آموزش موشن گرافیک با مکتب تی وی

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
در این مقاله به حوزه‌های پولسازی می‌پردازیم که اگر می‌خواهید در آن حوزه قدم بردارید به‌راحتی با تکمیل پورتفولیوی شخصی خود می‌توانید به هدف خود دست پیدا کنید.
تبلیغات

 تاکنون صدها نفر از این راه استفاده کردند و به نتیجه رسیدند و همین‌طور در این مقاله پیشنهاد تکرار نشدنی برای طی این راه و هدیه‌ای را به شما معرفی می‌کنیم. پس اگر شما هم می‌خواهید در این مسیر پا بگذارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا جایزه خود را نیز از ما دریافت کنید.

شما هم هر جا برای کار رفته‌اید از شما سابقه کار و نمونه کار خواسته‌اند؟!

شما بدون سابقه کار از هیچ کارفرمایی چه برای پروژه و چه برای استخدام نمی‌توانید انتظار زیادی داشته باشید. خوشبختانه مدرک‌گرایی دیگر جایی برای کارفرمایان نداره چراکه زمانه تخصص است و شما در بهترین حالت ممکن با استفاده از تخصص خود می‌توانید حرفه‌ای بودن خود را در هرجایی ثابت کنید. اگر شما هم از نقطه صفرت ا داشتن یک نمونه کار حرفه‌ای می‌خواهید پیش بروید تبریک میگم در حال حاضر مطلب درستی را مطالعه می‌کنید.

در قالب سه حوزه یعنی: «یادگیری ساخت موشن گرافیک با استفاده از آموزش موشن گرافیک»، «یادگیری نرم‌افزار کورل با استفاده از آموزش کورل» و«یادگیری نرم‌افزار افتر افکت با استفاده از آموزش افتر افکت» می‌خواهیم راه رسیدن به بازار کار هر یک را عیناً مشاهده کنیم. اول‌ازهمه از منظر شما ببینیم چه انتظاراتی باید داشته باشید.

از یک دوره آموزش موشن گرافیک و آموزش افتر افکت و آموزش کورل چه انتظاراتی باید داشته باشم؟

  • در وهله اول در یک دوره آموزش موشن گرافیک و همین‌طور آموزش کورل یا آموزش افتر افکت سرفصل‌های کامل و استاندارد برای شما اولویت دارد. در یک دوره آموزشی شما باید صرفاً به موضوعی که تهیه‌کرده‌اید برسید. یعنی در دوره جامع آموزش کورل و آموزش افتر افکت فقط نرم‌افزار آموزش داده شود که خودش به‌اندازه کافی مطالب دارد و در دوره پروژه محور مانند آموزش موشن گرافیک فقط ابزارها و تکنیک‌ها و پلاگین‌ها آموزش داده شوند.
  • به‌نظر ما اعتماد دوطرفه است. شما باید به‌راحتی از دوره خود بتوانید استفاده کنید، یعنی همان‌طور که شما به صحبت‌های ما اعتماد کرده‌اید و ما را دنبال می‌کنید در اختیار گذاشتن دوره آموزشی با این تفاسیر نیز بدون هیچ قفلی در اختیار شما از اعتماد ما به شما مخاطبان گرامی است. درنتیجه این کار شما علاوه بر استفاده راحت، در هر دستگاهی مانند تلویزیون و موبایل و تبلت و... هم می‌توانید دوره‌های آموزشی خود را به پایان ببرید.
  • همه‌ی ما قبلا دوره‌های آموزشی را شروع کرده‌ایم که هیچ‌وقت تمام نشده‌اند و همیشه برای یادگیری آن‌ها امروز و فردا می‌کنیم! این نشان می‌دهد که یک دوره آموزش موشن گرافیک یا آموزش افتر افکت و آموزش کورل که نام استاندارد را یدک می‌کشند، باید جذابیت‌های سمعی و بصری مناسبی را داشته باشد و علاوه بر آن کاربر را در حداقل زمان ممکن به هدف مطلوب و نهایی آن سرفصل برساند تا بدین‌صورت خود کاربر هم از پیشرفت خود شگفت‌زده شده و دوره را به‌راحتی به پایان ببرد.
  • درنهایت هم باید دوره آموزش موشن گرافیک به‌معنی واقعی کلمه عملی باشد! ما برای عملی بودن دوره‌های آموزشی در مکتب تی وی طبق یک سناریو آموزشی از پیش تعیین‌شده فایل‌های تمرینی را عین همان چیزی که استاد در ویدیوها استفاده می‌کند، شامل فوتیج و پروژه‌های نرم‌افزاری و حتی فایل نصبی پلاگین موردنیاز را آورده‌ایم و مدرس دوره دائماً در حال ارجاع شما به فایل‌های موردنظر است.به‌این‌ترتیب شما هم در راحت‌ترین حالت ممکن تمرین می‌کنید و فقط مطالب را طوطی‌وار نیاموخته‌اید. علاوه بر آن کاری که باید انجام بدید هم‌زمان با طی دوره آموزش موشن گرافیک قدم‌به‌قدم ساخت یک پروژه موشن گرافیک طبق داستان موردنظر خود طی کنید و در طی آموزش کورل و آموزش افتر افکت هم کاملا به نرم‌افزار تسلط یابید تا به اهداف ذکرشده در پایان دوره نرم‌افزاری برسید.

آموزش موشن گرافیک

موشن گرافیک به حرکت درآوردن المان‌های مختلفی مانند متن و لوگو و کاراکتر و ... است که در حال حاضر بهترین راه Presentation یا معرفی یک کسب‌وکار بوده و جایگزین خیلی از روش‌های سنتی معرفی کسب‌وکارها شده است. دلیل رشد روزافزون موشن گرافیک و بالطبع آموزش موشن گرافیک امکان پخش گسترده‌ای است که برای آن ایجادشده است.

نقشه راه بازار کار موشن گرافیک پس از آموزش موشن گرافیک

شما الآن دوره آموزش موشن گرافیک را تمام کرده و نمونه کارهای خود را دارید. تا جای ممکن روی آن‌ها کارکنید تا بهتر به‌نظر برسد. بهتر به‌نظر رسیدن آن‌ها یعنی بهترشدن شما و پس‌ازآن در قدم بعدی تمام شبکه‌های اجتماعی خود مانند اینستاگرام و یوتیوب و آپارات را پر کنید از نمونه کارهای خود و در قدم بعدی هم سایت‌های فریلنسری مانند پونیشا و شرکت‌های تبلیغاتی و سینمایی و تولید محتوا و همین‌طور خبرگزاری‌ها و صداوسیما پذیرای شما تا نمونه کارهای شما توسط کارفرما بررسی شود.

در ابتدای کار از انجام کار ارزان یا رایگان ترسی نداشته باشید تا می‌توانید پورتفولیو خود را تقویت کنید تا حتی به پروژه‌های فرامرزی در سایت‌های فریلنسری خارجی نزدیک‌تر شوید. همین الآن می‌توانید آموزش موشن گرافیک را شروع کنید برای شما سورپرایز داریم می‌توانید ۴۰ درصد از هزینه خود را با کد تخفیف zoomit مهمان ما باشید.

آموزش افتر افکت

نرم‌افزار افترافکت برای ساخت جلوه‌های ویژه و موشن گرافیک به کار می‌رود و در صنعت فیلم‌سازی کاربرد دارد، افتر افکت به‌علت اینکه در ساخت پروژه‌های سطح بالا به کار می‌رود می‌تواند درآمدزایی مناسبی را برای متخصصان خود به‌همراه داشته باشد و امروزه به‌علت گسترش شبکه‌های اجتماعی و بازار داغ تولید محتوا دراین‌زمینه هم موردتوجه بسیاری قرار گیرد.

آموزش افتر افکت برای اکثر افراد تبدیل به یک غول وحشتناک شده و طبق بررسی ما دلیل اصلی آن تفکیک نادرست اهداف مشخص در این نرم‌افزار است. به‌طورکلی شما پس از آموزش افتر افکت یا باید درزمینهٔ موشن گرافیک وارد شوید که در بالا در بخش آموزش موشن گرافیک به آن به‌تفصیل اشاره شد یا باید در جلوه‌های ویژه برای ساخت همان جلوه‌های ویژه سینمایی و موزیک ویدئو و تیزر تبلیغاتی ورود پیدا کنید.

این‌ها سه مورد کاملا جدا از هم هستند. خود نرم‌افزار افتر افکت باید در ابتدا نرم‌افزاری آموزش داده شود به‌طوری‌که در حافظه بلندمدت شما بماند. آموزش موشن گرافیک و آموزش جلوه‌های ویژه هم باید در قالب دوره‌های جداگانه‌ای ارائه شوند که هرکس بسته به هدف خود در افتر افکت دقیقاً به خواسته خود دست پیدا کند و علاوه بر زمان مناسب و راحتی در یادگیری در هزینه خود نیز صرفه‌جویی داشته باشد.

نقشه راه بازار کار افتر افکت پس از آموزش افتر افکت

شما در این دوره آموزش افتر افکت تمام تمرینات لازم را همراه‌با استاد انجام داده‌اید و می‌توانید در فوتیج های مختلف کارهای متفاوتی را به انجام برسانید. شاید شما در این دوره آموزش افتر افکت به خروجی چشم‌گیری نرسید ولی قطعاً به‌عنوان تدوینگر می‌توانید در پروژه‌های خود از قابلیت‌های افتر افکت بهره ببرید.

پس‌ازاین دوره آموزشی درصورتی‌که در معرض سفارش‌ها و پروژه‌هایی مانند تیزر تبلیغاتی و کلیپ عروس و... نمی‌توانید باشید برای مثال در شهرستان ساکن هستید، می‌توانید سراغ موشن گرافیک بروید و دوره آموزش موشن گرافیک را آغاز کنید.

ولی درصورتی‌که این پروژه‌ها برای شما فراهم است می‌توانید سراغ آموزش جلوه‌های ویژه رفته و برای شروع کار هم شرکت‌های سینمایی و تبلیغاتی و آتلیه‌ها و همین‌طور سایت‌های فریلنسری مانند پونیشا قطعاً گزینه مناسبی به شمار می‌روند؛ فقط دقت کنید که از انجام کار ارزان و رایگان هراسی نداشته باشید و فقط به پرشدن پورتفولیو خود فکر کنید.

آموزش کورل

یکی از پرطرفدارترین نرم‌افزارهای گرافیک وکتوری کورل است که در چاپخانه‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی و کارگاه‌های برش لیزری زیاد به چشم می‌خورد. یک آموزش کورل هم باید با استفاده از سادگی رابط کاربری نرم‌افزار کورل هر طرح چشم‌نوازی را به‌صورت عملی در یک سرفصل کامل و استاندارد در نرم‌افزار کورل به دانشجو آموزش دهد.

نقشه راه بازار کار کورل پس از آموزش کورل

به‌طورکلی شما با نرم‌افزار کورل درزمینهٔ طراحی‌های گرافیکی مثل لوگو می‌توانید عمل کنید یا در موارد چاپی و تبلیغاتی می‌توانید کارکنید یا درزمینهٔ موارد قابل‌استفاده در صنعت برش مانند برش لیزر یا برش چرم و...

پس از دوره آموزش کورل هم‌زمان همراه‌با استاد فایل‌های تمرینی را شخصی‌سازی کنید و با انتخاب هریک از موارد بالا نمونه کارهای شخصی خود را تکمیل کرده و برای لوگو و سایر طراحی‌های گرافیکی می‌توانید به‌صورت ویزیتوری از کسب کارهای کوچک و بزرگ سفارش بگیرید و در شبکه‌های اجتماعی نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارید یا با شرکت‌های تبلیغاتی کارکنید.

درزمینهٔ چاپی و تبلیغاتی شرکت‌های چاپ و تبلیغات پذیرای شما و پورتفولیو شما هستند و درزمینهٔ صنعت برش هم شرکت‌های تولید کیف و کفش و کارگاه‌های برش لیزری پذیرای پورتفولیو شما خواهند بود.

دقت کنید که در ابتدای کار مبلغ سفارش‌ها و حقوق زیاد مهم نیست و بیشتر به افزایش سطح پورتفولیو خود دقت کنید چراکه افزایش سطح کارهای شما در نرم‌افزار کورل به‌معنی افزایش سطح مهارتی شما خواهد بود.

شما عزیزان با استفاده از کد تخفیف zoomit می‌توانید همین‌الان پس از مطالعه این مقاله از تخفیف ۴۰ درصدی دوره‌های آموزشی ما در رسانه آموزشی مکتب تی وی بهره‌مند شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات