تعویض سرفیس دست دوم با سرفیس جدید مایکروسافت در امتداد پارسه

یک‌شنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت امتداد پارسه و وب سایت مای سرفیس به پاس استقبال کاربران و مشتریان عزیز تصمیم دارد تا طرح تعویض سرفیس دست دوم با محصولات جدید تولیدشده توسط شرکت مایکروسافت را به اجرا درآورد.
تبلیغات

در طرح تعویض سرفیس دست دوم با محصولات جدید تولیدشده توسط شرکت مایکروسافت، کاربران عزیز که از سرفیس دست دوم قدیمی استفاده می‌کنند، می‌توانند با مراجعه‌ی حضوری یا ارسال محصولات و دستگاه‌های قدیمی خود به دفتر امتداد پارسه اقدام به تعویض آن‌ها با محصولات جدید تولیدشده توسط مایکروسافت کنند. طی این طرح، متخصصان امتداد پارسه دستگاه‌های قدیمی کاربران را پس از دریافت مورد بررسی قرار داده و از لحاظ فنی آن‌ها را تست می‌کنند. در صورت سالم بودن دستگاه‌های قدیمی، کاربران می‌توانند دستگاه خود را با یکی از محصولات جدید از برند سرفیس که توسط شرکت مایکروسافت تولید شده، تعویض کنند.

گفتنی است که این طرح تنها برای تعویض دستگاه‌ها در نظر گرفته شده و امتداد پارسه محصولات قدیمی را به‌صورت جداگانه خریداری نمی‌کند.

همچنین تمامی دستگاه‌های دریافتی باید از محصولات سرفیس بوده و به‌طور کامل و از لحاظ سخت‌افزاری سالم باشند. علاوه بر این، مشتریان عزیز پس از پرداخت مابه‌تفاوت هزینه‌ی مربوطه می‌توانند یکی از محصولات جدید از برند سرفیس را از شرکت امتداد پارسه دریافت کنند.

تعویض سرفیس کارکرده با شرایط زیر امکان‌پذیر است:

۱. دستگاه‌های قدیمی دریافتی حتماً باید از برند سرفیس و تولیدشده توسط مایکروسافت باشند.

۲. نوع، مدل و کانفیگ دستگاه‌های قدیمی قابل تعویض توسط امتداد پارسه مشخص می‌شود.

۳. دستگاه‌های قدیمی قابل تعویض توسط تیم متخصصان فنی مایکروسافت بررسی شده و باید از لحاظ سخت‌افزاری و موارد دیگر سالم باشند.

۴. کاربران می‌توانند با پرداخت مابه‌تفاوت مشخص شده، محصول جدید را انتخاب و دریافت کنند.

۵. دستگاه‌های جدید ارائه شده حتماً از برند سرفیس و تولید شرکت مایکروسافت خواهند بود.

۶. امتداد پارسه محصولات قدیمی را به‌صورت جداگانه و به‌عنوان لپ‌تاپ دسته دوم خریداری نمی‌کند.

۷. از مشتریان تهرانی درخواست می‌شود تا در صورت امکان دستگاه قدیمی خود را به‌صورت حضوری به دفتر امتداد پارسه تحویل دهند.

۸. مشتریان در مناطق دیگر کشور می‌توانند دستگاه‌های قدیمی خود را برای امتداد پارسه به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از طالقانی، مجتمع پارسی (پلاک ۱۶۰۰) طبقه اول، واحد ۴ ارسال کنند؛ گفتنی است هزینه‌ی ارسال بر عهده‌ی مشتریان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه طرح تعویض سرفیس دست دوم با نو  توسط امتداد پارسه مراجعه کنید یا با شماره تلفن ۸۸۸۵۱۱۹۵(۰۲۱) تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات