آتریا؛ استارتاپ خود را طراحی کنید و آینده را بسازید

پنج‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار نوپا نیاز به دانش و مهارت تبلیغات دارد، به‌طوری‌که اگر نتوانید خود را به بهترین شکل به بقیه معرفی کنید تقریبا شکست خورده­‌اید.
تبلیغات

یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ابزارها برای معرفی خدمات، کالا یا هرچیز دیگری به مردم داشتن یک وب‌سایت یا اپلیکیشن است. بنابراین همه آن‌هایی که می‌خواهند یک کسب و  کار جدیدی را شروع کنند باید این آچار را درون جعبه ابزار خود داشته باشند. ما در آموزشگاه آتریا با بهره‌مندی از اساتید باتجربه در زمینه برنامه‌نویس و طراحی سایت، ناب ترین محتوای آموزشی را در قالب دوره‌های آموزشی پروژه محور به دانشجویان ارائه می­‌دهیم.

دوره آموزشی طراحی سایت به‌عنوان یک خوراک کامل برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند به سرعت ایده خود را به واقعیت تبدیل کرده و یک سایت زیبا و Responsive را برای محصول یا خدمات خود ایجاد کنند گزینه بسیار مناسبی است.

همچنین آن دسته از دانشجویانی که آشنایی کمی با HTML و CSS دارند ولی می‌خواهند طراحی Theme را به‌صورت حرفه‌ای بیاموزند با استفاده از مطالبی که در این دوره در اختیار آنان قرار خواهد گرفت می‌توانند به‌راحتی وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنند.

آتریا

در این دوره علاوه بر HTML و CSS مباحثی همچون JQuery و SEO)Search Engine Optimization) مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

برنامه‌نویسی تحت وب

برای تبدیل شدن به یک برنامه‌نویس حرفه‌ای و کارآمد وب چه باید کرد؟

این سوالی است که بسیاری از افراد علاقه‌مند به این حرفه به‌دنبال پاسخ آن هستند. قبل از پاسخ به این سؤال بهتر است نگاهی به مشکلات رایج این مسیر بیاندازیم:

  • پروژه محور نبودن دوره‌ها
  • به روز نبودن محتوای آموزشی دانشگاه‌ها
  • عدم آگاهی و راهنمایی درست دانشجو جهت انتخاب مسیر درست
  • منطبق نبودن دوره آموزشی با میزان ساعت در نظر گرفته شده برای آن دوره

مجموعه آتریا با چندین سال سابقه فعالیت آموزشی تلاش کرده است تا این موانع و مشکلات را برطرف کند و این مسیر را برای علاقه مندان به برنامه‌نویسی هموار سازد. بازار کار همیشه مد نظر مدیران این مجموعه بوده و تلاش کرده‌ایم تا حداقل فاصله بین نیاز بازار کار و طراحی دوره ها وجود داشته باشد.

بنابراین اگر قصد دارید یک برنامه‌نویس حرفه‌ای وب با حقوق بالا شوید دوره آموزشی پروژه محورASP.NET Core MVC & Angular 9  همه آن چیزی است که نیاز دارید! تمام تمرکز این دوره روی تکنولوژی های .Net Core 3 و Angular 8 قرار گرفته است تا دانشجویان در پایان این دوره بتوانند هر پروژه ای را با سرعت و کیفیت بالایی طراحی و پیاده‌سازی کنند.

استادکاری نرم‌افزار و حرفه‌ای گری (Craftsmanship & Professionalism)

اگر به کتاب‌ها و مقالات منتشر شده در این سال‌ها نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که استادکاری و حرفه‌ای گری در حوزه نرم‌افزار یکی از داغ‌ترین و البته مهم‌ترین مباحث مطرح شده در سال‌های اخیر است. به‌طور کلی Professionalism یا حرفه‌ای گری به‌معنای رعایت اصول حرفه‌ای در حوزه مهندسی نرم‌افزار است. یکی از مهم‌ترین اصل ها در بین اصول و فنون حرفه‌ای بودن، اطمینان از صحت و کارکرد نرم‌افزاری است که به مشتری تحویل داده می‌شود. به‌طوری‌که با اعمال تغییرات یا افزودن امکانات جدید به نرم‌افزار، عملکردهای (Functionalities) قبلی سیستم دچار مشکل نشوند و اصطلاحا باگ (Bug) تولید نکنیم. ما باید بتوانیم با اعتماد به نفس در کدهای موجود تغییر ایجاد کنیم و نسخه جدید را به مشتریان تحویل دهیم و این کار را در زمان کوتاه و بدون هیچ مشکلی انجام دهیم! منطقا برای دستیابی به این هدف مهم باید بتوانیم نرم‌افزار را در دوره‌های کوتاه مدت تست کنیم تا باگ‌هایی را که در هنگام توسعه تولید کرده‌ایم را از طریق تست هایمان شناسایی و برطرف کنیم. حال فرض کنید که ما در حال توسعه یک نرم‌افزار بزرگ هستیم و می خواهیم آن را تست کنیم. آیا می‌توان این چنین نرم‌افزاری را به‌صورت دستی تست و ارزیابی کرد؟ با فرض اینکه بشود، آیا می‌توان این کار را در دوره‌های زمانی کوتاه مدت مثلا ۲ یا ۳ ساعت انجام داد؟ هرگز!

آتریا

بنابراین نرم‌افزارها نیاز به یک سیستم برای تست شدن در دوره‌های زمانی کوتاه دارند. Test Automation همان کاری است که در این زمنیه انجام می‌گیرد. نوشتن تست در سطوح مختلف برای نرم‌افزار یکی از مهم‌ترین کارهایی است که توسعه‌دهندگان باید به جهت پیشگیری از وقوع باگ انجام دهند. دوره آموزشی تست نرم‌افزار TDD & BDD به دانشجویان دانش و هنر نوشتن تست نرم‌افزار را آموزش می‌دهد. در پایان این دوره دانشجویان تمام مباحث مبتدی تا پیشرفته در زمینه  Test Automationرا فرا می‌گیرند. ما در این دوره مباحثی همچون Unit Testing Integration Testing, Acceptance Testing, CI, CD را به‌طور کامل به دانشجویان آموزش خواهیم داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات