با نماوا بی وقفه فیلم ببین؛ پخش فیلم و سریال خارجی با دوبله اختصاصی

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
در این مقاله به معرفی پلتفرم VOD و سرویس نماوا به‌عنوان یکی از بهترین‌های این روش جذاب برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی به‌صورت دوبله اختصاصی نماوا یا زبان اصلی می‌پردازیم.
تبلیغات

یکی از سیستم‌های پخش ویدیویی و اتفاقا جدیدترینش، سیستم VOD است که به کاربران فرصت دسترسی و تماشای فیلم، سریال و انیمیشن را بدون استفاده از دستگاه‌های سنتی و قدیمی‌تر مثل دی‌وی‌دی پلیر می‎دهد.

با پیشرفت مداوم تکنولوژی در تمامی جنبه‌های زندگی و سرگرمی های مختلف، حوزه تماشای آنلاین فیلم و سریال نیز بیکار و ثابت نمانده است. شاید مهم‌ترین دستاورد آن، خروج از محدودیت‌های اجباری مثل برنامه هفتگی و روزانه پخش تلویزیون و ماهواره، حتی حذف محدودیت خانه بودن یا نبودن فرد است.

معروف‌ترین سیستم‌های پخش آنلاین فیلم و سریال در دنیا، Netflix و Hulu هستند که از یک مدل اشتراک زمانی استفاده می‌کنند که نیاز به پرداخت هزینه ماهانه برای دسترسی به مجموعه‌ای جذاب از فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و سریال‌های تولیدی خود این شبکه‌ها و دیگر محتواهای جذاب موجود در دنیا را دارد.

در مقابل، YouTube که یک سیستم UGC مبتنی بر اینترنت است، از مدلی دیگر با درآمد تبلیغاتی استفاده می‌کند که در آن کاربر می‌تواند به اکثریت محتوای ویدئویی YouTube's بدون هزینه دسترسی داشته باشد، اما باید برای اشتراک و دسترسی به محتواهای ویژه و VIP هزینه‌ای را پرداخت کند.

نماوا

لذت دوباره تماشای فیلم به‌صورت دوبله در عصر جدید

حال که صحبت از تماشا و دانلود فیلم و انیمیشن و سریال است، سراغ سرویس نماوا برو و بی‌وقفه فیلم ببین! سرویس نماوا با ارائه محتواهای جذاب، جدید و متنوع فیلم‌ها و سریال های خارجی روز را به‌صورت زبان اصلی و دوبله اختصاصی نماوا که با سرمایه‌گذاری نماوا بالاترین کیفیت دوبله در ایران را ارائه می‌کند و یک آرشیو فیلم و سریال کامل است، این محتوا را به‌طور هفتگی آماده و پخش می‌کند.

این دوبله دارای کیفیتی است که کاربران را مشتاق به حضور در اکران ویژه دوبله نماوا در پردیس سینمایی چارسو کرد؛ آن هم برای فیلم فاخری مثل فیلم سینمایی جوکر.

برنامه‌ای جذاب با حضور تیم دوبله این اثر و هنرمندان نام آشنای دیگر در پردیس سینمایی چارسو. نماوا مژده ادامه این برنامه و اکران‌های بعدی خود را با فیلم‌های جذاب دیگری به کاربران خود داده است تا تجربه جذاب دیدن فیلم‌های خوب روز سینما به‌صورت دوبله روی پرده سینما به سبد سرگرمی خانواده‌های ایرانی اضافه شود.

نماوا

«هم گناه» سریالی جدید با بازی استاد پرویز پرستویی

نماوا همچنین در زمینه‌ی سریال های ایرانی حضوری موفق و قوی دارد و تمامی آثار داخلی را نیز طبق برنامه منظمی ارائه می‌کند و در طول سالیان اخیر همواره میزبان پخش بهترین سریال ها و فیلم‌های ایرانی بوده است.

سریال های پرطرفداری مثل هیولا، مانکن، دل و سریال هم گناه که به‌زودی وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود و می‌توانید به‌صورت کاملا مقرون‌به‌صرفه‌ای نسبت به خرید دی‌وی‌دی این سریال در هر زمان و مکانی که اراده کنید با استفاده از اپلیکیشن های نماوا ببینید و لذت ببرید.

استفاده از نماوا حتی به‌صورت آفلاین

نماوا برای تمامی دستگاه‌های دیجیتال و هوشمند اپلیکیشن اختصاصی دارد تا به‌راحتی هرچه بیشتر به فیلم و سریال مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. حتی می‌توانید از طریق اپلیکیشن های نماوا محتوا مد نظر خود را دانلود کرده و بعدا بدون دسترسی به اینترنت به‌صورت آفلاین تماشا کنید. پلیر نماوا تمامی امکانات مورد نیاز برای تماشای راحت فیلم‌ها و سریال‌ها را دارد.

به‌طور مثال زیرنویس های نماوا به‌صورت اختصاصی ترجمه می‌شود؛ در این پلیر توانایی تنظیم کیفیت خودکار دارد و با هدف پخش بی‌وقفه فیلم کیفیت فیلم را با سرعت ایتنرنت شما تطابق می‌دهد تا دچار قطعی نشوید. حتی اگر نگران مصرف حجم بسته اینترنت خود هستید می‌توانید کیفیت فیلم را پایین‌تر آورده و مطابق میل خود فیلم را تماشا کنید. نماوا امکان Cast کردن روی تلویزیون‌های هوشمند را هم دارد و به‌راحتی خود را با دستگاه شما انطباق می‌دهد.

یکی دیگر از امتیازات استفاده از نماوا، اینترنت رایگان برای کاربران شاتل است و این یک امتیاز اختصاصی برای کاربران شاتل در کنار دیگر امکانات نماوا است.

نماوا در آخرین همکاری‌اش با شاتل بسته جذابی فراهم دیده تا با یک تخفیف بسیار خوب به‌طور هم‌زمان هم اشتراک نماوا هم اینترنت شاتل که برترین اپراتور ارائه دهنده اینترنت پرسرعت است را به خدمت خود در آورید. اطلاعات بیشتر از این همکاری و بسته پیشنهادی نماوا را می‌توانید از نماوا و شاتل یا تماس با شماره تلفن 91000000 پیگیری کنید.

باتوجه به سابقه VOD در دنیا می‌توان گفت سرویس VOD در ایران هنوز کودکی در حال رشد و یادگیری است و هنوز سیستمی با توان بالا اما بالفعل نشده است و در طول سال‌های آینده پیش‌بینی می‌شود بیشتر و بیشتر مورد قبول قرار گیرد و هم کیفیت، حجم و هم تعداد محتوای تولیدی توسط نماوا بالاتر برود.

برای فضایی جدید با چهارچوب‌های متفاوت و جذاب با محدودیت‌هایی کمتر در زمینه رسانه تصویری بسیار امیدوار هستیم. به این امید که صنعت سینما و محتوای تصویری با حضور سیستم VOD در ایران روزبه‌روز پیشرفت داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات