خرید آپارتمان در نیاوران و جستجو ملک در تهران با املاک دلتا

سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
اگر به خرید خانه در نیاوران فکر می‌کنید و می‌خواهید از تمامی جوانب خرید آپارتمان در نیاوران مطلع شوید، می‌توانید ازطریق اپلیکیشن و سایت املاک دلتا از قیمت به‌روز املاک آگاه شوید.
تبلیغات

از دیرباز، نیاوران به‌عنوان یکی از مناطق خوش آب‌و‌هوا و درعین‌حال خوش‌نشین شهر تهران شناخته می‌شود. نیاوران را باید محله‌ای در شمالی‌ترین منطقه‌ی تهران خواند. در این مطلب، شرایط و مزیت‌های این منطقه را با کسانی در میان می‌گذاریم که قصد خرید آپارتمان در نیاوران یا اجاره آپارتمان در نیاوران را دارند.

نیاوران نام خود را از پیشینه‌ی خود وام گرفته است. براساس اطلاعات موجود، این منطقه در گذشته منطقه‌ای باتلاقی و پر از نیزارهایی بوده که مردم به آن مراجعه و درصورت نیاز به نی، آن را از این منطقه تأمین می‌کردند. از این‌رو در گذر تاریخ، این منطقه نی‌آوران و بعدها، نیاوران نام گرفته است. نیاوران از غرب به تجریش و از شرق به داراباد و از جنوب به دزاشیب و کامرانیه و فرمانیه منتهی می‌شود. خیابان نیاوران یا باهنر در برخی قسمت‌ها به‌عنوان خط مرزی محله‌ی نیاوران شناخته می‌شود. این خیابان از میدان قدس یا همان انتهای خیابان شریعتی در نزدیکی میدان تجریش آغاز می‌شود و تا میدان نیاوران امتداد پیدا می‌کند.  

محله‌ی نیاوران علاوه‌بر قرارگرفتن در دامنه‌ی کوه‌های البرز و برخورداری از شرایط آب‌و‌هوایی ممتاز، مراکز دیدنی و پارک‌های متعددی دارد. وجود مجموعه‌ی کاخ‌های نیاوران با درختان تنومند و کهن‌سال، پارک بزرگ جمشیدیه و پارک نیاوران باعث شده ساکنان این منطقه به پارک‌های قدیمی و در‌عین‌حال بزرگی دسترسی داشته باشند. همچنین، باید به فرهنگسرای نیاوران نیز اشاره کرد که هرساله میزبان رویدادهای فرهنگی متنوعی است.

هرچند محله‌ی نیاوران این روزها میزبان برخی شرکت‌ها و ساختمان‌های تجاری است، دوربودن این محله از مرکز تجاری شهر باعث شده ترافیک آنجا از سایر مناطق تهران کمتر باشد؛ البته در برخی ساعات شبانه‌روز، برخی خیابان‌های نیاوران با ترافیک مواجه می‌شود. ساکنان این منطقه می‌توانند ازطریق بزرگراه‌های صدر و ارتش، نزدیک‌ترین بزرگراه‌ها به نیاوران‌، به شبکه‌ی بزرگراهی تهران متصل شوند.

باتوجه‌به اینکه نیاوران از دیرباز ازجمله‌ گران‌ترین مناطق تهران بوده است؛ از‌این‌رو، خرید ملک یا آپارتمان سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌ای به‌شمار می‌رود. اگر به‌دنبال زندگی در منطقه‌ی خوش‌آب‌و‌هوا و دنج هستید، انتخاب نیاوران برای اجاره‌ی آپارتمان یا خرید ایده‌ی معقولی است. باتوجه‌به مرغوبیت این منطقه، آپارتمان‌ها و املاک موجود در نیاوران نیز از امکانات ویژه‌ و لوکس‌تری برخوردار هستند. از دید سرمایه‌گذاری نیز می‌توان خرید ملک در این منطقه را انتخابی مناسب خواند؛ چراکه با افزایش قیمت، نیاوران جزو مناطقی است که به‌دلیل قرارگرفتن در منطقه‌ی یک شهرداری، رشد چشمگیری تجربه می‌کند.

نیاوران نیز همچون سایر محلات، مناطق مختلفی دارد که جستجوی ملک در این منطقه را سخت می‌کند؛ چراکه تمام مناطق یک محله موقعیت و شرایط برابری ندارند؛ از‌این‌رو، برای خرید ملک یا اجاره‌ی آپارتمان در نیاوران باید به‌سراغ مشاورانی رفت که منطقه را به‌خوبی می‌شناسند.

دلتا؛ معتبرترین پلتفرم خرید و اجاره خانه و آپارتمان در تهران و شهرستان‌ها 

اگر فقط یک‌بار در طول زندگی‌تان خانه خریده یا اجاره کرده باشید و از مشاوران دلتا بهره نبرده باشید، حداقل یک‌بار با این مرکز تماس گرفته‌اید. استفاده از عنوان «معتبرترین» شعاری با روحیه‌ی استارتاپی نیست و این اعتبار در بیش از ۴۰ سال فعالیت تخصصی و مداوم ریشه دارد. خرید خانه و اجاره‌ی آپارتمان در محله‌ی سهروردی‌شمالی، به‌دلیل خاص‌بودن آنجا ازنظر دسترسی و سطح کیفیت زندگی، همیشه شرایطی ایجاد کرده که اعتماد به مشاوران املاک سخت‌ترین تصمیم مراجعه‌کنندگان است؛ اما دلتا با داشتن بیشترین میزان رضایت عمومی مراجعه‌کنندگان از خدمات این مرکز، ادبیات جدیدی در دنیای خرید و فروش و اجاره‌ی املاک در تهران و سایر شهرستان‌ها ایجاد کرده است. ادبیات خرید و فروش در دلتا مرزهای این کار را جا‌به‌جا کرده و امروزه، این پلتفرم به‌عنوان مشاوری امین کنار خریداران یا متقاضیان خدمات شناخته می‌شود و این مهم جز با اصالت و تمرکز بر نگاه حمایتی به مهم‌ترین سرمایه‌ی اقتصادی زندگی شهروندان، یعنی خانه‌، محقق نمی‌شد.

وب‌سایت دلتا به‌عنوان اولین سامانه‌ی یکپارچه‌ی جستجوی ملک با بهره‌مندی از مشاوران مجرب و متخصص در کوتاه‌ترین زمان ممکن از تصمیم شما تا آخرین مرحله‌ی خرید آپارتمان درکنارتان است تا به بهترین شکل ممکن شما را در مقام مشاور حقیقی همراهی کند.

ارائه‌ی مشاوره‌ی تلفنی برای خرید ملک در نیاوران

یکی دیگر از خدماتی که املاک دلتا را از رقبا متمایز می‌کند، ارائه‌‌ی خدمات مشاوره‌ای تلفنی آژانس‌های دلتا است. کاربران دلتا برای کسب بهترین نتیجه‌ی ممکن در مواردی نظیر اجاره‌ی آپارتمان در تهران یا ثبت آگهی، می‌توانند به‌‌رایگان با برقراری تماس با شماره‌تماس ۰۲۱۸۶۸۶، از کارشناسان دلتا مشاوره‌ی تلفنی بگیرند.

مجله‌ی دلتا برای خرید خانه و هزاران موضوع دیگر

سایت املاک دلتا علاوه‌براینکه محلی برای ثبت آگهی‌ و جستجوی ملک است، به‌عنوان مجله‌‌ی ملکی و هزاران موضوع دیگر ایفای نقش می‌کند. مجله‌ی دلتا با مطالب مفید و متنوع در بخش‌های دکوراسیون، سلامتی، نکات حقوقی، اخبار مسکن، محله‌گردی، آشپزی، مد و زیبایی، گردشگری و هتل می‌تواند پاسخ‌گوی نیازهای شما باشد. علاقه‌مندان می‌توانند از اشتراک رایگان این مجله بهره‌مند شوند یا اپلیکیشن مجله‌ی دلتا را از Google Play و iApps دانلود کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات