مهاجرت به استرالیا با پارس کانادا

پنج‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
استرالیا مدت‌ها است که در فهرست کشورهای مهاجرپذیر قرار دارد این کشور بزرگ همواره به‌عنوان مقصدی محبوب بین ایرانی‌ها محسوب می‌شود و درواقع، مهاجرپذیرترین کشور و بهترین کشور دنیا است.
تبلیغات

استانداردهای درخورتوجه زندگی، خدمات آموزشی و درمانی بسیار باکیفیت و نرخ تورم ناچیز، حقوق و مزایای چشمگیر و به‌طور کلی شرایط ایدئال برای زندگی باعث شده این کشور همواره جزو اولین مقاصد مهاجران باشد. همه‌ساله عده‌ی زیادی برای مهاجرت به استرالیا ازطریق ویزاهای مختلف تخصصی یا مهارتی یا سرمایه‌گذاری اقدام می‌کنند. درحقیقت، اولین گام برای مهاجرت موفق مطلع‌بودن از تمام شرایط و قوانین مهاجرتی هر کشور است. سایت پارس کانادا برای اخذ انواع مختلف ویزا همواره آماده‌ی ارائه خدمات و پاسخ‌گویی به شما خواهد بود.

شاید شما هم یکی از افرادی باشید که فهرستی از ایدئال‌هایتان دارید؛ از کشوری که می‌خواهید در آن زندگی کنید گرفته تا دانشگاه و کار و میزان درآمد ماهیانه و حتی خانه‌ای که تمایل دارید در آن زندگی کنید. تمام این‌ها عواملی هستند که احتمالا هرشب قبل از خواب آن‌ها را مرور می‌کنید. شاید در ذهن خود هزاران راه برای رسیدن به ایدئال‌های خود داشته باشید؛ اما به‌طورقطع می‌توان گفت یکی از این روش‌ها، مهاجرت به جایی است که رسیدن به آرزوها و رؤیاهایتان را سرعت می‌بخشد. بشر از همان آغاز همواره به‌دنبال شرایط مطلوب برای زندگی بوده است و بی‌راه نیست که می‌گویند مهاجرت به‌اندازه‌ی تاریخ بشر قدمت دارد. شاید انتخاب کشوری که برای مهاجرت، مهم‌ترین انتخاب زندگی شما باشد.

پارس کانادا، وکیل و مشاور در امر مهاجرت، قصد دارد بهترین راه را پیش پایتان بگذارد. شاید با خود بگویید این راهی سخت و طاقت‌فرساست؛ اما می‌توانید با انتخاب‌های هوشمندانه قدم در این راه بگذارید. برای این کار نیز فقط به مشاوره و راهنمایی فردی نیاز دارید که بهترین مقصد را برای مهاجرت به شما معرفی کند. پس خواندن این مطلب را از دست ندهید. با ما همراه باشید.

استرالیا در صدر فهرست انتخاب‌های مهاجران

علاقه‌ی فراوان به زندگی یا تحصیل یا کار در کشوری دیگر بر هیچ‌کس پوشیده نیست. رؤیای ساخت زندگی در کشوری به‌جز کشور مادری‌مان، آن‌هم با کیفیت زندگی درخورتوجه موضوعی نیست که بتوان از آن دست کشید. تا‌به‌حال برایتان پیش آمده است که از خود بپرسید چطور و کجا می‌توان این زندگی رؤیایی را ساخت؟ چگونه می‌توان بدون هیچ دغدغه‌ای در رفاه کامل زندگی کرد؟ تاکنون به استرالیا فکر کردید؟

سال‌ها است که استرالیا در فهرست مهاجرپذیرترین کشورهای جهان قرار دارد. این کشور یکی از همان مقصد‌های مهاجرتی است که نشان داده همیشه برای مهاجران فرصت‌هایی ناب و بی‌پایان فراهم می‌کند. کیفیت زندگی رضایت‌بخش در استرالیا سبب شده است ایرانیان بسیاری در سال‌های اخیر چمدان خود را به قصد مهاجرت به آنجا ببندند. فرهنگ مناسب مهاجرپذیری، شرایط اقتصادی باثبات، غذاهای خوش‌مزه و شهرهای دیدنی ازجمله ویژگی‌هایی هستند که باعث شده هرساله افراد بسیاری قدم در خاک استرالیا بگذارند.

مانعی به‌نام هزینه‌های مهاجرت به استرالیا وجود ندارد

هرگز نمی‌توان از مهم‌ترین دغدغه‌ی این روزهای مهاجران، یعنی پول، به همین راحتی گذشت. تفاوتی ندارد از کدام طریق قصد مهاجرت دارید: کاری یا تحصیلی یا ازدواج یا سرمایه‌گذاری. مسلما اولین سؤالاتی که در ذهنتان به‌وجود می‌آید، این است که چقدر پول برای مهاجرت به استرالیا نیاز دارید؟ هزینه‌ی تحصیل در استرالیا چقدر است؟ آیا می‌توانید هزینه‌های زندگی در استرالیا را پرداخت کنید؟ و سؤالاتی از این قبیل.

شما نباید با این تفکرات بیهوده ذهن خود را مشغول کنید. تعجب کردید؟ تا زمانی‌که از مهاجرت به استرالیا صحبت می‌شود، این فکرها و نگرانی‌ها بیهوده هستند. استرالیا نیز مانند بسیاری از کشورهای دیگر شهرهای ارزان و گران‌ دارد. هرکدام از روش‌های مهاجرتی نیز هزینه‌های متفاوتی دارند. تنها راه برای اینکه بدانید کدام شهر و روش را برای اقامت در استرالیا انتخاب کنید، مشورت با وکیل یا مشاور مهاجرتی ماهر و توانمند است. می‌پرسید چطور؟ بسیار ساده است: مشاوران و وکلای مهاجرتی مؤسسه حقوقی بین‌المللی دادگران حق و عدالت با به‌روز‌ترین اطلاعات در خدمت شما هستند تا شما را با کمترین هزینه به رؤیاهایتان برسانند.

همین حالا ویزای استرالیا را دریافت کنید

استقبال بی‌نظیر از دریافت ویزای موقت یا دائم استرالیا سبب شده کار برای طرفداران آن کمی‌ سخت شود؛ اما لازم نیست ترسی به خود راه دهید. وکلا و مشاوران مهاجرتی مؤسسه حقوقی بین‌المللی دادگران حق و عدالت مسیر اخذ ویزای استرالیا را برایتان هموار می‌کنند. می‌توانید با ارائه‌ی اطلاعات و مدارک لازم، تمام امور را به آن‌ها بسپرید و با خیالی آسوده به انجام کارهای عقب‌افتاده‌تان بپردازید و وسایلتان را جمع کنید.

هرگز به فکر این نباشید که بدون تحقیق و نداشتن اطلاعات قدم در راه اخذ ویزای استرالیا بگذارید؛ زیرا همان‌طورکه ذکر شد، هرساله بر تعداد مهاجرانی اضافه می‌شود که به قصد تحصیل وارد این کشور می‌شود؛ به‌همین‌دلیل، بدون راهنمایی‌های وکیل مهاجرتی حرفه‌ای و معتبر به‌سختی می‌توانید به هدفتان، یعنی ساخت زندگی جدید و کار و تحصیل در استرالیا، دست پیدا کنید.

هولدینگ پارس پندار نهاد در سال ۱۳۸۷ به مدیریت دکتر میثم شکری‌ساز با تمرکز بر دسته‌های آموزش، پژوهش، مشاوره‌ی کسب‌و‌کار و داوری و شماره‌ملی ۳۸۲۹۰ در شهر اصفهان تأسیس شد. هدف از تأسیس این مجموعه ارائه‌ی خدمات مذکور در بسترهای اطلاعات در قالب طرح ایده‌محوره است و همواره سعی کرده خدمات ویژه‌ای به افراد VIP و vVIP ارائه دهد.

هولدینگ پارس پندار نهاد به فردایی می‌نگرد که همه‌ی نیازهای آموزشی، مهارتی، مشاوره‌ی کسب‌و‌کار و هر آنچه هر شهروند برای پیشرفت و ارتقای خود و سازمانش به آن نیازمند است، با کیفیتی شایسته و مطابق با جدیدترین روش مرتفع سازد. قرارگرفتن در رأس برند اول خدمات آموزشی، مشاوره، کسب‌و‌کار، تولید محتوا، آموزش مجازی، الکترونیکی و پژوهشی در کل کشور یکی از آرمان‌هایی بود که در سر داشتیم و برای رسیدن به آن روزانه تلاش کردیم.

در‌حال‌حاضر، قدمی‌ بلندتر برداشته‌ایم و به دنیای بین‌الملل چشم دوخته‌اییم. هولدینگ پارس اولین برندی است که خدمات آموزشی به جامعه‌ی بین‌‌الملل ارائه کرده است. جالب است بدانید تمامی مدارکی که از برند‌های زیرمجموعه‌ی ما صادر می‌شوند، تأیید‌شده‌ی سازمان WES کشور‌های کانادا و آمریکا هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات