فروش اقساطی موبایل، لپ تاپ و دوربین با بهترین شرایط در آترامارت

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
فروشگاه اینترنتی آترامارت چندین سال سابقه در فروش تخصصی کالاهای دیجیتال به‌صورت نقدی و اقساطی دارد. محصولات این فروشگاه موبایل، لپ‌تاپ، تبلت، قطعات کامپیوتر، پرینتر، فکس، اسکنر و لوازم اداری، تجهیزات شبکه، دوربین‌های عکاسی، ساعت‌های هوشمند و کنسول‌های بازی را شامل می‌شود.
تبلیغات

آترامارت به‌تازگی بخشی با نام سیستم‌های اسمبل‌شده تأسیس کرده است که در آن انواع سیستم‌های اداری و خانگی و گیمینگ با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه موجود است. در این فروشگاه، انواع برندهای اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی، ایسوس، لنوو، ایسر، بایواستار، وسترن‌دیجیتال، سیگیت، اینتل، AMD و... با گارانتی‌های معتبر دیده می‌شود.

از دیگر محاسن سایت آترامارت وجود بخش خدمات پس از فروش با نام آترا سرویس است. در این بخش، بسیاری از خدمات ازقبیل اسمبل و نصب ویندوز و برنامه‌های کاربردی موبایل و کامپیوتر به‌رایگان برای مشتریان انجام می‌شود و سایر خدمات نیز با قیمت‌های بسیار مناسب ارائه می‌شود. همین امر رضایت بسیاری از مشتریان آترامارت را جلب کرده و با استقبال درخورتوجه آنان مواجه شده است.

آترامارت

چرا باید قسطی خرید؟

درباره‌ی خرید اقساطی باید گفت در دنیای امروز، به‌دلیل وجود تنوع فراوان کالاها و نیاز به امکانات گوناگون و انگیزه‌ی استفاده هرروزه از امکانات جدیدتر، انسان‌ها را بر آن داشته که در جست‌وجوی رفاه و امکانات جدید باشند؛ اما از طرفی درآمد محدود آنان را از تأمین خواسته‌های خود دور می‌کند، تا حدی که در بعضی مواقع نیازهای ضروری خود را هم نمی‌تواند تأمین کنند؛ از‌این‌رو، خرید اقساطی گزینه‌ی هوشمندانه‌ای محسوب می‌شود و با خرید اقساطی می‌توانند تا حدودی به نیازهای خود پاسخ دهند و بخشی از امکانات موردنیاز خود را تأمین کنند. ناگفته نماند تأمین‌کنندگان کالا با‌توجه‌به شرایط اقتصادی موجود، بهترین گزینه‌ی فروش محصولات خود را فروش اقساطی می‌دانند.

خرید اقساطی در ایران به‌دلیل تورم در بسیاری از مواقع به سود خریداران تمام می‌شود. قیمت کالاها هرروز رو به افزایش است و وقتی کالایی به‌صورت قسطی خریده می‌شود، قیمت کالا در پایان تسویه‌ی اقساط از قیمت خریده‌شده گران‌تر است و ضرری متوجه خریدار نیست. پرداخت نقدی برای کالاهایی که ارزششان از بودجه‌ی افراد بیشتر است، بسیار مشکل است؛ به‌همین‌دلیل، بسیاری افراد به خرید اقساطی گرایش دارند.

خرید اقساطی را با آترامارت تجربه کنید

فروشگاه اینترنتی آترامارت با سابقه‌ی چندین ساله در بازار آی‌تی، درکنار فروش نقدی، تمام کالاهای دیجیتال را با شرایط اقساط ۲۴ ماهه و بدون ضامن به مشتریان محترم ارائه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند پس از ثبت‌نام در سایت این فروشگاه، به‌راحتی مراحل خرید اقساطی را طی کنند. ازجمله محصولات ارائه‌شده در فروشگاه اینترنتی آترامارت می‌توان به لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، تجهیزات شبکه، ماشین‌های اداری، لوازم جانبی کامپیوتر، دوربین، گجت، کنسول بازی و کیس اسمبل‌شده اشاره کرد.

در بخش موبایل، جدیدترین گوشی‌های اپل، سامسونگ، هواوی و شیائومی‌ ارائه می‌شود. برای مشاهده شرایط خرید اقساطی موبایل اینجا کلیک کنید.

در بخش لپ‌تاپ، جدیدترین لپ‌تاپ‌های مایکروسافت، اپل، ایسوس، لنوو و ایسر به‌صورت نقد و اقساط دردسترس مشتریان است. برای مشاهده شرایط خرید اقساطی لپ‌تاپ اینجا کلیک کنید.

در بخش دوربین، آترامارت جدید‌ترین دوربین‌های حرفه‌ای عکاسی برندهای نیکون و کانن را به‌صورت نقد و اقساط عرضه می‌کند. برای مشاهده شرایط خرید اقساطی دوربین عکاسی اینجا کلیک کنید.

کاربران می‌توانند با چند کلیک در هر مکان و زمان کالای مدنظر خود را از بهترین و معتبرترین برندهای روز دنیا به‌راحتی به‌صورت نقد و اقساط انتخاب کنند و مقابل در منزل یا محل کار تحویل بگیرند و پس از مشاهده‌ی کالا و اطمینان از صحت آن، هزینه را پرداخت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات