خرید آپارتمان در پاسداران و جستجو ملک در املاک تهران با املاک دلتا

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر به خرید خانه در پاسداران فکر می‌کنید و می‌خواهید از تمامی جوانب خرید آپارتمان یا اجاره آپارتمان در پاسداران مطلع شوید، می‌توانید ازطریق اپلیکیشن و سایت املاک دلتا از قیمت به‌روز املاک آگاه شوید.
تبلیغات

پاسداران ازجمله‌ خیابان‌ها و محلات اصیل و قدیمی شهر تهران است که در آنجا افراد زیادی متقاضی خرید یا اجاره‌ی خانه و آپارتمان و دفتر کار هستند. پاسداران جزو شناخته‌شده‌ترین محلات و خیابان‌های تهران است که قدمتی چندین‌ساله دارد. برای آشنایی بیشتر با این خیابان بهتر است نگاهی به تاریخچه‌ی آن بیندازیم. خیابان پاسداران پیش از انقلاب با نام خیابان سلطنت‌آباد شناخته می‌شد. دلیل این نام‌گذاری، وجود کاخ سلطنت‌آباد در این خیابان است که نرسیده به میدان نوبنیاد کنونی قرار دارد. در سال ۱۲۶۵ش، ناصرالدین‌شاه کاخ سلطنت‌آباد را به‌عنوان باغی ییلاقی در محل روستای سلطنت‌آباد احداث کرد. وی به‌‌منظور دسترسی به این باغ ییلاقی، دستور داد خیابانی ساخته شود که از پیچ‌شمیران شروع می‌شد و پس از دوشاخه‌شدن در سه‌راه ضرابخانه به این کاخ رسید. شاخه‌ای از این خیابان که به سلطنت‌آباد منتهی می‌شود، خبایان سلطنت‌آباد یا پاسداران نام دارد.

خیابان پاسداران از جنوب در بزرگراه همت و تقاطعی با شریعتی به‌نام سه‌راه ضرابخانه آغاز و پس از عبور از سه‌راه اختیاریه‌ و چهارراه پاسداران به میدان نوبنیاد و نهایتا چهارراه فرمانیه منتهی می‌شود. موقعیت مناسب این خیابان بین مناطق سه و چهار و منتهی‌شدن به منطقه‌ی یک تهران، پاسداران را به یکی از بهترین مناطق برای زندگی تبدیل کرده است. وجود مراکز خرید متعدد و لوکس در این خیابان به‌همراه برخورداری از بافت سنتی باعث شده بسیاری از افراد در پی خرید ملک یا آجاره‌ی آپارتمان در پاسداران باشند.

باتوجه‌به امتداد این خیابان از بزرگراه همت تا یکی از شمالی‌ترین میدان‌های تهران که همان چهارراه فرمانیه است، جستجوی ملک مسئله‌ای است که متقاضیان خرید آپارتمان در پاسداران با آن آشنا هستند. مشخصات منحصربه‌فرد و متفاوت محلاتی که در طول خیابان پاسداران قرار دارند باعث شده آپارتمان‌ها و خانه‌های این خیابان قیمت‌های متنوعی داشته باشند؛ از‌این‌رو، خرید یا اجاره آپارتمان در پاسداران مستلزم مشاوره با کارشناسان زبده در این حوزه است.

خرید آپارتمان در پاسداران ازنظر سرمایه‌گذاری نیز گزینه‌ی هوشمندانه‌ای محسوب می‌شود. البته ممکن است در زمان جستجوی ملک در پاسداران با سؤالات متعددی رو‌به‌رو شوید؛ چراکه تنوع قیمت در این منطقه به تناسب خیابان متفاوت است؛ بنابراین، بهره‌گیری از اطلاعات و راهنمایی‌های مشاور کاربلد می‌تواند راهگشا باشد.

ارائه‌ی مشاوره‌ی تلفنی برای خرید ملک در پاسداران

یکی دیگر از خدماتی که املاک دلتا را از رقبا متمایز می‌کند، ارائه‌‌ی خدمات مشاوره‌ای آژانس‌های دلتا به‌صورت تلفنی است. کاربران دلتا برای اینکه بهترین نتیجه‌ی ممکن را در مواردی نظیر اجاره‌ی آپارتمان در تهران یا ثبت آگهی خود به‌دست آورند، می‌توانند به‌‌رایگان با شماره‌تماس ۰۲۱۸۶۸۶ تماس و از کارشناسان دلتا مشاوره‌ی تلفنی بگیرند.

مجله‌ی دلتا برای خرید خانه و هزاران چیز دیگر

سایت املاک دلتا علاوه‌براینکه محلی برای واردکردن آگهی‌ و جستجوی ملک است، به‌عنوان مجله حقوقی و هزاران موضوع دیگر ایفای نقش می‌کند. مجله‌ی دلتا با مطالب مفید و متنوع در بخش‌های دکوراسیون، سلامتی، نکات حقوقی، اخبار مسکن، توصیه‌های دلتا برای خرید و اجاره‌ی خانه، تازه‌های فناوری، مد و زیبایی، گردشگری، هتل و... می‌تواند پاسخ‌گوی نیازهای شما باشد. می‌توانید از اشتراک رایگان مجله‌ی دلتا بهره‌مند شوید یا اپلیکیشن این مجله را از گوگل‌پلی دریافت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات