خرید کولر گازی بانه‌ای از کاراویترین

سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
مطالعه 8 دقیقه
فروشگاه آنلاین کارا ویترین در زمینه فروش انواع کولر گازی‌های جنرال، زانتی و ایوولی در تهران با قیمت بانه و گارانتی معتبر فعالیت می‌کند.
تبلیغات

 خرید اسپیلت و کولر گازی فرایندی است که باید  قبل از هر اقدامی در این راستا، دانسته‌های جامع و مسمر ثمری در رابطه با آن داشته باشید. به‌طور کلی خرید هر نوع سیستمی مستلزم داشتن پیش زمینه‌ای قبلی از اطلاعات مرتبط است که این موضوع در مسئله‌ی خرید اسپیلت و کولر گازی نیز کاملا صدق می‌کند. قطعا می‌دانید کولرها دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند فضای اطراف خود را براساس مکانیزمی که دارند، خنک و پاک‌سازی کنند. تولید کننده‌های کولر‌های خنک‌کننده از متدهای مختلفی برای تولید استفاده می‌کنند که منجر شده کولر ها دارای منابع تأمین انرژی گوناگونی اعم از آب و گاز باشند.

باتوجه به مزیت های متعددی که کولرهای گازی دارند از آمار فروش به مراتب بیشتری نسبت به کولرهای آبی برخوردار هستند. از این رو ما می خواهیم در این متن راهنمایی‌های مطلوبی در راستای خرید کولر گازی ارائه دهیم و تقاضا کنندگان این دستگاه را در مسیر درستی هدایت کنیم.

برای خرید کولر گازی به‌ویژه کولر اسپیلت گزینه‌های عدیده ای در اختیار دارید، لذا این محصولات را برند های فراوانی در جای جای جهان تولید شده و ارائه می‌شوند، به همین علت سبب سردرگمی خریداران می‌شوند. لازم است بگوییم کارشناسان کاردان ما پس از بررسی های جامعی که پیرامون انواع برند ها انجام داده‌اند توانسته کولر گازی و اسپیلت جنرال، زانتی و ایوولی را به‌عنوان باکیفیت‌ترین برند های موجود در بازار شناسایی کنند.

اگر در مورد قیمت اسپیلت می پرسید نیز باید بگوییم دارای تعرفه های مختلفی است، لذا شرکت‌ها کولر های گازی خود را با آپشن های مختلف و در مدل‌های گوناگونی به بازارهای جهانی عرضه می‌کند که هر مدل از آن دارای تعرفه های مجزایی است. اما به‌طور کلی باتوجه به کیفیت بالا، دوام طولانی، قطعات مقاوم و بازدهی مطلوبی که کولر گازی و اسپیلت جنرال، زانتی و ایوولی دارند از قیمت‌های بسیار مناسب تر و مقرون‌به‌صرفه تری برخوردار است.

در راستای موضوع قیمت لازم است بدانید محصولات کولرگازی بانه‌ای کارا ویترین با برند جنرال، زانتی و ایوولی همواره تعرفه های بسیار ارزان تری دارند. با خرید کولر گازی بانه ای کارا ویترین نه‌تنها می‌توانید از اورجینال بودن برندها به‌علت مرزی بودن این شهر اطمینان حاصل کنید، بلکه با استفاده از فروشگاه آنلاین کارا ویترین مبالغ بسیار نازل تری پرداخت خواهید کرد. شهر مرزی بانه از قدیم الایام مرکز فروش انواع و اقسام دستگاه‌های کاربردی منزل است که کولر گازی بانه ای یکی از آن‌ها است.

مهم ترین پارامتر ها در خرید اسپیلت و کولر گازی

در بخش اول موارد مهم و حائز اهمیتی پیرامون خرید اسپیلت بانه ای و کولر گازی آورده‌ایم، اما اگر علاوه بر موضوعاتی که گفتیم در مورد پارامتر های اثر گذار دیگر هم بدانید، می‌توانید آگاهانه تر اقدام به خرید کنید.

در حقیقت بیشترین سوالی که پیرامون خرید این کالا برای متقاضیان ایجاد می‌شود این است که مهم ترین پارامتر ها چه چیز هایی هستند و بهتر است در زمان خرید کولر گازی از بانه چه مواردی را لحاظ کرد؟ از این رو سعی کرده ایم در این بخش از متن باتوجه به بررسی های جامعی که در مورد انواع کولر های گازی و فرایند خرید آن‌ها انجام داده ایم، مهم ترین پارامتر های مؤثر را بیاوریم که عبارت‌اند از:

  • به هیچ وجه برای خرید اسپیلت و کولر های گازی بدون  ضمانت نامه ی معتبر به‌علت ارزان‌تر بودن قیمت، وسوسه نشوید؛ لذا پرداخت بهای بیشتر در ازای دریافت ضمانت نامه ی معتبر ارزش به مراتب بیشتری دارد. به عبارتی دیگر پر واضح است نمونه محصولات بدون ضمانت نامه با اینکه قیمت ارزان تری دارند اما مطمئنا فاقد کارایی مطلوب بوده و طول عمر کمتری خواهند داشت.که فروشگاه آنلاین کارا ویترین تمامی محصولات را با ضمانت نامه‌ای معتبر خدمت مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.
  • توجه داشته باشید تمام قطعاتی که در دفترچه ی راهنما و کاتالوگ کولرگازی مورد نظرتان قید شده‌اند، داخل کارتن وجود داشته باشند. زیرا دیده شده فروشندگانی هستند که بعضی از قطعات را در قبال دریافت بهای اضافه ارائه می‌دهند.
  • کولر های گازی در ظرفیت های مختلفی و با پوشش دهی متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند، از این رو لازم است باتوجه به متراژ فضایی که می‌خواهید از وجود کولر بهره‌مند شوید، ظرفیت مناسبی از آن را انتخاب کنید.
  • برای خرید کولر گازی از میان برند های شناخته شده و معتبر انتخاب کنید. همان‌طور که قبلا هم اشاره کردیم در میان برند های مختلف کولر جنرال، زانتی و ایوولی از بهترین گزینه هایی است که خرید آن را به همه ی متقاضیان پیشنهاد می‌کنیم، لذا هر کسی می‌تواند به‌راحتی مدل مد نظر خود را از این برند باکیفیت یافته و خریداری کند.
  • و موارد دیگری از این دست مورد های فوق.

اگر پارامتر های بالا را هنگام خرید در نظر داشته باشید و در توجه به آن‌ها سهل انگاری نکنید، می توانیم با اطمینان بگوییم که یقینا در نهایت کالایی با عمر و بازدهی بسیار بالا تهیه خواهید کرد.

معرفی انواع کولر های گازی

تا به این لحظه در مورد مسائل مرتبط با خرید کولر گازی صحبت کردیم و موارد موثری دراین‌زمینه آوردیم، حالا می خواهیم به معرفی انواع آن بپردازیم که خود مسئله‌ی مهمی در فرایند خرید محسوب می‌شود. به گونه‌ای که اگر با انواع کولر های گازی بیشتر آشنا شوید می‌توانید مناسب ترین مدل را باتوجه به نیاز خود انتخاب کنید.

کولر‌های گازی با استفاده از متدها و قطعات مختلفی تولید می‌شوند که منجر به وجود انواع مختلفی اعم از موارد زیر شده‌اند:

  • کولر گازی یک تکه یا پنجره ای: به کولر هایی که در دریچه ی پنجره ها نصب می‌شوند، کولر گازی یک تکه یا پنجره ای گفته می‌شود. می‌توان گفت اولین نسل از کولرهای گازی این مدل‌ها هستند که دارای ایرادات و اشکالاتی نظیر سروصدای بالا، مصرف برق زیاد و نداشتن ریموت هستند. از این رو شما را دعوت می‌کنیم در ادامه با نسل جدید این کالا که فاقد این اشکالات هستند آشنا شوید.
  • کولر گازی پرتابل: این مدل به گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت حمل آسانی دارد و برای مکان‌هایی با متراژ پایین مورد استفاده قرار می‌گیرند. جالب است بدانید کولرهای گازی پرتابل علاوه بر اینکه مجهز به ریموت کنترل از راه دور هستند، قادر به تولید گرما هم هستند.
  • کولر های گازی ایستاده: این مدل‌ها نیز برخلاف مدل پرتابل مخصوص فضا هایی وسیع با متراژ های بالا طراحی شده‌اند، درحالی‌که دارای مصرف برق استاندارد و بسیار مناسبی هستند.
  • و کولر های گازی اسپیلت: اسپیلت ها جزء بهترین مدل هایی هستند که به‌علت تقاضای بالایی که در جامعه دارند، در ادامه به‌طور اختصاصی در مورد آن‌ها اطلاعات جامعی آورده ایم که نشان‌دهنده ی طراحی و کارایی مناسب شان است، بنابراین مطالعه ی باقی مطالب را از دست ندهید.

معرفی انواع اسپیلت ها و مزایای استفاده از آن‌ها

کولر های گازی اسپیلت خود دارای مدل‌های مختلفی هستند که عبارت‌اند از:

  • اسپیلت دیواری: پنل داخلی اسپیلت های دیواری طوری تعبیه شده است که روی دیوار متصل می‌شوند، گفتنیست از آنجا که بعضی از اسپیلت های دیواری را با استفاده از کمپرسور اینورتر تولید می‌کنند از مصرف برق بسیار کمی برخوردار هستند.
  • اسپیلت ایستاده: دارای ساختاری مشابهی با اسپیلت های معمولی است، اما در متراژ های وسیع تری استفاده می‌شود.
  • اسپیلت کاستی: طراحی متفاوت این مدل‌ها منجر شده گزینه ی مناسبی برای نصب در داخل سقف های معمولی یا سقف های کاذب باشند. برای مکان هایی که سقف های مرتفعی دارند، بهره‌مندی از مدل کاستی به مراتب پر بازده تر خواهد بود.
  • اسپیلت مولتی پنل: این مدل از اسپیلت ها دارای چندین دستگاه داخلی و خارجی هستند که هر کدام از کارکردی مجزا برخوردار هستند.

حالا که با انواع اسپیلت ها آشنا شدید بهتر است بگوییم به‌طور کلی این دستگاه‌ها شامل دو تکه ی خارجی و داخلی بوده و هر کدام دارای قطعات متعددی هستند. طراحی مطلوب و تجمع قطعات مناسب کنار یک دیگر منجر شده، کولر های گازی اسپیلت دارای مزایای کم نظیری همچون موارد زیر باشند:

  • وجود فیلتر ضد آلرژی سبب کاهش آلودگی موجود در ترکیبات هوا می‌شود.
  • از قابلیت کنترل دما برخوردار هستند.
  • کم ترین صدای ممکن را تولید می‌کنند و برخلاف نسل قدیمی کولر ها منجر به انتشار آلودگی صوتی نمی‌شوند.
  • در کم ترین زمان ممکن فضا را خنک‌سازی می‌کنند.
  • نحوه ی خنک‌سازی این کولر ها کاملا یک نواخت و یکسان است.
  • در آپارتمان ها برای تمامی واحد ها به‌صورت مجزا نصب می‌شوند.
  • و ...

لازم است بدانید اسپیلت‌های جنرال، زانتی و ایوولی نه‌تنها دارای تمام ویژگی‌های مذکور هستند، بلکه خود به‌تنهایی از خصوصیات منحصر‌به‌فرد گوناگون دیگری اعم از قدرت تهویه ی بالا، مکش مناسب، درجه بندی های مختلف و ... نیز برخوردار هستند.

کارو ویترن

اجزای تشکیل‌دهنده ی اسپیلت ها

اسپیلت ها از اجزای عدیده ای تشکیل شده‌اند که هر کدام وظیفه ای مجزا بر عهده دارند و به نوبه ی خود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. در ادامه بر برخی از مهم ترین قطعات تشکیل‌دهنده ی اسپیلت ها اشاره کرده و توضیحات مختصری در مورد هر کدام آورده ایم:

  • کمپرسور: کمپرسور را می‌توان به‌عنوان مهم ترین قسمت این سیستم تهویه معرفی کرد که با تکیه بر مکانیزم طراحی و ساختش گازهای کم فشار را به گازهای پر فشار تبدیل می‌کند.
  • کویل کندانسور: این قطعه ضمن خنک کردن گاز های وارد شده به کمپرسور آن‌ها را به پنل داخلی اسپیلت انتقال می‌دهد.
  • اپراتور یا پنل: لوله هایی از جنس مس هستند که گاز تبدیل شده به مایع را دوباره تبدیل به گاز کرده و مورد استفاده قرار می‌دهند.
  • بولیورفن: بولیورفن هوای نا مطبوع اطراف را جمع کرده و هوای خنک را به بیرون انتشار می‌دهد.
  • برد الکتریکی: همه‌ی فرمان ها جهت شروع به کار و نحوه ی انجام کار از طریق برد الکتریکی به تمام قطعات اسپیلت منتقل می‌شود.
  • فیلتر: گرد و غبار موجود در هوا را جذب می‌کند.
  • و همچنین قطعات دیگری مثل ریموت کنترل، شیر برقی و ...

فرایند مراقبت و نگه‌داری از کولر گازی

حتی پس از خرید اسپیلتی باکیفیت در بهترین برند، باز هم لازم است نکاتی را در فرایند مراقبت و نگه‌داری آن لحاظ کنید تا منجر به افزایش عمر دستگاه خود شوید. اولین و مهم ترین مسئله ای که ارتباط مستقیمی با فرایند نگه‌داری این دستگاه دارد، نبود نوسانات برقی در منبع اتصال دستگاه است. پس فراموش نکنید قبل از نصب حتما باید از سالم بودن سیستم برق رسانی ساختمان اطمینان حاصل کنید.

لازم است در بازه های زمانی مشخص و مناسبی بخش‌های مختلف از جمله فیلتر ها را تمییز کاری کنید. تمیز کردن درز های اطراف آن را نیز فراموش نکنید. اگر می‌خواهید بدنه‌ی اسپیلت شما عمر بالایی داشته باشد بنابراین از گذاشتن آن در معرض تابش نور خورشید جداً خودداری کنید، چرا که لازم است بدانید نور خورشید علاوه بر تخریب بدنه منجر به کاهش طول عمر قطعات و داشتن بازدهی کمتر هم می‌شود. اسپیلت ها را علاوه بر اینکه باید دور از نور خورشید نصب کنید، لازم است از مسیر تردد باد و عبور و مرور افراد هم فاصله ی مناسبی داشته باشند. توجه داشته باشید برای اینکه فرایند سرمایش را به گرمایش تغییر دهید و بالعکس باید ابتدا دستگاه را خاموش کنید تا دستگاه دچار تحمل فشار بالا نشود. همچنین بهتر است بگوییم سعی کنید دستگاه را در طولانی مدت با فشار حداکثر، روشن نگذارید.

در آخر جهت مشاوره آنلاین جهت خرید کولر گازی‌های بانه‌ای با شماره تماس 02133137052 یا از فروشگاه کاراویترین به آدرس karavitrin مراجعه بفرمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات