نرم افزار CRM دیدار؛ به جای دیوار به دیدار بچسبان

چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 20:00
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
نرم افزار CRM دیدار به صاحبان کسب‌وکارها کمک می‌کند مسائل بر سر راهشان را حل کنند و میزان فروش محصولاتشان را افزایش دهند.
تبلیغات

دغدغه‌ی اصلی شما در بخش فروش کسب‌و‌کارتان چیست؟ سؤال این است‌: شما در بخش فروش شرکتتان به چیزی بیش از دو هدف زیر فکر می‌کنید:

  • افزایش نرخ تبدیل و به‌دنبال آن افزایش فروش (یعنی به تعداد بیشتری از ورودی‌هایی‌تان بفروشید)؛
  • ارتباط بهتر با مشتریان قبلی به‌منظور کسب رضایت آن‌ها با هدف افزایش میزان فروش و معرفی بیشتر شما ازطریق آن‌ها به دیگران.

نرم‌افزارهای CRM دقیقا سعی می‌کنند این دو هدف را برای کسب‌و‌کارتان برآورده کنند. نکته‌ی مهم انتخاب درست این ابزار و استفاده درست از آن است.

دیدار

CRM چه کمکی به کسب‌و‌کارها می‌کند؟

نرم افزار CRM به چه شیوه‌ای فروش شما را افزایش می‌دهد؟

هزینه نرم افزار CRM چقدر است و این هزینه‌کرد چه آورده‌ای برایتان خواهد داشت؟

چرا در بازار فعلی ایران استفاده از CRM ضروری است؟

نرم افزار CRM با افزایش نرخ تبدیل، تبلیغات شما را اثربخش‌تر و با ارائه‌ی گزارش‌های درست، تصمیمات شما را برای هزینه‌کرد تبلیغات مؤثرتر می‌کند.

در ویدئو زیر، حمید محمودزاده، بنیان‌گذار دیدار، نشان می‌دهد CRM چه مسائلی را قرار است در کسب‌و‌کارتان حل کند و چگونه این کار را انجام می‌دهد و با حل این مسائل باعث چه رشدهایی در کسب‌و‌کارتان می‌شود.

دیدن این ویدئو نگاه شما را در حوزه‌ی فروش تغییر خواهد داد.

شما هم می‌توانید با آموزشی ۵۳۳ ثانیه‌ای، ۱۵ روز نسخه‌ی آزمایشی دیدار را امتحان کنید.

برای شروع استفاده از نرم افزار CRM دیدار کلیک کنید.

تبلیغات
تبلیغات

نظرات