چت‌بات باتاوا؛ راه ارتباطی جدید میان مشتریان و کسب‌و‌کارها

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
چت‌بات باتاوا با بهره‌مندی از هوش مصنوعی و آخرین تکنولوژی‌های مبتنی‌بر یادگیری عمیق، مانند عامل انسانی به‌صورت شبانه‌روزی به مشتریان کسب‌وکارها خدمات پشتیبانی ارائه می‌دهد.
تبلیغات

در شرایط کنونی، مشتریان بیشتر از هر زمان دیگری انتظار دریافت پاسخ از بخش‌های پشتیبانی کسب‌وکارها را دارند و اگر کسب‌وکارها به این موضوع توجهی نشان ندهند و برایش به‌دنبال راه‌حلی نباشند، قطعا در فضای رقابتی، بازار خود را از دست خواهند داد.

چت‌بات چیست؟

چت‌بات‌ها درحقیقت سرویس‌هایی هستند که به‌کمک هوش مصنوعی می‌توانند مستقل از عامل انسانی با مشتریان کسب‌وکارها چت کنند و به سؤالاتشان پاسخ دهند. مزیت اصلی چت‌بات‌ها این است که با استفاده از آن‌ها، دیگر لازم نیست مشتریان برای رسیدن به اطلاعات موردنیاز خود با بخش خدمات مشتریان گفت‌وگوهای طولانی و خسته‌کننده کنند. درواقع، استفاده از چت‌بات راه جدید و هوشمندانه برای مشتریانتان می‌سازد تا آن‌ها به اطلاعات موردنیازشان دست پیدا کنند و برای پرسش‌هایشان مرجعی داشته باشند که به آن‌ها پاسخ دهد.

از چت‌بات‌ها می‌توان برای انواع خدمات‌رسانی در کسب‌وکارهای مختلف استفاده کرد؛ از آنلاین‌شاپ‌های خرده‌فروشی گرفته تا مراکز مهم درمانی و شرکت‌های بانکی و... . به‌عنوان مثال، در بخش بازاریابی، چت‌بات‌ها می‌توانند مشتریان را به‌سمت اطلاعاتی راهنمایی کنند که در جست‌وجوی آن‌ها هستند یا به آن‌ها الهام بخشند یا در انتخاب محصولات مناسب کمکشان کنند یا با خودکار‌کردن فرایندهای لازم، بهره‌وری کارمندان را افزایش دهند. هر چت‌بات برای هدفی خاصی طراحی می‌شود؛ مثلا فروشگاهی می‌تواند از چت‌بات برای کمک به تسهیل روند خرید مشتریان بهره گیرد یا کسب‌وکار دیگری به‌منظور پشتیبانی از مشتریانش از آن استفاده کند.

عامراندیش

مزایای استفاده از چت‌بات‌ها

  • مقیاس پذیری: یکی از مزیت‌های مهم چت‌بات‌ این است که کسب‌وکارها در زمان‌هایی که با رشد سریع رو‌به‌رو می‌شوند یا اینکه در مقاطعی از سال تعدد مشتری دارند، می‌توانند از آن استفاده کنند؛ چراکه محدودیت استخدام موقت یا صرف زمان زیاد برای آموزش نیروهای تازه را ندارد.
  • کاهش هزینه‌های پشتیبانی: چت‌بات‌ها می‌توانند هزینه‌های بخش خدمات مشتریان کسب‌وکارها را تا حد زیادی کاهش دهند و در هزینه‌های کلی کسب‌وکارها صرفه‌جویی کنند. چت‌باتی ساده می‌تواند کار چند نیروی انسانی را هم‌زمان در بخش پشتیبانی انجام دهد.
  • ارائه‌ی خدمات ۲۴ ساعته: مشتریان کسب‌وکارها علاقه دارند اطلاعاتی موردنیازشان را در همان لحظه دریافت کنند. چت‌بات‌ها می‌توانند ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته دردسترس مشتریان باشند و در هر ساعت از روزهای تعطیل و غیرتعطیل، به سؤال‌ها و درخواست­‌های مشتریان پاسخ دهند.
  • قابلیت شخصی‌سازی: چت‌بات‌ها می‌توانند با‌توجه‌به تاریخچه‌ی چت با مشتری، پیشنهادهای مناسب و خدمات شخصی‌سازی‌شده به او ارائه دهند. چنین چت‌بات‌های هوشمندی به شما می‌گویند کدام کاربر به چه چیزی نیاز دارد و شما باید به چه چیزی توجه کنید.
  • افزایش توجه کاربران: با‌توجه‌به اینکه امروزه حجم زیادی از پیام‌ها، ایمیل‌ها، اپلیکیشن‌ها و نوتیفیکیشن‌ها باعث شده حواس کاربران از کسب‌و‌کار شما پرت شود، استفاده از چت‌بات‌های دارای قابلیت مکالمه می‌تواند بخش زیادی از توجه کاربران را به کسب‌و‌کارتان اختصاص دهد.
  • افزایش Brand Engagement: چت‌بات‌ها درگیری با برند شما را افزایش خواهند داد و مشتریان بیشتری به‌سمت انتهای قیف فروش شما هدایت خواهند کرد؛ زیرا مشتری‌ای که با کسب‌وکار شما درگیر شده باشد، اشتیاق بیشتری برای خرید از شما خواهد داشت.
  • پاسخ‌گویی صحیح به کاربران: نیروی انسانی ممکن است به‌دلایلی مانند خستگی یا تعدد وظایف یا فراموشی، گاهی در روند پاسخ‌­دهی به مشتریان دچار خطا شود؛ اما چت‌بات‌ها هیچ‌گاه خسته نمی‌شوند و چیزی را فراموش نمی‌کنند. به‌همین‌دلیل، استفاده از آن‌ها باعث می‌شود خطای پاسخ‌­دهی کاهش یابد.
  • افزایش وفاداری: با انتقال بخشی از ارتباط با مشتریانتان به پلتفرم پیام‌­رسانی مناسب کسب‌وکارتان‌، می‌توانید در هر زمان خدمات‌رسانی کنید و بدین‌ترتیب، با افزایش پشتیبانی و رفع نیازهای مشتریان، افزایش رضایتمندی و به‌دنبال آن وفاداری‌شان را به برند و تجارت خود افزایش دهید.
  • انتقال مکالمات پیچیده: چت‌بات‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی می‌توانند سؤال‌های مشتریان شما را درک کنند و در کمترین زمان ممکن پاسخ مناسب آن را بیابند؛ اما اگر چت‌باتی به‌دلایلی مانند پیچیدگی مکالمه نتواند مشکل مشتری را حل کند، در مرحله‌ی آخر او را به اپراتور انسانی ارجاع می‌دهد.

آیا به چت‌بات احتیاج دارید؟

هر وقت در کسب‌وکار خود موارد زیر را مشاهده کردید، بدون هرگونه تردیدی بدانید باید به سراغ چت‌بات بروید:

  • بخش پشتیبانی مشتریان شما با حجم زیادی از سؤال‌های تکراری و مشابه مواجه شده است؛
  • برای پاسخ‌گویی به درخواست‌های مشتریان به پاسخ‌­های سریع و صریحی احتیاج دارید که از قضاوتهای احساسی بی‌نیاز است؛
  • زمانی‌که نمی‌توانید تفاوت خاصی در ارائه‌ی محصولات و قیمت‌ها یا سایر موارد با رقبایتان ایجاد کنید؛ اما به‌دنبال مزیت رقابتی برجسته در بین آن‌ها هستید.

چت‌بات باتاوا

باتاوا، یک چت‌بات یا دستیار هوشمند سازمانی مجهز به آخرین تکنولوژی‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین است که به‌طوراختصاصی برای زبان فارسی تولید شده است. باتاوا می‌تواند متناسب با نیازهای سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف شخصی‌سازی شود و با کمک داده‌های اطلاعاتی ازقبل‌آموخته، ۲۴ ساعته به سؤالات مطرح‌شده، پاسخی مناسب ارائه دهد.

سایر قابلیت‌های باتاوا

  • قابلیت درک متن محاوره‌ای
  • ارائه‌ی پاسخ مناسب در قالب متن، صوت، تصویر، ویدئو، نقشه و لینک
  • بهره‌مندی از دایره‌ی ‌واژگان بسیار وسیع (۲۷۰ هزار واژه)
  • قابلیت انتقال ارتباط به اپراتورهای انسانی درصورت نیاز

باتاوا محصولی بومی‌ است که شرکت عامراندیش هوشمند در داخل کشور و متناسب با نیازهای داخلی تولید و توسعه داده شده است. سازمان‌ها و کسب‌وکارهای داخلی در هر زمینه‌ای می‌توانند از این دستیار هوشمند متناسب با نیازهایشان در بخش‌های مختلف استفاده کنند.

برای درخواست دمو رایگان چت‌بات باتاوا روی لینک کلیک کنید یا از راه‌های زیر در ارتباط باشید.

www.amerandish.com   

۰۲۱۲۲۸۴۷۶۹۳

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات