کوک؛ فروش مستقیم تلفن همراه ویژه همکاران

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
مطالعه 3 دقیقه
با تغییرات سریع در روند عرضه موبایل به بازار در سال گذشته، تأمین کالا از جانب فروشندگان موبایل به یکی از دغدغه‌های آن‌ها تبدیل شده است.
تبلیغات

با تغییرات سریع در روند عرضه موبایل به بازار در یکسال گذشته، تأمین کالا از جانب فروشندگان موبایل به یکی از دغدغه های آن‌ها تبدیل شده است. اطمینان از تکمیل سبد کالایی فروشگاه از برندهای متنوع، گارانتی معتبر و کد ریجستری نیز از دیگر مواردی است که برای فروشندگان تلفن همراه چالش کاملا جدی محسوب می‌شود. کوک با درک این خواسته ها و با ایجاد ساختاری در قالب فروش آنلاین، اقدام به عرضه مستقیم و بدون واسطه گوشی‌های تلفن همراه‌ با گارانتی شرکت انفورماتیک گستر کرده است. خرده فروشان حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بولد موبایل ضمن ثبت‌نام و تکمیل مدارک، نسبت به خرید گوشی‌های تلفن همراه مورد نظر خود اقدام نمایند.

فرقی نمی ‌کند حجم خریدتان چقدر است؛ جدیدترین گوشی تلفن همراه هوشمند انتخاب شما باشد یا یک تلفن همراه میان‌رده یا حتی ساده. شما می‌توانید به روزترین گوشی‌های تلفن همراه از برندهای معتبر را با اطمینان کامل از فروشگاه اینترنتی بولد موبایل خرید کنید.

چگونه با کوک همراه شویم؟

برای خرید مستقیم از کوک، در ابتدا باید با ورود به منوی فروش ویژه همکار (طرح کوک) در وب سایت فروشگاه اینترنتی boldmobile.ir اقدام به ثبت‌نام کنید. این مرحله شامل ثبت مشخصات فردی، اطلاعات فروشگاه و همچنین بارگذاری مدارک شناسایی است. در مرحله‌ی بعد، کارشناسان کوک نسبت به بررسی اطلاعات و مدارک اقدام کرده و در صورت تکمیل بودن مدارک، ثبت‌نام کاربر را مورد تأیید قرار می‌دهند. سپس پیامک تاییدیه به‌همراه نام کاربری و رمز عبور اختصاصی به کاربر ارسال می‌گردد. از این پس با ورود به حساب کاربری و مراجعه به منوی فروش ویژه همکار در وب سایت فروشگاه اینترنتی بولد موبایل امکان دسترسی به سبدهای محصولات و پیشنهاد‌ها فروش روزانه کوک امکان‌پذیر خواهد بود. لازم به ذکر است محدودیتی در خرید محصولات وجود نداشته و در حال حاضر تمامی سفارشات در اقصی نقاط ایران به‌صورت کاملا رایگان ارسال می‌شود.

چرا از کوک خرید کنیم؟

بولد موبایل

درباره شرکت انفورماتیک گستر

انفورماتیک گستر با بیش از ۲۸ سال سابقه فروش و خدمات پس از فروش در صنعت IT و تلفن همراه، یکی از واردکنندگان رسمی برندهای BLU ،HONOR ،HUAWEI ،NOKIA , SAMSUNG در بازار ایران به شمار می‌رود.

از سال ۱۳۹۶ در فاز اول با هدف حمایت از مصرف‌کنندگان و با راه اندازی فروشگاه اینترنتی بولد موبایل، اقدام به عرضه سراسری گوشی‌های تلفن همراه به‌صورت آنلاین به مصرف‌کنندگان در سرتاسر ایران نمودیم، همچنین در فاز دوم با ارائه طرح کوک این امکان را فراهم ساختیم تا کلیه خرده فروشان تلفن همراه بتوانند به‌صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق سایت بولد موبایل خرید کنند.

بولد موبایل
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات