز مبهم‌تر می‌شود، تبدیل به بحث داغ این روزهای تمام محافل عمومی و خصوصی و حتی جمع‌های کاری و دوستانه و خانوادگی شده است.

هر کس با توجه به دانش و مهارت و تخصص خود و شم اقتصادی‌اش به شکلی درصدد مقابله‌به‌مثل و تطبیق خود با شرایط موجود است و هرکس راهی را برای نجات خود از این سیاهچاله هولناک تورمی می‌جوید. شاید همه ما با بازی مار و پله آشنا باشیم!

در این بازی اگر شما کمی بد شانس باشید در حال رسیدن به مقصد نهایی با نیش ماری مواجه شده و به ابتدای بازی یا چندین پله عقب تر باز می‌گردید!

متاسفانه شرایط اقتصادی این روزهای ما در ایران بسیار شبیه بازی مار و پله شده و اگر کمی حواس خود را جمع نکنید یک اتفاق و یک شب می‌تواند تمام یا عمده زحمت و تلاش یک عمر شما را به باد دهد و شما را از طبقه متوسط جامعه کنده و به طبقه فقیر بدوزد. در این شرایط با توجه به جهش‌های ناگهانی قیمت‌ها و تورم عجیب و غریبی که در سال‌های اخیر به کرات با آن مواجه بوده‌‌‌ایم.

ریسک نکردن در سرمایه گذاری

با عنایت به اینکه درآمد کمتر از ۵ درصد جامعه متناسب با این افزایش قیمت رشد نموده و در واقع قسمت عمده جامعه از لحاظ تناسب درآمد با افزایش مخارج هر روز فقیرتر می‌شوند یکی از راه‌هایی که به ذهن هر فرد می‌رسد تا بتواند از این آشفته بازار گرانی با کمترین آسیب خارج گردد، سرمایه گذاری در یکی از بازار‌های مسکن، طلا، ارز، بورس می‌باشد.

با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری در بازار ارز و طلا یکی از پرریسک‌ترین و ترسناک‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری به‌ویژه برای قشر عادی جامعه بوده و نوسانات آن در کوتاه‌مدت عده زیادی را به ورشکستگی و تحمل ضررهای سنگین کشانده است و از طرفی نگهداری ارز و طلا به نوبه خود خطرات بسیار زیادی دارد و از طرفی هم سرمایه‌گذاری در بورس هم یک کار تخصصی و نیازمند تحقیق و مطالعه زیاد و بسیار وقت‌گیر بوده و از عهده هر کسی بر نمی‌آید، تنها راه مطمئن و امنی که برای سرمایه‌گذاری باقی می ماند که هم خطر و ریسک پایین‌تری دارد و هم نیاز به تخصص و صرف وقت زیادی ندارد، سرمایه‌گذاری در ملک یا خرید ملک می باشد.

ما در این مقاله سعی داریم در مورد سرمایه‌گذاری در مسکن و به‌طور خاص در مورد سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ تهران توضیحاتی ارائه کنیم.

سرمایه گذاری در ملک

با عنایت به اینکه سرمایه‌گذاری در مسکن همواره یکی از امن‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری برای همه بوده است و با توجه به اینکه منطقه ۲۲ تهران را می‌توان به طور میانگین با پتانسیل‌ترین و روبه‌رشد ترین منطقه تهران در زمینه مسکن دانست، خرید و سرمایه‌گذاری در منطقه ۲۲ و رشد این منطقه که به لحاظ سرانه فضای سبز و اماکن تفریحی، تجاری و توریستی جزء شاخص‌ترین و برترین مناطق ایران است، می‌تواند کمی از اثرات تورم کم‌سابقه کشور به سرمایه و دارایی افراد بکاهد و یا حتی در موارد زیادی آنها را هم‌تراز با افزایش قیمت‌ها نگه دارد و فرد با سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ و بهره‌گیری از رشد منطقه و نوسانات قیمت ملک در این منطقه با افزایش دارایی خود بتواند کاهش ارزش سرمایه و درآمد خود را جبران نماید.منطقه ۲۲ تهران که در این سال‌های اخیر به دلیل رشد بی‌سابقه و ساخت‌وسازهای بسیار زیاد تبدیل به قطب سرمایه‌گذاری ایران شده است و عمده کسانی که قصد سرمایه‌گذاری ملکی در ایران و به‌ویژه تهران را داشته‌اند یا دارند، قطعا سری به این منطقه زده‌‌اندیا به عنوان یکی از گزینه‌های آنها مطرح بوده است.منطقه‌ای که به‌واسطه افتتاح دریاچه چیتگر و آب هوای بسیار خوب و دسترسی های عالی و ترافیک پایین و راه اندازی اماکن شاخص توریستی و تفریحی و تجاری همچون بام لند و ایران مال هر روز نسبت به قبل شاخص‌تر و مطرح‌تر می‌شود و توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند. یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری در ملک که میتواند ارزش افزوده بیشتری نسبت به خرید آپارتمان یا زمین یا واحد تجاری داشته باشد خرید آپارتمان‌های در حال ساخت و تکمیل است.

گروه مشاورین املاک 4030

سود بردن از تورم

در این روش سرمایه‌گذار علاوه بر اینکه می‌تواند از تورم و رشد منطقه بهره ببرد از پیشرفت و تکمیل ساختمان و ارزش افزوده ساختمان پس از آماده شدن هم بهره‌مند می‌شود که این موضوع و تعداد زیاد موارد سرمایه‌گذاری در آپارتمان‌های در حال ساخت در منطقه ۲۲ به جذابیت این منطقه برای سرمایه‌گذان افزوده است.

به علت تعداد پروژه‌های در حال ساخت در منطقه انتخاب پروژه خوب و مطلوب و مطمئن نیازمند تحقیق و بررسی و مشاوره با مشاورین متخصص املاک منطقه ۲۲ در این حوزه است .ما دراین مطلب سعی داریم به معرفی یکی از لوکس‌ترین برج‌های در حال ساخت در اطراف دریاچه چیتگر بپردازیم برجی که با وجود اینکه هنوز به طور کامل ساخته و تکمیل نشده است نظر‌های بسیاری از سرمایه‌گذاران و خریداران آپارتمان در منطقه را به خود جلب نموده‌ است.

برجی با امکانات بسیار عالی و فراتر از سطح متوسط منطقه و موقعیتی بسیار ویژه در نزدیکی دریاچه بسیار زیبای چیتگر و منظره خیره کننده آپارتمانها و کیفیتی بسیار خوب که توسط سازنده معتبر و حرفه‌ای مراحل پایانی ساخت خود را طی می‌نماید و کمتر از یکسال دیگر آماده سکونت خواهد بود.

برج لوکس تریتیوم

برج‌ تریتیوم در حاشیه دریاچه چیتگر یکی از سازه‌های مهندسی ساز وخوش ساخت منطقه می‌باشد که هر روز کاملتر می‌شود و نگاه‌های بیشتری را به خود خیره می‌‌نماید و در نظرسنجی از بازدید کنندگان رضایت بیش از 80 درصدی آنها را به خود اختصاص داده است. برج مسکونی تریتیوم یکی از سری برج‌های تریتیوم می‌باشد که توسط شرکت نیکان سازه در حال ساخت و تکمیل است.

از امکانات ویژه این برجها می‌توان به مجموعه ورزشی و تفریحی اختصاصی برج شامل استخر و سونا و باشگاه ورزشی دوبلکس و بسیار زیبا و لابی منحصر به فرد و روف گاردن و کافی شاپ با دید پاناروما نسبت به جذابیت‌های زیبای منطقه از جمله پارک جنگلی و دریاچه چیتگر و رشته کوه‌های البرز اشاره نمود.

سیستم هوشمند ساختمان که برای اولین بار در یک برج در حال اجرا می‌باشد کنترل سیستم نور و صوت و سرمایش و گرمایش آپارتمان را از طریق گوشی تلفن همراه شما در داخل یا خارج از ساختمان برای شما میسر می‌سازد.

در واقع ورود دنیای دیجیتال به عرضه ساختمان سازی با سیستم BMS رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته که به سهولت سکونت در یک آپارتمان ایده ال می‌افزاید.

گروه مشاورین املاک 4030

ویژگی‌های برج تریتیوم

یکی از ویژگی‌های دیگر برج تریتیوم تعداد کم واحد‌ها در هر طبقه بوده که وجود ۴ واحد ۱۴۸ متری ۳ خواب در هر طبقه، برج تریتیوم را جزء برج‌های کم واحد منطقه قرار داده و هم بافت فرهنگی و اجتماعی نسبتاً یکدستی در ساکنین برج ایجاد می‌نماید. یکی از مواردی که در بیرون و داخل آپارتمانهای این برج خود نمایی می‌کند پنجره‌های قدی و نمای کرتین وال شیشه‌ای بوده که هم نمایی زیبا و آمیخته با شیشه در خارج و هم نورگیر و ویوی بسیار عالی در داخل آپارتمان ایجاد نموده است.

از دیگر محاسن برج تریتیوم طراحی داخلی آپارتمانهای این برج می‌باشد که در کنار دیگر محاسن برج آپارتمانی ایده آل و مورد پسند سخت‌پسندان را فراهم آورده است. استفاده از هنر و ذوق و سلیقه معماران مطرح ایرانی در طراحی فضاهای داخلی و خارجی و ترکیب آن با اجرای دقیق و ظریف مهندسان شرکت نیکان سازه بنایی درخور و شایسته و متناسب با منطقه زیبا و رو به رشد چیتگر را ایجاد نموده است.

ساخت اینگونه ساختمان‌ها در منطقه‌ای که به برج‌های تعاونی‌ساز و نسبتا معمولی با قیمت‌های پایین شهره شده بود، نوید تغییرات بزرگ در این منطقه و بافت فرهنگی و اجتماعی و افزایش ارزش آن را می دهد و امید است منطقه ۲۲ تهران و به‌ویژه برج‌های اطراف دریاچه چیتگر به‌زودی در فهرست گران‌ترین و پرطرفدار ترین مناطق تهران قرارگیرد. در پایان باید متذکر شویم که اگر دنبال برجی لوکس با ویوی فوق العاده در اطراف دریاچه چیتگر می‌گردید، پس از بازدید از برج تریتیوم برج یا آپارتمان دیگری را نخواهید دید و قطعاً در مقایسه این برج سایر برج‌های منطقه که عمدتاً تعاون‌ساز هستند متوجه تفاوت و کیفیت بالای این ساختمان می‌گردید.

برای بازدید یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد برج تریتیوم و دیدن تور مجازی از برج یا سایر برج‌های منطقه ۲۲ می‌توانید با معتبرترین مشاورین املاک چیتگر تماس حاصل نموده و یا از طریق وبسایت جامع املاک 4030 اطلاعات و جزئیات این برج ها را مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات