خرید وب مانی از مانکس۷۲۴

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
پرداخت‌های اینترنتی یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های زندگی امروز هستند، در بسیاری از موارد لازم است که این پرداخت‌ها در درگاه‌های خارجی انجام بگیرند.
تبلیغات

در چنین مواقعی برای کاربران ایرانی استفاده از خرید با وب مانی یا خرید با پرفکت مانی می‌تواند برای کاربران ایرانی بسیار ارزشمند باشد و مشکل آنان را حل کند. در ادامه به معرفی وب مانی به‌عنوان یک روش پرداخت بین‌المللی مطمئن برای ایرانی‌ها می‌پردازیم.

وب مانی چیست:

وب مانی (webmoney) یک سیستم پرداخت الکترونیک امن و سریع است که امکان انجام تراکنش های مالی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری خارجی فراهم می‌کند. تراکنش‌های خرید و فروش در وبمانی کلا امن، غیرقابل بازگشت و غیرقابل شناسایی هستند.

شرکت وب مانی در کشور روسیه ثبت شده است و دفتر مرکزی آن در مسکو قرار دارد. در حال حاضر به دلیل ثبت شدن این شرکت در کشور روسیه، قوانین مرتبط به تحریم کاربران ایرانی توسط وب مانی به‌صورت کامل اجرا نمی‌شود. عدم اجرای این سیاست‌ها فرصت مناسبی را برای کاربران ایرانی ایجاد کرده است تا پرداخت‌های خارجی خود را از طریق وب مانی انجام دهند.

شما برای افتتاح حساب، خرید وب مانی  و شارژ حساب خود در ایران می‌توانید از خدمات صرافی آنلاین مانکس۷۲۴ استفاده کنید. در ادامه برخی از کاربرهای این سیستم پرداخت را به شرح زیر خلاصه کرد:

  • خرید آنلاین از فروشگاه اینترتی: بسیار از فروشگاه‌های اینترنتی به‌خصوص فروشگاه‌های کالاهای دیجیتال از وب مانی پشتیبانی می‌کنند
  • پرداخت به ازای دستمزد برای کارهای فریلنسری
  • انتقال مستقیم پول از یک حساب به حساب دیگر: این روش به‌خصوص برای ایرانی‌ها که در خارج از کشور هستند و قصد انتقال پول دارند مفید است
  • استفاده به‌عنوان درگاه الکترونیک در سایت‌های اینترنتی برای سهولت پرداخت‌های کاربران
  • خرید آنلاین ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین و اتریوم یا ارزهای فیات مانند دلار و یورو

مراحل خرید و فروش وب مانی در ایران:

اگر تاکنون اقدام به خرید وب مانی نکرده‌اید، باید گام‌های زیر را بردارید تا بتوایند خرید و فروش وب مانی را آغاز کنید:

۱. افتتاح حساب در سایت رسمی پرفکت مانی، پس از این گام، شما دارای حساب پرفکت مانی می‌شوید

۲. ارسال مدارک و ثبت‌نام در سایت مانکس۷۲۴، پس از این گام شما امکان خرید وب مانی با کارت‌های شتاب را خواهید داشت

۳. پیام به پشتیبانی مانکس۷۲۴ و درخواست بررسی مدارک

۴. خرید از مانکس۷۲۴ و واریز خودکار وجه شما به حساب وبمانی شما

معرفی مانکس۷۲۴:

مانکس

مانکس724 یک سرویس قابل اعتماد برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال است. اکنون بیش از هفت سال از شروع فعالیت مانکس۷۲۴ می‌گذرد و دارای بیش از ۱۰۰۰ کاربر فعال است. در مانکس۷۲۴ شما پس از ثبت‌نام و تنها با چند کلیک می‌توانید وب مانی موردنیاز خود را خرید کنید یا بفروشید. همچنین شما با خرید و فروش از مانکس۷۲۴ از بهترین قیمت‌ها، کارمزد اضافی صفر و همچنین پشتیبانی در ۷ روز هفته به‌صورت ۲۴ ساعته بهره‌مند خواهید شد.

علاوه بر وب مانی شما از مانکس۷۲۴ می‌توانید خرید پرفکت مانی نیز انجام دهید. وب مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که با داشتن بیش از ۲۹ میلیون کاربر در سرتاسر جهان یکی از بهترین و امن‌ترین روش‌های پرداخت محسوب می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات