پرتخفیف؛ برای آن‌هایی که کیفیت و ارزانی را باهم می‌خواهند

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
از وقتی خرید اینترنتی جایش را در دل ما بازکرده است، کدهای تخفیف هم خیلی آرام و زیرپوستی به جزء جدایی‌ناپذیر لذت‌بخش‌ترین خریدهای اینترنتی تبدیل شده‌اند.
تبلیغات

 حالا دیگر تعجب نمی‌کنیم اگر بشنویم همه به‌دنبال پیداکردن کد تخفیف اسنپ و کد تخفیف دیجی‌ کالا و انواع و اقسام برندهای دیگر هستند. حالا که حراجی‌ها پایشان به دنیای آنلاین باز شده است، دیگر صف‌های طولانی کوپن از رونق افتاده‌اند؛ اما همچنان هیچ‌کداممان دلمان نمی‌خواهد از این ارزانی آنلاین جا بمانیم.

خبر خوشحال‌کننده اینکه سایت پرتخفیف راه سرراستی است که راحت و بی‌دردسر شما را به تازه‌ترین کدهای تخفیف می‌رساند. درادامه، به شما خواهیم گفت پرتخفیف چگونه راه دسترسی به کدهای تخفیف را آسان کرده است.

در پرتخفیف، کد تخفیف مدنظر همیشه دردسترس است

اولین ویژگی مهمی که با ورود به سایت پرتخفیف با آن روبه‌رو می‌شوید، دسته‌بندی منظم کد تخفیف است. در پرتخفیف تمامی کوپن تخفیف‌ها را براساس خدمات موردنیاز کاربران با عناوینِ اپراتور و اینترنت، تاکسی اینترنتی، هتل و هواپیما، فروشگاه اینترنتی، سفارش غذا، مد و لباس، موسیقی و تئاتر، کتاب، مشاوره و آموزش، خدمات آنلاین، ورزشی و بیمه طبقه‌بندی شده است. برای مثال، کد تخفیف اسنپ را می‌توانید در گزینه‌ی «تاکسی اینترنتی» بیابید یا با کلیک روی «سفارش غذا» جدیدترین کد تخفیف اسنپ‌ فود را شکار کنید. بدین‌ترتیب، هر کاربری به‌راحتی می‌تواند با استفاده از این دسته‌بندی به کوپن مدنظرش دسترسی پیدا کند.

درادامه هریک از این دسته‌بندی‌ها را به‌طور کامل بررسی خواهیم کرد:

اپراتور و اینترنت: اگر می‌خواهید با استفاده از کوپن تخفیف یا پیشنهادهای تخفیف‌دار از شرکت خدمات‌دهنده‌ی اینترنت خرید کنید یا به‌دنبال بن تخفیفی هستید که با استفاده از آن بتوانید از اپراتور دلخواهتان مودم ارزان یا بسته‌ی اینترنتی و مکالمه‌ی به‌صرفه بخرید، کافی است روی گزینه‌ی «اپراتور و اینترنت» کلیک کنید تا با دنیایی از کدهای تخفیف مثل کد تخفیف ایرانسل و کد تخفیف شاتل و تخفیف‌هایی از دیگر انواع برندها مثل همراه‌اول، رایتل، پارس‌آنلاین، آپ، آسیاتک و... روبه‌رو شوید.

تاکسی اینترنتی: اگر می‌خواهید با استفاده از اپلیکیشن‌های آنلاین تاکسی بگیرید و به‌دنبال کد تخفیف اسنپ، تپ‌سی، کارپینو، دینگ و... هستید یا قصد دارید بسته‌ی پستی‌تان را با الوپیک، اسنپ‌باکس و... ارسال کنید، می‌توانید قبل از آن به سایت یا اپ پرتخفیف سر بزنید و با کلیک روی گزینه‌ی «تاکسی اینترنتی»، کد تخفیف مربوط به پلتفرم مدنظرتان را دریافت و حمل‌ونقل درون‌شهری ارزان را تجربه کنید.

هتل و هواپیما: پیش از هر سفر، با کمک پرتخفیف می‌توانید از سایت‌های ارائه‌دهنده‌ی بلیت، تور مسافرتی و رزرو هتل و کد تخفیف دریافت کنید تا بدون کاهش کیفیت، ارزان‌تر سفر کنید. برای این کار کافی است روی گزینه‌ی «هتل و هواپیما» کلیک کنید تا به کوپن‌های تخفیف منتشرشده‌ی برندهای مختلفی مثل اسنپ تریپ، اقامت۲۴، اتاقک، علی‌بابا، جاباما، هما، قطار فدک و... دسترسی پیدا کنید.

فروشگاه اینترنتی: اگر به‌دنبال کد تخفیف دیجی کالا یا اسنپ مارکت هستید یا قصد دارید از سایر سایت‌های اینترنتی فروش کالا مثل بامیلو، اکالا، گاج مارکت، تزول مارکت، خوگر، مو تن رو و... ارزان خرید کنید، کلیک روی گزینه‌ی «فروشگاه اینترنتی» شما را به کدهای تخفیف فروشگاه اینترنتی مدنظرتان می‌رساند؛ کدهای تخفیفی که از پوشاک و لوازم آرایشی‌بهداشتی گرفته تا مواد غذایی، لوازم منزل، نوشت‌افزار و انواع کالاها را با قیمت ارزان‌تری راهی سبد خریدتان می‌کند.

سفارش غذا: انکارکردنی نیست که مزه‌ی سفارش ارزان بیشتر از طعم غذا زیر دندان می‌ماند. برای همین هم این روزها استفاده از کد تخفیف اسنپ فود بسیار طرفدار پیدا کرده است. اگر شما هم از طرفدارانش هستید، باید بدانید جای این کد دقیقا در گزینه‌ی «سفارش غذا» است. ناگفته نماند این قسمت فقط جای کد تخفیف اسنپ‌ فود نیست؛ بلکه کوپن‌هایی از سایر برندها مثل ریحون، چیلیوری، چنگال، مامان‌پز و... هم در این دسته به انتظارتان نشسته‌اند. شما با کلیک روی این گزینه به‌سادگی می‌توانید از انواع کوپن‌های سفارش غذا با صرف هزینه‌ی کمتری غذای دلخواهتان را سفارش دهید و ارزانی را به چاشنی‌های غذایتان اضافه کنید.

مد و لباس: کلیک روی گزینه‌ی «مد و لباس» در سایت پرتخفیف، کوپن تخفیف انواع فروشگاه‌های آنلاین مد و پوشاک مثل دیجی استایل، بانی مد، تگموند، خانومی، مادامد، دلیچی و ... را دراختیارتان قرار می‌دهد تا شیک‌پوشی و ارزانی را یک‌جا باهم تجربه کنید.

موسیقی و تئاتر: اگر دلتان می‌خواهد به سینما یا تئاتر یا کنسرت بروید یا می‌خواهید با خرید اشتراک یکی از سامانه‌های پخش آنلاین فیلم از تماشای فیلم و سریال‌های روز دنیا جا نمانید، کافی است روی گزینه‌ی «موسیقی و تئاتر» کلیک کنید و کدهای تخفیف موردنیازتان را از برندهای مختلفی مثل سینماتیکت، تیک8، تیوال، ایران‌نمایش، نماوا، فیلیمو، فیلم‌نت و... دریافت کنید. بدین‌ترتیب، لذت خرید بلیت یا اشتراک ارزان را خواهید چشید.

کتاب: اگر اهل مطالعه‌ی کتاب یا گوش‌دادن به پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی هستید، می‌توانید با کلیک روی گزینه‌ی «کتاب»، از برندهایی مثل طاقچه، فیدیبو، نوار، شهر کتاب، آدینه‌بوک و... کد تخفیف دریافت کنید. با این کار، لذت خرید ارزان را به لذت مطالعه اضافه خواهید کرد.

مشاوره و آموزش: برای خرید ارزان‌تر دوره‌های آموزشی سایت‌های تدریس آنلاین مثل فرادرس، مکتب خونه، ایوند، فرانش و... می‌توانید با مراجعه به پرتخفیف و کلیک روی گزینه‌ی «مشاوره و آموزش» به کد تخفیف سایت مدنظرتان دسترسی پیدا کنید.

خدمات آنلاین: در هر زمانی‌که به استفاده از سایت‌ها یا اپلیکیشن‎های ارائه‌ی خدمات آنلاین مثل آچاره، استادکار، زودشور، سیب اپ و... نیاز پیدا کردید، می‌توانید قبل‌از‌آن به سایت پرتخفیف سر بزنید و با کلیک روی گزینه‌ی «خدمات آنلاین» و دریافت کد تخفیف، از خدمات ارزان و درعین‌حال باکیفیتی بهره‌مند شوید.

ورزشی: برای دریافت خدمات ورزشی و تفریحی از برندهایی مثل پول‌تیکت و... می‌توانید پیش از هر کاری ازطریق گزینه‌ی «ورزشی» در سایت پرتخفیف، کد تخفیف مدنظرتان را دریافت و ارزان‌تر از همیشه تفریح کنید.

بیمه: شما حتی برای دریافت کوپن تخفیف سایت‌های ارائه‌کننده‌ی خدمات بیمه نیز می‌توانید از سایت پرتخفیف کمک بگیرید و از برندهایی مثل بیمیتو، بیمه بازار، بیمه سامان و... با قیمت ارزان‌تر خدمات بیمه‌ی بیشتری دریافت کنید.

در پرتخفیف با یک کلیک کد تخفیف دریافت کنید

راه دسترسی به کدهای تخفیف موجود در سایت پرتخفیف بسیار آسان است. شما با کلیک روی هرکدام از دسته‌بندی‌ها، به‌راحتی به کوپن‌های مختلف از برندهای متنوع دسترسی پیدا می‌کنید. در تصویر زیر، به‌عنوان نمونه می‌توانید کد تخفیف اسنپ و دینگ را ببینید. همان‌طورکه پیدا است، هر کوپن اطلاعات مختلفی دراختیار شما قرار می‌دهد؛ اطلاعاتی مثل عنوان دسته‌بندی، نام برند، عنوان کد تخفیف، نوع تخفیف، میزان اعتبار بن و تاریخ انقضای بن.

شما بعد از پیداکردن نوع کوپن مدنظرتان، فقط باید روی دکمه سبزرنگ «مشاهده کد تخفیف» کلیک کنید.

پرتخفیف

در پرتخفیف به‌سادگی از کد تخفیفتان استفاده کنید

با کلیک روی گزینه‌ی مشاهده‌ی کد تخفیف، صفحه‌ای مقابلتان بازمی‌شود که علاوه‌بر توضیحات مربوط به کد، امکانات مختلفی مثل ارسال کد، افزودن کد به فهرست علاقه‌مندی‌ها و کپی لینک کد تخفیف را هم دراختیارتان قرار می‌دهد. شما با کلیک روی دکمه‌ی «کپی کن» و سپس «خرید کنید»، می‌توانید خیلی سریع و راحت از کد تخفیف دلخواهتان استفاده کنید.

پرتخفیف

با پرتخفیف

پلتفرم آنلاین پرتخفیف می‌کوشد با جمع‌آوری و بررسی و اشتراک‌گذاری انواع کوپن‌های پرطرفدار مثل کد تخفیف دیجی کالا و کد تخفیف اسنپ فود و سایر کدهای تخفیف معتبر به مرجع سرآمدی در ارائه‌ی کوپن تخفیف به کاربران تبدیل شود؛ مرجعی که با پوشش‌دهی تمامی سایت‌ها و پلتفرم‌های آنلاین، دسترسی کاربران به کدهای تخفیف را از هر زمان دیگری ساده‌تر می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات