کالاهای استوک در مقداد آی تی موجود شد

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
فروشگاه اینترنتی مقداد آی‌تی با هدف رفاه بیشتر مشتریان و کسب‌و‌کارها، دسته‌بندی جدیدی با عنوان کالاهای استوک در فروشگاه خود راه‌اندازی کرده است.
تبلیغات

در بخش کالاهای استوک، می‌توانید کالاهای دیجیتال را با قیمتی ارزان‌تر و شرایطی استثنائی تهیه کنید و از این فرصت، نهایت استفاده را ببرید. با‌توجه‌به تحریم‌بودن بازار ایران و نوسانات ارزی که کشور را تحت‌تأثیر قرار داده، خرید کالاهای دیجیتال اندکی سخت شده است؛ به‌همین‌دلیل، خرید کالای استوک می‌تواند راهکار جایگزین مناسبی برای طرفداران کالاهای دیجیتالی باشد.

در‌حال‌حاضر، دسته‌بندی کالای استوک مقداد آی‌تی اجناس مختلفی ازجمله انواع لپ‌تاپ استوک، قطعات استوک، پرینتر و دستگاه کپی استوک، موبایل و تبلت استوک و رفربیشد، مانیتور استوک، کامپیوترهای آماده استوک (All in one)، کیس‌های آماده استوک، ویدئو پروژکتور استوک، و مودم روتر استوک را شامل می‌شود.

مقداد آی تی

در خرید کالاهای استوک همیشه برای خریداران نگرانی‌هایی وجود دارد و اکثر آنان برای خرید این نوع کالا بیشتر احتیاط می‌کنند؛ اما فروشگاه اینترنتی مقداد آی‌تی با فراهم‌کردن شرایطی خاص ازجمله ۲۴ ساعت مهلت تست و ضمانت سلامت کارکرد و خدمات پس از فروش مادام‌العمر این مشکل را تا حد زیادی برای مشتریان حل کرده است.

دسته‌بندی کالاهای استوک با چند هدف خاص در مقداد آی‌تی به‌وجود آمده است. در وهله‌ی اول، این دسته از کالاها از کالاهای نو یا اصطلاحا آکبند قیمت ارزان‌تری دارند که این امر قدرت خرید مشتریان را افزایش خواهد داد. نکته‌ی مهم بعدی درباره‌ی کالاهای استوک به کسب‌‌و‌کارها مربوط می‌شود. خرید کالای استوک می‌تواند راهکار مناسبی برای کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط باشد؛ چراکه هزینه‌های اولیه‌ی کسب‌و‌کار با خرید این نوع کالا کاهش خواهد یافت.

موضوعی که باید به آن توجه کرد، این است که کالاهای استوک به باوری نه‌چندان درست مربوط می‌شود. کالای استوک با کالای معیوب و بازیافتی تفاوت دارد. کالاهای استوک بسیاری وجود دارند که کمتر از چندبار از آن‌ها استفاده شده است و تنها به‌دلایل متعددی ازجمله مهاجرت یا تعویض یا حتی گارانتی به دسته کالای استوک یا دست‌دوم وارد شده‌اند. خرید و استفاده از کالای استوک می‌تواند راهکاری برای استفاده از عمر مفید محصول باشد.

مقداد آی‌تی سعی کرده است با ارائه‌ی مهلت تست ۲۴ ساعته و خدمات پس از فروش مادام‌العمر، بزرگ‌ترین نگرانی علاقه‌مندان به کالاهای استوک را حل کند. کارشناسان مجموعه‌ی مقداد آی‌تی تمامی‌ کالاهای دیجیتال را در سه مرحله تست می‌کنند.

درادامه، اطلاعات بیشتری درباره‌ی شرایط کالاهای استوک ارائه شده است:

  • تمامی‌ کیس‌ها از ویندوز سالم بهره می‌برند و همه‌ی درایوها به‌درستی روی آن نصب شده است. در‌پایان، برای کنترل نهایی سه مرحله تست سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انجام می‌شود.
  • کاستوم‌کردن سخت‌افزار (ارتقا یا کاهش قدرت سخت‌افزارها) به دلخواه مشتری رایگان انجام می‌شود.
  • پنل مانیتورهای استوک کاملا سالم و تعداد پیکسل سوخته‌‌ی آن‌ها درصورت وجود، کمتر از ۸ عدد است.
  • پرینترها و دستگاه‌های کپی استوک کارتریج سالم و شارژ‌شده دارند و درصورت نداشتن کارایی مناسب در مدت زمانی یک ماه یا ۳۰۰۰ صفحه پرینت تعویض خواهند شد.
مقداد آی تی

بخش جذاب و شگفت‌انگیز میان کالاهای استوک، گوشی موبایل استوک و رفربیشد است. تمامی‌ گوشی‌ها رجیسترشده هستند و کارتن و شارژر و هندزفری دارند. در سایت مقداد آی‌تی، علاوه‌بر موبایل‌های استوک انواع گوشی ریفربیشد (Refurbished) نیز موجود است؛ یعنی قبل از شما دست شخص دیگری نبوده است. کالاهای ریفربیشد درواقع کالاهای بازسازی‌شده هستند و به‌دلیل بروز مشکلاتی به تولیدکننده مرجوع می‌شوند و کارخانه پس از رفع مشکل، مجددا با عنوان ریفربیش به بازار عرضه می‌کند.

در‌حال‌حاضر، در فروشگاه اینترنتی مقداد آی‌تی هم محصولات صفر (آکبند) و هم محصولات استوک در دو دسته‌بندی جداگانه وجود دارد. تمامی‌ محصولاتی که زیر دسته‌ی کالاهای استوک در فروشگاه موجود است، شرایط مناسبی برای خریداران و طرفداران کالاهای استوک دارند و بی‌شک با یک بار خرید از سایت مقداد آی‌تی، تجربه‌ی خوبی کسب می‌کنید و به دوستان و آشنایان خود هم این خرید را پیشنهاد خواهید کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات