با اپلیکیشن تیماپ، همیشه با تخفیف خرید کنید

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در این روزها شاید یکی از دغدغه‌های مردم پیدا کردن و دسترسی به فروشگاهی باشد که بتوانند خرید کالاهای مورد نیاز خود را با بهترین قیمت انجام دهند. فروشگاه اینترنتی تیماپ امکان خرید کالای مورد نیاز با پایین‌ترین قیمت را فراهم می‌کند.
تبلیغات

تیماپ چیست؟

تیماپ اولین فروشگاه آنلاین خرید تیمی است که در آن می‌توان با تشکیل تیم، کالای مورد نظر را با تخفیف ویژه خریداری کرد. تیم‌سازی در تیماپ از طریق لینک و ناشناس انجام می‌شود. بعد از اینکه کالای خود را در تیماپ انتخاب و ثبت سفارش کردید، لینک خرید را برای دوستان و افراد خانواده بفرستید یا با به‌اشتراک‌گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی مثل گروه‌های دوستی یا خانوادگی، افراد زیادی را در خرید با خود همراه کنید.

در صورت تکمیل فرایند تیم‌سازی، محصول برای شما و اعضای دیگر تیم به‌صورت جداگانه ارسال می‌شود. اگر تیم تشکیل نشود، هزینه‌ی پرداختی به کیف پول یا حساب بانکی شما بازخواهد گشت.

این روش خرید علاوه بر کمک به شما در پیدا کردن هم تیمی، نوعی خیررسانی از سوی شما هم محسوب می‌شود. به این صورت که، زمانی‌که شما کالایی با قیمت مناسب پیدا کردید سعی می‌کنید دیگران را از این تخفیف آگاه کرده تا آن‌ها هم از این فرصت استفاده کرده و کالاهای مورد نیاز را با بهترین قیمت از فروشگاهی که مورد تأیید است خرید کنند.

اپلیکیشن تیماپ

تیماپ با اپلیکیشن خود این امکان را فراهم کرده است که در هر مکانی بدون درنظرگرفتن زمان بتوان کالای مورد نیاز خود را سفارش داد. اگر به‌دنبال خریدی راحت و بدون دغدغه هستید با نصب اپلیکیشن تیماپ ، دیگر دغدغه‌ای برای پیدا کردن فروشگاهی که بتوان تمام کالاهای مورد نیاز را با بهترین قیمت (حتی پایین‎تر از قیمت بازار) تهیه کرد، نخواهید داشت.

این روزها مشکلات اقتصادی گریبان گیر جامعه شده است و هیچ‌چیزی شبیه یک تخفیف استثنایی ما را به وجد نمی‌آورد. با نرم‌افزار تیماپ می‌توان به‌صورت روزانه محصولات خود را با کد تخفیف، زیر قیمت بازار خریداری کرد.

تنوع کالایی در اپلیکیشن تیماپ

گروه‌های گسترده‌ی کالایی موجود در تیماپ شامل محصولات آرایشی بهداشتی و سلامت، کودک و نوزاد، خانه و آشپزخانه، خودرو، ابزار واداری، خوردنی و آشامیدنی، کالای دیجیتال، لوازم‌تحریر، مد و پوشاک و صدها محصول متفرقه دیگر است. این تنوع محصولات در نرم‌افزار تیماپ کمک می‌کند تا به‌راحتی کلیه محصولات مورد نظر را به‌صورت آنلاین خریداری کرد.

ویژگی‌های جذاب نرم‌افزار تیماپ‌

یکی از امکاناتی که بعد از دانلود برنامه تیماپ فراهم می‌شود، اعلان‌ها و نوتیفیکیشن حراج روزانه است. این ویژگی باعث می‌شود تا افرادی که اپ تیماپ را روی گوشی خود نصب کرده‌اند، زودتر از این حراج‌ها باخبر شوند.

همچنین کاربرانی که اپلیکیشن تیماپ را در گوشی موبایل نصب دارند می‌توانند از کدهای تخفیف ویژه اپ برای خرید محصولات تیماپ با قیمت پایین‌تر هم بهره‌مند شوند.

ارسال کالا به تمام نقاط کشور

تیماپ مرزها را درهم‌شکسته است و از هر نقطه مرزی در کشور با هر بعد مسافتی می‌توان محصول خود را با نازل‌ترین قیمت‌ها در منزل تحویل گرفت.

پرداخت در منزل

مشتریان تهرانی و البرز می‌توانند وجه کالای سفارشی خود را در منزل پرداخت کنند. تیماپ راحتی در خرید را فراهم می‌کند و دیگر خبری از خستگی‌های پس از خرید در بازارهای شلوغ نیست.

خرید گروهی، قیمت‌های ویژه، کدهای تخفیف روزانه، تنوع بی‌نظیر محصولات، امکان خرید انفرادی، حذف هزینه‌های سربار، آسایش در خرید، کارت‌های هدیه منحصربه‌فرد، ضمانت سلامت محصول، پرداخت وجه در منزل و خرید از هر نقطه مرزی تنها گوشه‌ای از صدها مزیت تیماپ است.

دانلود برنامه تیماپ

دانلود اپ تیماپ در دو نسخه اندروید و iOS موجود است که برای دانلود نرم‌افزار تیمآپ نسخه اندروید می‌‌توان ازطریق لینک Google play اپلیکیشن را دانلود و نصب کرد.

برای نصب اپلیکیشن تیمآپ نسخه iOS می‌توان آن را  از سیب ایرانی دانلود و نصب کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات