محصول برگزیده همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات سال ۱۳۹۸

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ریتارگتینگ محصول یکتانت محصول برگزیده‌ی هفتمین دوره‌ی همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات شناخته شد.
تبلیغات

هفتمین دوره‌ی همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات به‌همت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) با رویکرد میان‌رشته‌ای و با شعار «ارزش‌آفرینی کسب‌وکارهای تعاملی و پلتفرم‌ها» ۲۹ دی ۱۳۹۸ در سالن وزارت کشور برگزار شد.

این دوره از همایش با درون‌مایه‌ی اصلی ارزش‌آفرینی کسب‌وکارهای تعاملی و پلتفرم‌ها در سه محور علمی‌فناورانه و مدیریتی اقتصادی و اجتماعی‌فرهنگی برگزار و به مدیران و محصولات برتر جوایزی اهدا شد. معرفی دستاوردهای برگزیده در قالب محصولات و مقالات در حوزه­‌های مختلف علوم و فناوری اطلاعات و برقراری ارتباط و پیوند کاری میان صاحب‌نظران و محققان در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و زمینه‌­های مرتبط ازجمله اهداف مهم این همایش بود. در پایان نیز، جایزه‌ی مبفا به مدیران برتر و برگزیده‌ی این همایش و جوایز فاب طلایی و فاب نقره‌ای و فاب برنزی نیز نصیب به محصولات برگزیده اهدا شد. همچنین، داوران همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات در سال ۱۳۹۸ هفت محصول برتر را از میان ۲۰۰ محصول شرکت‌کننده برگزیدند که ریتارگتینگ محصول ایماژ رایور (یکتانت) یکی از محصولات برگزیده این بخش به‌حساب می‌آمد.

پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت توانسته است با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشین، محصولات و سرویس‌های مختلفی در حوزه‌ی تبلیغات آنلاین ارائه دهد و با به‌روزرسانی محصولات و افزودن ویژگی‌هایی متناسب با نیاز مشتریان، فضای وب فارسی را تحت‌تأثیر قرار دهد. اکنون که نزدیک به سه سال از آغاز به کار یکتانت می‌گذرد، این مجموعه به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران شناخته می‌شود. شرکت ایماژ رایور سرویس‌های تبلیغات همسان، تبلیغات بنری، تبلیغات ریتارگتینگ، ریتارگتینگ محصول و پوش نوتیفیکیشن را ارائه می‌کند و درکنار آن، پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی تریبون و سرویس پوش نوتیفیکیشن نجوا نیز در مجموعه‌ی ایماژ رایور فعال هستند.

سرویس ریتارگتینگ محصول یکتانت نوعی از ریتارگتینگ است که هر محصول تبلیغ‌کننده را به مشتری بالقوه‌ای نمایش می‌دهد که در گذشته از آن محصول بازدید کرده است. این ویژگی باعث می‌شود نرخ تبدیل کمپین بسیار بیشتر باشد و احتمال فروش را ۱۰ برابر افزایش می‌دهد. سرویس ریتارگتینگ محصول یکتانت، محصول برگزیده هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات، مناسب وب‌سایت‌ها و کسب‌وکارهایی است که تعداد زیادی محصول و خدمت و آیتم برای تبلیغات ارائه می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات