مدیانا، ارائه دهنده تخصصی‌ترین پنل پیامک با کامل‌ترین وب ‌سرویس

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
انتخاب یک سامانه پیامک شاید به‌نظر ساده بیاید، اما انتخاب سامانه‌ای تخصصی که بتواند در جهت رشد کسب‌و‌کار کمک کند و رضایت مشتریان را در پی داشته باشد، بسیار تامل‌برانگیز و مهم است.
تبلیغات

خرید پنل اس ام اس یکی از اقداماتی به شمار می‌رود که نیازمند تحقیق و بررسی تخصصی است و در این اقدام، تجربه‌ی مشتریان قدیمی می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. تعداد مشتریانی که از یک پنل پیامک استفاده می‌کنند و نظرات آن‌ها می‌تواند نشان‌دهنده‌ی کیفیت آن سامانه باشد. پیشنهاد ما این است که قبل از خرید هر سامانه پیامکی، حتما تعداد مشتریان و نظرات آن‌ها را در سایت مشاهده کنید.

هر سایت و اپلیکیشن یک پنل پیامک

سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها هر کدام به نحوی برای ارتباط با مشتریان خود وابسته به ارسال پیامک هستند. در بخش خریدهای اینترنتی برای تاییدیه های خرید و ارسال محصول و در بخش خدمات برای تاییدیه های ثبت‌نام و اشتراک، پیامک اعتبارسنجی برای کاربران ارسال می‌شود. در سال‌های گذشته احراز هویت ها با ارسال ایمیل انجام می‌شد که به دلیل امنیت و سهولت بیشتر، پیامک جایگزین ایمیل شد. تکنولوژی sms با گذشت ۲۷ سال، همچنان ارزان‌ترین و مطمئن‌ترین روش در ارسال پیام های سریع به شمار می‌رود. یکی از امکانات پنل اس ام اس مدیانا که به‌صورت وب سرویس در اختیار برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرد، ارسال پرسرعت رمز یکبار مصرف او تی پی (otp) است که قابلیت ارسال به شماره تلفن های بلک لیست (خطوطی که ارسال پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند) را نیز دارا است. اهمیت ارسال این نوع پیامک‌ها، در سرعت ارسال آن‌ها است که مدیانا دراین‌زمینه یکی از سریع‌ترین‌ها محسوب می‌شود.

وب سرویس پیامک مدیانا؛ به زبان ساده

وقتی از حساب بانکی پول برداشت می‌شود، همان لحظه پیامکی مبنی بر برداشت وجه ارسال می‌شود که می‌توان این را مثالی ملموس برای عملکرد وب سرویس پیامک دانست. وب سرویس پیامک مدیانا این امکان را می‌دهد که اپلیکیشن یا سایت به پیامک مجهز شود و مدیریت ارسال و دریافت آن شخصی‌سازی شود. با این کار در هر زمان به‌صورت خودکار برای مشتریانتان پیامک ارسال می‌شود. مستندات وب سرویس به‌همراه نمونه‌کدهای لازم در سایت مدیانا موجود است و با استفاده از این مستندات می‌توانید شروع به کار کنید. پنل پیامک مدیانا، وب سرویس پرقدرت خود را به‌صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد و تیم پشتیبانی فنی به‌صورت ۲۴ ساعته برای پاسخگویی به سوالات کاربران آماده هستند. RESTful ,RPC ,SOAP وب سرویس‌هایی هستند که سامانه پیامک مدیانا در اختیار کاربران قرار می‌دهد و بعد از دریافت، فایل‌های راهنمای فنی و نمونه کدها به‌صورت کامل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ماژول‌های ارائه شده توسط سامانه پیامک مدیانا

در وب سرویس پیامکی مدیانا برای راحتی تمام کسانی که می‌خواهند از وب سرویس پیامک استفاده کنند، ماژول‌های جامعی برای تمام سیستم‌های مدیریت محتوا و open-source طراحی و ارائه شده است. این افزونه‌ها کمک می‌کنند ارسال و دریافت پیامک به‌طور خودکار از وب‌سایت شما انجام شود. ماژول‌های ارائه‌ شده توسط مدیانا فقط با پنل اس ام اس مدیانا کار می‌کنند و عبارت‌اند از:

ماژول جوملا

ماژول پرستا شاپ

ماژول ورد پرس

ماژول WHMCS

ماژول اپن کارت

ماژول ووکامرس

ماژول ویرچوال فرییر

ماژول digits

مدیانا

مدیانا از رایج‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی پشتیبانی می‌کند

زبان های برنامه‌نویسی و وب‌سرویس‌هایی که سامانه های پیامکی مختلف ارائه می‌دهند با یکدیگر متفاوت است. وب سرویس سامانه پیامک مدیانا قادر است با رایج ترین زبان‌های برنامه‌نویسی ارتباط برقرار کند و به‌راحتی امکان ارسال پیامک را به نرم‌افزار، وب سایت، اپلیکیشن و سامانه های تحت وب ارائه دهد. زبان‌های PHP,Golang, VB.net, C#, nodejs (پی اچ‌پی، گولنگ، نود جی اس، وی بی نت، سی شارپ) به‌طور مستمر در وب سرویس پیامک مدیانا استفاده می‌شوند و نمونه کدها به‌صورت کامل و مستند وجود دارند. برای کاهش دغدغه‌ی توسعه‌دهندگان، کتابخانه‌هایی روی بسترهای متنوع فراهم شده تا توسعه‌دهندگان تنها با اضافه کردن کتابخانه به پروژه خود بتوانند اتصال را برقرار کنند و به‌راحتی از زبان‌های برنامه‌نویسی مدیانا استفاده کنند.

کیفیت و سرعت ارسال تضمینی تنها در مدیانا

اهمیت انتخاب یک سامانه پیامک با وب سرویس قدرتمند، به قیمت هزینه‌ی تبلیغاتی است که برای جذب مشتریان خود انجام می‌دهید. با تأخیر در ارسال پیامک کد فعالسازی یا بازیابی رمز عبور به‌راحتی یک مشتری را از دست خواهید داد و او را سمت رقیبان خود راهنمایی می‌کنید. با استفاده از وب سرویس قدرتمند مدیانا که توسط شرکت دانش بنیان مدیانا ارائه شده است، این اطمینان وجود دارد که حتی یک پیامک با تأخیر به دست مشتریان شما نمی‌رسد و هزینه‌ای که برای جذب آن مشتری انجام داده‌اید بی‌ثمر نخواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سامانه مدیانا می‌توانید به سایت medianasms.ir مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات