عرضه محصولات اوریکو با گارانتی چهارفصل در ایران

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
استفاده‌ی روزمره از گجت‌ها باعث شده تا کاربران به منظور بهره‌وری بهتر از آن‌ها نیاز به تجهیزات جانبی داشته باشند.
تبلیغات

اما اهمیت زیاد کیفیت و عملکرد لوازم جانبی، شناخت و خرید بهترین نمونه‌های موجود را به امری بسیار مهم تبدیل می‌کند.

امروز به هر سو که بنگریم، حضور پررنگ گجت‌های دیجیتال را در زندگی مردم مشاهده می‌کنیم. انواع گوشی‌های هوشمند، تبلت، هدفون و هندزفری‌های بی‌سیم، لپ‌تاپ و کامپیوترها، کاربران را بر آن داشته تا برای کاربری بهتر و رفع نیازهای خود به سراغ خرید لوازم جانبی نیز بروند. اما با افزایش شرکت‌های تولیدی و تنوع لوازم‌های جانبی، یافتن محصولی باکیفیت با عمر بالا و کاربردی، امری دشوار شده است و کاربران با سردرگمی زیادی هنگام خرید مواجه می‌شوند.

اوریکو یکی از برند‌های چینی مطرح حوزه‌ی تجهیزات جانبی کامپیوتر و موبایل است که کار خود را از سال ۲۰۰۹ آغاز کرده و خود تمام روند ساخت شامل تحقیق‌و‌توسعه، طراحی و تولید را انجام می‌دهد. این شرکت برخلاف بسیاری از فعالان این حوزه، تمرکز را بر تحقیق و توسعه‌ی محصولاتی ممتاز و باکیفیت گذاشت و در سال ۲۰۱۷ پارک صنعتی اختصاصی خود را در کشور چین راه‌اندازی کرد تا روند توسعه و تولید محصولاتی باکیفیت را سرعت ببخشد. فعالیت مرکز نوآوری اوریکو در چین در کنار دفاتر آن در کشورهای تایلند، کره‌ جنوبی و آلمان باعث شد تا اوریکو نه‌تنها در مدت زمان اندکی رشد قابل توجهی را تجربه کند، بلکه توجه برند‌های نام‌آشنای دنیای فناوری مانند هواوی، لنوو، میزو، فیلیپس و وسترن دیجیتال را نیز برای همکاری به خود جلب کند. در حال حاضر محصولات اوریکو در کشور‌هایی مانند ایالات متحده، اسپانیا، انگلستان و فرانسه نیز به فروش می‌رسد.

اوریکو با سرمایه‌گذاری گسترده در بخش تحقیق و توسعه و برنامه‌ریزی بلندمدت برای کسب سهم گسترده‌ای از بازار، محصولات متنوعی برای کاربران خانگی و سازمان‌های تجاری به بازار عرضه کرده است. اوریکو از معدود شرکت‌های فعال حوزه‌ی لوازم جانبی است که به‌صورت پیوسته به‌ نوآوری و توسعه‌ی راه‌حل‌های گوناگون می‌پردازد. این شرکت تا کنون نزدیک به ۵۰۰ پتنت ثبت کرده است که از دید متفاوت نسبت به رقبای آن خبر می‌دهد.

خرید محصولات اوریکو با گارانتی چهارفصل

تنوع محصولات اوریکو به بیش از ۸۰۰ مدل می‌رسد تا این شرکت در نوع خود بی‌نظیر باشد. اوریکو طیف گسترده‌ای از تجهیزات جانبی اعم از انواع کابل، باکس هارد، حافظه‌های SSD، ذخیره‌ساز‌های تحت شبکه، شارژر، ایستگاه‌های شارژ، محصولات خانه‌ی هوشمند، هدفون، اسپیکر، پاوربانک و هاب usb3 خانگی و تجاری را تولید و به بازار عرضه می‌کند. فارغ از نوع کاربری و سلیقه، اوریکو محصولاتی مناسب و بسیار کاربردی دارد که می‌تواند نیازهای کاربران مختلف را به بهترین نحو تامین کند.

تولید محصولاتی توانمند، باکیفیت و سریع از مهم‌ترین اهداف اوریکو است. در همین راستا از جدید‌ترین فناوری‌های موجود در محصولات این شرکت استفاده شده است که در این بین می‌توان به هاب‌‌های خانگی و تجاری، باکس هارد‌دیسک و SSD و همچنین ذخیره‌ساز‌های اوریکو با فناوری تاندربولت ۳ اشاره کرد تا حداکثر سرعت انتقال اطلاعات به ارمغان بیاید.

لوازم جانبی اوریکو

لوازم جانبی اوریکو

تمرکز بالا و وسواس زیاد در بهبود کیفیت ساخت، محصولات اوریکو را در این زمینه نیز ممتاز کرده است تا تمامی کاربران بدون نگرانی از عملکرد و طول عمر، نمونه‌ی مورد نظر خود را خریداری کنند. محصولات اوریکو علاوه بر تنوع بالا، مبتنی بر ایده‌های جالب توجه و کاربردی توسعه یافته‌اند و از این‌رو در آن‌ها زیبایی تنها ویژگی نیست و سهولت استفاده و کاربردی بودن محصولات نیز مدنظر تولیدکنندگان قرار گرفته است. همچنین پیروی از ترند دنیای فناوری و درک درست از نیازهای کاربران نیز منجر به توسعه‌ی محصولاتی شده است که به بهترین شکل توانایی تامین نیاز کاربران را دارد.

شرکت چهارفصل نماینده رسمی اوریکو، محصولات این شرکت را در بازار ایران و با گارانتی معتبر عرضه می‌کند.

آدرس سایت: www.orico-iran.ir

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات