یک تیر و دو نشان با اسنپ مارکت

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هدیه‌دادن و هدیه‌گرفتن می‌تواند کاری لذت‌بخش باشد؛ به‌خصوص هدیه‌دادن به کسانی‌ که از ته قلب دوستشان دارید و دلتان می‌خواهد هرازگاهی به آن‌ها نشان بدهید که برای شما مهم هستند و به فکرشان هستید و خوشحالی آن‌ها، شما را خوشحال می‌کند.
تبلیغات

معمولا موقع خرید هدیه به این فکر می‌کنیم که آیا این هدیه برای طرف مقابل کاربردی و قابل استفاده است یا خیر؟ هدیه می‌تواند شامل خیلی چیزها باشد، از یک شاخه گل تا سوییچ یک فراری آخرین مدل.

تا حالا پیش آمده وقتی برای کسی هدیه می‌گیرید، همان لحظه خودتان هم از فروشنده یک هدیه‌ی مجانی دریافت کنید؟

اگر جوابتان منفی است، پس احتمالا در مورد تخفیف‌های تازه اسنپ‌مارکت، سوپرمارکت آنلاین اسنپ چیزی نشنیده‌اید. این تخفیف‌ها همان هدیه‌ای است که هر خریدی که شما یا دوستانتان انجام بدهید با تخفیف و در کمترین زمان، از نزدیکترین شعبه‌ی هایپراستار تهران جلوی در منزلتان تحویل داده می‌شود.

اسنپ مارکت

حالا ممکن است بپرسید چه طور می‌شود کد تخفیف را دریافت کرد؟ و اصطلاحا هدیه گرفت؟

اگر قبلا از اسنپ‌مارکت خرید کرده باشید، می‌توانید با فرستادن شماره تماس خودتان برای ما یک کد تخفیف به اسم «کد تخفیف اسنپ مارکت» دریافت کنید. سپس این کد رو از طریق پیامک یا برنامه‌های پیام‌رسان برای دوستانتان ارسال کنید. به همین سادگی آن‌ها هم می‌توانند خریدهایشان را با تخفیف انجام بدهند. اگر هم می‌خواهید تازه عضو خانواده اسنپ‌مارکت شوید، می‌توانید برای خرید اول‌تان از کد تخفیف معرفی که دوست‌تان برای شما ارسال کرده استفاده کنید. از این به بعد شما هم می‌توانید کد تخفیف معرفی را از اسنپ‌مارکت بگیرید و برای دوستان‌تان ارسال کنید.

هر بار که این کار را انجام بدهید، علاوه بر تخفیف ۲۰ هزار تومانی برای دوستانتان، خود شما هم یک کد تخفیف ۲۰ هزار تومانی به‌عنوان هدیه دریافت می‌کنید. به همین شکل، اگر بتوانید نفرات بیشتری، مثلا پنج نفر یا بیشتر را معرفی کنید، علاوه بر تخفیف‌های قبلی، ۱۰۰ هزار تومان اعتبار به شما تعلق می‌گیرد، حتی می‌توانید تا سقف ۵۵۰ هزار تومان هدیه هم جلو بروید.

ضروری است مطلع باشید اپلیکیشن اسنپ‌مارکت  را هم به‌راحتی می‌توانید دانلود کنید و هر کجا که هستیدبه راحتی خرید را انجام دهید.

راستی اگر تابه‌حال تجربه‌ی خرید از اسنپ‌مارکت را نداشتید، با استفاده از کد تخفیف zoomit می‌توانید، یک تخفیف ۲۰ هزار تومانی از ما هدیه بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات