کلیک بوم؛ سیستم افزایش بازدید وبسایت با بازدیدکننده واقعی ایرانی

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سایت کلیک بوم با هدف ارتقای جایگاه وب‌سایت‌های ایرانی، فعالیتش را از سال ۱۳۹۵ رسما شروع کرد و بعد از گذشت سه سال، افتخار همکاری با ۱،۵۰۰ کلیک‌کننده‌ی واقعی از سراسر ایران و حدود ۷۰۰ وب‌سایت را داشته است.
تبلیغات

امروزه، یکی از دغدغه‌های صاحبان کسب‌و‌کارهای اینترنتی، سئو سایت است. همان‌طور‌که می‌دانیم، سئو سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آن‌ها بازدید سایت است.

معرفی خدمات سایت کلیک بوم

مجموعه‌ی کلیک بوم با به‌روزترین سیستم بازدید سایت با بازدید‌کننده‌های واقعی از سرتاسر ایران، خدمات متنوعی به مدیران کسب‌و‌کارهای اینترنتی ارائه می‌دهد که باعث بهبود جایگاه سایت در موتورهای جست‌وجو می‌شود. تمامی بازدیدها در سیستم کلیک بوم را در آمارگیرهای قوی همچون گوگل آنالیتیکس و گوگل وبسمتر تولز می‌توان مشاهده کرد.

کلیک بوم

افزایش ورودی گوگل در کلیک بوم

اصلی‌ترین و مهم‌ترین عامل در سئو سایت و بهبود جایگاه سایت در موتور جست‌وجوگر گوگل، افزایش ورودی گوگل (افزایش میزان ترافیک سایت بابت ورودی براساس کلمات کلیدی از گوگل) محسوب می‌شود. اگر این ترافیک واقعی باشد، اهمیت ویژه‌ای برای وبمسترها دارد. کلیک بوم با ارائه‌ی سرویس بازدید گوگل، این امکان را برای صاحبان سایت‌ها فراهم می‌سازد که ورودی گوگل سایت خود را به‌طورواقعی افزایش دهند.

افزایش بازدید سایت کلیک بوم

یکی از عواملی که در بازدید سایت برای موتورهای جست‌وجو، از جمله گوگل، اهمیت دارد، این است که این بازدید با اسمارت‌فون‌ها (موبایل یا تبلت) انجام شود. سرویس بازدید موبایلی کلیک بوم را بازدیدکنندگان واقعی کلیک بوم ازطریق اسمارت‌فون‌ها انجام می‌دهند که این بازدید با هدف افزایش بازدید سایت و کاهش رتبه‌ی سایت انجام می‌شود. گزارش تمامی بازدیدهای ورودی گوگل و موبایلی کلیک بوم را به‌همراه مشخصات بازدید‌کنندگان می‌توانید در سایت کلیک بوم مشاهده کنید.

کلیک بوم

مقالات سئو کلیک بوم

همان‌طورکه می‌دانید، الگوریتم‌های موتور جست‌وجوگر گوگل هرروز در حال تغییر است؛ به‌همین‌دلیل، وبمسترها باید روزانه اطلاعات جدیدی به دانش قبلی خود اضافه کنند. در همین زمینه، سایت کلیک بوم با هدف ارتقای دانش سئو وبمسترها، بخشی به‌نام بلاگ کلیک بوم ایجاد کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات