انتخاب بهترین هدیه ولنتاین

سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
همینطور که به روز ولنتاین نزدیکتر می‌شویم، شاید انتخاب یک هدیه مناسب و رومانتیک برای شما سخت‌تر شود. اما ما در فروشگاه اینترنتی ساعتچی پیشنهادهای جذابی برای شما داریم.
تبلیغات

هدیه خریدن در روز ولنتاین سال‌ها است که نشان‌دهنده‌ی علاقه و عشق به دیگری است و عزیزان شما در این روز چشم‌انتظار زیباترین هدایا هستند؛ هدایایی که سال‌های سال همچون خاطره‌های خوش با شما باقی خواهند ماند و نشانی از عشقی پایدارند. بهترین هدیه ولنتاین چیست؟ برای هدیه به عزیزان معمولاً ارزشمندترین کالاها را انتخاب می‌کنند که نشان‌دهنده‌ی اهمیت داشتن شخص است. وقتی فردی برای شما عزیز و مهم است کالایی ارزشمند و گران‌بها می‌تواند هدیه‌ی ویژه‌ای باشد، کالاهایی که زینتی هستند و از بین نمی‌روند بهترین هدیه‌ها هستند؛ زیرا به‌عنوان یادگاری باقی مانده و هر لحظه عشقی را نمایندگی می‌کنند. طلا و به‌خصوص طلا با طراحی زیبا، مدرن و به‌روز می‌تواند هدیه‌ای عالی برای روز ولنتاین باشد. خرید طلا که برای قرن‌ها است ارزشمندترین کالا میان انسان‌ها است، نشان‌دهنده‌ی اهمیت عشقی است که در روز ولنتاین ابراز می‌شود. هدیه دادن زیورآلات طلا می‌تواند عشق شما را جاودانه کند و یادگاری همیشگی و گرانبهایی از نظر مادی و معنوی برای همراه زندگیتان باشد.

حال برای انتخاب یک طلای مناسب همراه ما باشید. انتخاب اول بسیاری افراد برای هدیه‌ی ولنتاین خرید طلا است. با وجود اینکه طلا بسیار ارزشمند است، ولی هر طلایی هدیه‌ای ویژه محسوب نمی‌شود، بلکه طراحی زیبا و چشم نواز در دستبند یا گردنبند است که آن را به هدیه‌ای منحصر‌به‌فرد و به یاد ماندگی تبدیل می‌کند. اگر می‌خواهید طیف متنوعی اززیورآلات طلا را ببینید و بهترین هدیه را برای روز ولنتاین انتخاب کنید، از وب‌سایت گالری طلا ساعتچی دیدن کنید. برای خرید هدیه‌ی روز ولنتاین می‌توانید دستبند طلا ،گردنبند یا گوشواره طلا انتخاب کنید. در گالری طلا ساعتچی انواع مختلف و متنوعی از دستبند و گوشواره برای سلیقه‌های گوناگون وجود دارد که با طراحی ویژه برای روز ولنتاین زیبایی عشق را نمایان می‌کند.

با خرید طلا از گالری طلا معتبری مانند گالری طلا ساعتچی می‌توانید انواع دستبند طلا، گوشواره طلا و گردنبند طلا را با زیباترین طراحی‌ها مشاهده کنید و انتخابی مناسب داشته باشید. تنوع و استفاده از تکنیک‌های زیبای طراحی مانند میناکاری طلا و ترکیب آن با مروارید، سنگهای زینتی و چرم از دیگر نوآوری‌های گالری ساعتچی است. در این گالری زیبایی و ظرافت مطابق سلیقه جوانان و باتوجه به طراحی‌های جواهرات و اکسسوری در جهان انجام شده و بنابراین زیبایی مطابق مد بین‌المللی را با این اکسسوری همراه خود خواهید داشت.

گردنبند و دستبند قلب طلایی

یکی از ویژه‌ترین هدایایی که می‌توانید در روز ولنتاین به یکدیگر بدهید نماد قلب است که نشانگر عشق، علاقه و دوستی میان شما و شخصی است که هدیه را دریافت می‌کند. هدیه قلب در این روز بسیار رایج و متداول است. خرید قلب طلایی برای ولنتاین یکی از بهترین گزینه‌ها است؛ چراکه هم هدیه‌ای ارزشمند است و هم نمادی از عشق و همچنین کالایی است که نه‌تنها ارزش دارد، بلکه می‌توان همیشه آن را به‌همراه داشت و از این جهت یادگاری زیبا و دوست داشتنی برای فردی است که آن را هدیه می‌گیرد.

طراحی‌های مختلفی برای قلب ارائه شده است. در عروسک‌ها یا وسایل تزیینی به وفور قلب را دیده‌ایم، ولی در گردنبند یا دستنبد طلا و با طراحی مدرن و جدید قلب می‌تواند بسیار جذاب‌تر از هدایای دیگر جلوه‌نمایی کند. قلب طلایی نمادی از قدرت و بزرگی عشقی است که میان دو طرف وجود دارد و می‌توان آن را سنبلی برای جاودانگی عشق نیز دانست، زیرا از رنگ طلایی همیشه برای موجودات فناناپذیر استفاده می‌شود.

خرید طلای زنانه مناسب هدیه ولنتاین

برای خرید طلای زنانه لازم است به نکاتی توجه کنید، سن و مناسبت خرید را در نظر گرفته و باتوجه به بودجه‌ای که دارید بهترین انتخاب را انجام دهید. برای روز ولنتاین می‌توانید از گردنبند، دستبند طلا یا گوشواره طلا استفاده کنید. این خرید اگر با شخصیت و سن گیرنده متناسب باشد، باعث خوشحالی او خواهد شد. طراحی‌های ظریف و زیبا و مدرن تر را برای زنان جوان و طلا در طراحی کلاسیک را برای بانوان مسن‌تر در نظر بگیرید. دستبندهای طلای میناکاری شده ساعتچی با طرح‌های پروانه و گل و قلب می‌تواند هدیه‌ای خاص و به‌روز و مورد پسند بانوان خوش سلیقه برای این روز بخصوص باشد.

خرید هدیه ولنتاین

نکات مهم در خرید طلای زنانه

بسیاری از خریداران طلا را زنان تشکیل می‌دهد یا خرید طلا برای آنان انجام می‌شود، در هر صورت نکاتی که در خرید طلای زنان اهمیت دارد برای فردی که هدیه را خریداری می‌کند مفید و سودمند خواهد بود.

  • هنگام خرید سلیقه گیرنده را در نظر داشته باشید
  • انتخاب طرح طلا متناسب با شخصیت گیرنده
  • در خرید طلا به رنگ پوست گیرنده توجه کنید
  • طلاهای بسیار ظریف متناسب زنان جوان است
  • طراحی به‌روز و کالکشن جدید گالری طلا هدیه ارزشمندتری است

کد تولیدکننده طلا را چک کنید

همراه‌با هر محصول شامل دستبند طلا یا گوشواره طلا کدی نیز وجود دارد که معمولا روی کالا حک می‌شود. این کد تولید کننده طلا و نشان‌دهنده اصل بودن طلا است. همچنین عیار طلا نیز روی تمام قطعات طلا حک می‌شود. عدد 24 بالاترین و خالص‌ترین نوع طلا را نشان می‌دهد و عدد 18 نشانگر طلای ۱۸ عیار است. عیار را با حرف K نشان می‌دهند ولی ممکن است درصد خلوص را نیز بدون این حرف بنویسند که در این صورت عدد 750 نشاندهنده طلای 18 عیار است.

رنگ طلا و مطابقت با پوست

به رنگ پوست کسی که برایش هدیه می‌خرید و سلیقه او در خرید طلا دقت کنید، اگر او معمولاً از طلا به رنگ سفید استفاده می‌کند طلای سفید و اگر سلیقه او طلای زرد است از طلای زرد برای هدیه دادن به او استفاده کنید. معمولاً رنگ زرد برای افرادی که پوستی گندمگون دارند و رنگ سفید و نقره‌ای برای افرادی که پوست سفید دارند استفاده می‌شود ولی این قانونی کلی نیست و افراد بسیاری با هر رنگ پوستی به طلای زرد و رنگ طلایی آن علاقه دارند و علاقه آن‌ها اولویت است زیرا هدیه باید باعث شادی آن‌ها شود.

خرید زیورآلات، متناسب با شکل صورت و بدن

در خرید طلا به‌خصوص خرید گوشواره طلا بهتر است که به چند ویژگی توجه داشته باشید، اینکه طلا به چه رنگی است و چه عیاری دارد قبلا توضیح دادیم ولی اینکه فرم بدن هر فرد با چه نوع زیوری مطابقت دارد موضوعی دیگر است. مطابقت فرم طراحی با بدن فرد نکته مهمی است که بهتر است به آن توجه شود. برای مثال دستبند طلای پهن و ضخیم برای مچ دست ظریف و باریک مناسب نیست. همچنین در انتخاب گوشواره طلا نیز به مدل صورت بسته به اینکه گرد، کشیده یا مربع شکل باشد دقت می‌کنند. به‌طور کلی هرچه صورت کشیده‌تر باشد و به حالت بیضی دیده شود از گوشواره‌های بزرگ و حجیم و هرچه صورت به شکل گرد یا مربع دیده شود یا حالت قلبی داشته باشد گوشواره‌های ریزتر و میخی یا گوشواره های آویزدار باریک و رشته‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد تا حالت تعادل صورت حفظ شود.

استفاده از اکسسوری ست به ایجاد تصویری صمیمی در زوج‌ها کمک می‌کند. اگر به نشانه‌ها در ظاهر و استفاده از اکسسوری که معنادار است علاقمندید، بهترین کار خرید هدیه ولنتاین به‌صورت ست و هماهنگ است؛ زیرا این هدیه می‌تواند نشان‌دهنده همراهی زوج باشد و بدون آنکه سخنی گفته شود معنای صمیمیت و همراهی آن دو را نمایش دهد.

چطور برای یکدیگر بهترین هدیه ولنتاین را بخریم؟

هماهنگی و ست بودن یکی از جدیدترین ترندها میان زوج‌ها است که می‌تواند نشان‌دهنده نزدیکی و صمیمیت میان آن‌ها باشد. شما می‌توانید برای یکدیگر دستبند طلا خریداری کنید و اگر از ست‌های مردانه زنانه این انتخاب را انجام دهید بعدها در هنگام استفاده از آن نیز هماهنگی زیبایی شکل می‌گیرد. ست‌های مردانه و زنانه به شکلی طراحی‌شده‌اند که در عین حال که دستبند طلا مردانه ویژگی‌های اکسسوری مردانه را دارد ولی با دستبند زنانه که ظرافت بیشتری دارد هماهنگ باشد و هارمونی ایجاد کند.

خرید ست مردانه زنانه

خرید ست زنانه و مردانه در روز ولنتاین می‌توان ماجراجویی و هیجانی ایجاد کند و روز شما را دچار هیجانی بیشتر از یک روز عادی کند. ست‌های زنانه مردانه که با گویی طلایی و تزیینات ویژه ترکیب شده‌اند، زیبایی منحصر‌به‌فرد و طراحی خاصی دارد و برای استایل‌های روزمره می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. این ست‌ها شیک، مدرن و قابل استفاده و ست شدن با انواع لباس‌ها و اکسسوری است که بسیار در استایل شما تأثیرگذار خواهد بود و تیپی لاکچری و مد روز به شما می‌بخشد.

در انتخاب ست‌ها به سلیقه، هماهنگی با تیپ همیشگی و رنگ توجه کنید، میزان عیار دستبند طلا را بررسی کرده و همچنین از سلامت فیزیکی آن نیز مطمئن شوید. در گالری طلا می‌توانید بسیاری از مدل‌های را بررسی کرده و هر کدام بیشترین تطبیق را با هر دو نفر داشت انتخاب کنید. ست دو نفره طلا روشی زیبا و به‌یادماندنی برای خرید هدیه ولنتاین است، با این خرید گویی دو نیمه سیب را خریداری می‌کنید و هر کدام یک بخش آن را برمی‌دارید و کنار هم بودن شما است که زیبایی خیره‌کننده ست دستبند طلا را به نمایش می‌گذارد.

هدیه ولنتاین
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات