رستوران دریایی لوتکا، دنیایی از طعم‌های شگفت‌انگیز!

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
لوتکا که نام خود را از واژه‌ای گیلکی به‌معنای قایق چوبی گرفته، رستورانی است که توسط عاشقان غذای دریایی در طبقه همکف بوتیک مال ملل واقع در خیابان فرشته برپا شده است.
تبلیغات

محیط رستوران لوتکا که با الهام از فضای اعماق دریاها ساخته شده و لوتکایی را در دل خود جا داده است، فضای دلنشین و آرامش‌بخش را برای مهمانان خلق می‌کند، به‌گونه‌ای که انگار در میان دریاها از غذای خود لذت می‌برند. در لوتکا ماهی‌ها روزانه تهیه می‌شوند و تلاش سرآشپزان ما این است که تازه‌ترین ماهی‌ها را به سبک ترکی طبخ و و سرو کنند.

سرآشپزان ترکیه‌ای لوتکا، با دستورپخت‌های اسرارآمیزی که از ‌ سال‌ها تجربه به دست آورده‌اند و با تکنیک‌های پخت و پز خاص خود مثل طبخ نمک آتشین، داخل فر، سوخاری، بخارپز، کباب کردن و گریل کردن تنوع بالایی را براساس سلیقه و ذائقه‌ی هر مشتری فراهم می‌کنند.

پیش غذاهای رستوران لوتکا

حس عالی میل کردن غذاهای دریایی در رستوران لوتکا با پیش غذاهای آن شروع می‌شود؛ پیش غذاهای لذیذی مانند سوپ دزد دریایی که معجونی دلپذیر از ماهی روز و سبزیجات تازه است، انواع کالاماری سرخ شده و کبابی با سس خامه، انواع بشقاب‌های میگو مثل شاه میگو تند و شیرین نیروانا، میگو با کادایف همراه سس ترش و شیرینش، میگو با سبزیجات فصل، بروک اقیانوسی و فیش‌ اند چیپس.

وعده اصلی رستوران لوتکا

وعده اصلی رستوران لوتکا

حتما در لوتکا طعم متفاوت غذای دریایی را امتحان کنید و لذت میل کردن انواع خوراک های دریایی را تجربه کنید تا خاطره‌ای بسیار شگفت‌انگیز برای خودتان ثبت کنید.

درواقع رنگین‌کمانی از انواع محصولات دریایی شامل ماهیانی چون حلوای سفید، شوریده، کخو، هامور، سارم، سنگ سر، سرخو، چلابی، شیر ماهی و شاه ماهی با روش‌هایی متنوع طبخ و البته به دلخواه شما توسط سرآشپز آماده خواهند شد و می‌تواند شما را کاملا شگفت‌زده کند.

همچنین استیک لذیذ و فوق‌العاده ماهی تن و پاستای دریایی که با سس خامه سرو می‌شود نیز در بخش غذاهای اصلی منو لوتکا یافت می‌شوند.

در کنار وعده اصلی نیز می‌توانید از مزه‌های گوناگون لوتکا لذت ببرید؛ مزه‌هایی مثل مزه باربکیو، مزه ماست، مزه سبزیجات و مزه محصولات دریایی که لذت صرف غذاهای دریایی را دو چندان می‌کند.

غذاهای غیردریایی، غذاهای ویژه وگان ها و ویژه وجترین ها

رستوران لوتکا همچنین پذیرای مهمانانی خواهد بود که اهل غذای دریایی نیستند و قصدشان همراهی دوستان و لذت بردن از فضای رویایی لوتکا است. در همین خصوص برای آن دسته از عزیزان، فیله استیک لذیذی همراه‌با سس فرانسوی دمی گلاس وجوجه کباب ویژه‌ای با دستورپخت اسرارآمیز سرآشپز در نظر گرفته شده است.

رستوران لوتکا غذای وگان‌ها را هم سرو می‌کند، مانند بشقاب‌های ویژه وگان و وجترین که از لذیذترین غذاها هستند، انواع سالاد مانند مثل سالاد لوتکا، سالاد چوبان، سالاد فصل با سس آووکادو، مزه‌های سبزیجات را در منوی خود برای لذت هرچه بیشتر مهمانان قرار داده است.

دسر و نوشیدنی لوتکا

دسرها و نوشیدنی ها

در منوی لوتکا دسرهای خوشمزه با طعم بی‌نظیر مانند: سوفله شکلاتی، عاشقانه لوتکا، هاوچ دیلیم با بستنی، کاتمر، دسر به، دسر انجیر و باقلوا در کنار نوشیدنی‌های متنوع، خاطره ای لذت بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. نوشیدنی‌هایی هیجان انگیز، ‌از اسپرسو و کاپوچینو گرفته تا چای ماسالا و قوه ترک، کوکتل مدیترانه‌ای و موهیتو توت فرنگی یا حتی لیوانی از آیس موکا و شیک هندوانه‌ای شما را شگفت‌‌‌زده می‌کند تا دلتان شیرین شود و دورهمی باشکوهتان را به پایان برساند.

وب‌سایت: loutca.ir

اینستاگرام: loutca.ir

شماره تماس: 02123331010

آدرس: خیابان فیاضی(فرشته)، بوتیک مال ملل، طبقه همکف

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات