استخراج رمز ارزها از نگاه کوین نیک

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
کوین نیک، یکی از سایت‌های مرجع خریدوفروش خودکار ارزهای دیجیتال، بستری فراهم آورده است که افراد بتوانند ازطریق آن رمزارزهای مختلف را بخرند یا بفروشند.
تبلیغات

با گسترش استفاده از ارز دیجیتال و روی‌آوردن افراد به خرید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در ایران، کوین نیک تصمیم گرفت تجربه‌ی چندین‌ساله خود درزمینه‌ی ارائه‌ی راهکارهای آنلاین ارزی را این‌بار درزمینه‌ی خریدوفروش ارز دیجیتال در قالب سایت دراختیار مخاطبان قرار دهد.

اگر ازطریق رمزارز کسب درآمد می‌کنید و به استخراج رمزارزها مشغول هستید، کوین نیک برای شما برنامه‌ی ویژه‌ای دارد که با مراجعه به سایت و تماس با ما، می‌توانید از آن مطلع شوید. در این مطلب، کوین نیک بهترین ارزهای دیجیتالی موجود برای استخراج را معرفی می‌کند. اگر قصد دارید انواع رمزارزها را بخرید یا بفروشید، با ما همراه باشید.

چرا ماینرها به استخراج رمزارزها علاقه دارند؟

استخراج ارزهای دیجیتال یکی از راه‌های کسب درآمد ازطریق ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر در کانون توجه بسیاری قرار گرفته است. ۱۰ سال پیش، استخراج بیت کوین بسیار ساده بود؛ به‌گونه‌ای که افراد با کامپیوترهای شخصی بیت کوین استخراج می‌کردند. بااین‌حال، افزایش قیمت بیت کوین باعث شده است عده‌ زیادی به این کار روی بیاورند. اکنون با استخراج بیش از ۸۵ درصد بیت کوین جهان، ماینینگ این رمزارز بسیار سخت شده و تنها در فارم‌های بزرگ و با کمک دستگاه‌های مخصوص امکان‌پذیر است. بااین‌همه، همچنان استخراج یکی از روش‌های جذاب کسب درآمد از رمزارزها است که بسیاری را به خود جذب می‌کند.

ماینرها چطور به رمزارزها نگاه می‌کنند؟

ماینرها مثل سایر مردم به رمزارزها به چشم سرمایه یا وسیله‌ی مبادله وجه نگاه نمی‌کنند؛ بلکه از نظر آن‌ها، استخراج روش کسب درآمد ساده و کاربردی است که روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند و گوششان هم به حرف عده‌ای بدهکار نیست که معتقدند استخراج کار سختی است و از عهده هر کسی برنمی‌آید. حقیقت این است که جوینده یابنده است و هنوزهم بسیاری در سراسر جهان ازطریق ماینینگ درآمد نسبتا راضی‌کننده‌ای دارند.

بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج کدام‌ است؟

قطعا بیت کوین به‌دلیل ارزش بیشتری که از سایر رمزارزها دارد، گزینه‌ی نخست برای استخراج است؛ اما روز‌به‌روز استخراج آن سخت‌تر می‌شود و به‌مراتب کار را برای استخراج‌کنندگان سخت‌‌تر می‌کند. اگر سرمایه‌ی کافی برای خرید تجهیزات استخراج بیت کوین را دراختیار ندارید، جای نگرانی‌ نیست؛ زیرا آلت کوین‌های زیادی وجود دارند که ازطریق استخراج آن‌ها می‌توانید درآمد کسب کنید. البته باید دقت کنید از تجهیزات مناسبی استفاده می‌کنید و در دام استخرهای استخراج تقلبی هم گرفتار نمی‌شوید.

برخی از آلت کوین‌هایی که امروزه با هزینه‌ی ارزان و به‌راحتی استخراج می‌شوند، ممکن است در‌حال‌حاضر قیمت چندانی نداشته باشند؛ اما اگر طرفدار رمزارزها هستید و به آن‌ها معتقدید، احتمالا انتخاب بهتری دارید و در آینده ممکن است مالک دارایی ارزشمندی باشید. به‌عنوان مثال، اتریوم از لحاظ قیمتی در سال‌های اخیر رشد درخورتوجهی یافته و استخراج‌کنندگان خود را دلگرم کرده است. درحال‌حاضر، بیشتر کارشناسان استخراج بیت کوین، اتریوم، زی کش، اتریوم کلاسیک و مورنو را مناسب می‌دانند؛ اما باید منتظر بود و دید حق با آن‌ها بوده یا نه.

چه کسانی باید وارد کار ماینینگ شوند؟

اولین شرط ورود به این بازار و آغاز فرایند استخراج این است که به رمزارزها اعتقاد داشته و از علاقه‌مندان این حوزه باشید. ورود به هر حوزه‌ای بدون عشق و علاقه به شکست منجر خواهد شد. گام بعدی کسب دانش و آگاهی است. باید درزمینه‌ی رمزارزها مطالعه و تحقیق کنید و تحلیل‌های تکنیکال و فنی را به‌خوبی بشناسید.

نکته: این یادگیری فرایندی مستمر است و با‌توجه‌به تغییرات مداوم بازار، هرروز باید دانش خود را گسترش دهید. اگر اهل این کار نیستید، این بازار جای مناسبی برای فعالیتتان نیست.

محاسبه‌ی سودآوری استخراج خود فرایند پیچیده‌ای است که بدون آگاهی درست از آن ممکن است وارد مسیری شوید که نه‌تنها منفعتی برایتان ندارد؛ بلکه باعث ضرر و زیان خواهد شد. به‌دقت هزینه‌ها و درآمدها را بررسی کنید تا به عدد واقعی و قابل‌اتکا دست یابید. اگر اهل صبر و محاسبه نیستید، وارد کار استخراج نشوید.

برای استخراج ارزهای دیجیتال به چه ابزارهایی نیاز است؟

کوین نیک

بعد از اینکه انتخاب کردید چه ارز دیجیتالی می‌خواهید استخراج کنید، گام بعد تهیه‌ی نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مناسب استخراج است. «برق» عامل مهمی در انتخاب ابزار است. در گذشته به‌دلیل هزینه‌ی ارزان برق، استخراج در ایران بسیار به‌صرفه بود؛ اما از زمانی‌که استخراج با تعرفه‌ی برق صادراتی محاسبه می‌شود، نقش انتخاب دستگاه‌های کم‌مصرف‌تر دوچندان شده است. بعد از آن باید کیف‌پول مناسبی برای ذخیره و نگه‌داری ارزهایی تهیه کنید که استخراج می‌کنید. درنهایت نیز، باید به استخر معتبر و مطمئن بپیوندید.

در سال‌های اخیر، متأسفانه بسیاری در دام استخرهای نامعتبر افتاده‌اند. در اینجا، این سؤال مطرح می‌شود: «چرا با وجود ریسک بازهم افراد به استخرها می‌پیوندند؟» جواب بسیار ساده است. استخراج فرایندی پیچیده است و به محاسبات دقیق ریاضی نیاز دارد و شما به‌تنهایی نمی‌توانید از پس تمام مراحل کار برآیید؛ به‌همین‌دلیل، به استخر مناسب باید بپیوندید. همچنین، از پلتفرمی مطمئن برای تبدیل رمزارزهای خود استفاده کنید.

بهترین پلتفرم برای عضویت ماینرها کدام است؟

صرافی‌های ارز دیجیتال مختلفی در سراسر جهان وجود دارند که ماینرها از آن‌ها برای تبدیل رمزارزهای خود استفاده می‌کنند. متأسفانه بسیاری از این صرافی‌ها به کاربران ایران خدمت‌رسانی نمی‌کنند و این امر استفاده از رمزارزهای استخراج‌شده را دشوار کرده است. در‌حال‌حاضر، بهترین راهکار استفاده از پلتفرم‌های داخلی است که قابلیت تبدیل رمزارز به ریال و برعکس این فرایند را هم دراختیار دارند.

نتیجه‌گیری

استخراج یکی از راه‌های متداول و بی‌دردسر کسب در آمد ازطریق ارزهای دیجیتال است که نیازمند کسب دانش و تخصص کافی است. برای اینکه ماینر حرفه‌ای شوید، ابزار سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لازم را باید تهیه کنید و سپس به استخر استخراج پیوندید. در‌حال‌حاضر، استخراج بیت کوین بیش از هر رمزارز دیگری درآمد ایجاد می‌کند و درمقابل، به ابزار حرفه‌ای‌تر و سرمایه‌گذاری بیشتری هم نیاز دارد. اگر سرمایه‌ی کافی ندارید، می‌توانید به‌سراغ آلت کوین‌های دیگری مثل اتریوم و سایر رمزارزهای اشاره‌شده در این مطلب بروید.

کوین نیک پلتفرم حرفه‌ای خرید و فروش رمزارز است که به‌عنوان دستیار شما در دنیای رمزارزها این امکان را می‌دهد رمزارزهای خود را بفروشید. اگر قصد فروش بیت کوین یا سایر رمزارزها را دارید، می‌توانید به این سایت مراجعه کنید و ازطریق ارتباط با کارشناسان فروش، از شرایط ویژه‌ی درنظرگرفته‌شده برای ماینرها مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات