خرید پرفکت مانی از دیجی دلار

یک‌شنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دنیای اینترنت و به‌دلیل مشکلات ناشی از خرید فیزیکی اعم از ترافیک، مشکل جای پارک، هزینه‌ی سوخت و استهلاک و... اکثر افراد برای کسب‌و‌کار خود، به خرید یا فروش اینترنتی روی آورده اند.
تبلیغات

یکی از معضلات شهروندان ایرانی با‌توجه‌به محدودیت‌های موجود خرید از فروشگاه‌های بین‌المللی است. بدین‌منظور سیستم‌ها و روش‌های مختلفی برای پرداخت‌های اینترنتی وجود دارد؛ اعم از پرفکت مانی و وب مانی و سایر ارزهای دیجیتال برای ثبت سفارش از فروشگاه‌های خارج از کشور. برای آشنایی با سیستم پرداخت پرفکت مانی و مزایای خرید پرفکت مانی به‌منظور پرداخت‌های بین‌المللی در این گزارش با ما همراه باشید.

آشنایی با خرید پرفکت مانی

پرفکت مانی (Perfect Money) یکی از شرکت‌های پیشرفته درزمینه‌ی ارائه خدمات پرداخت غیرنقدی در اینترنت است که برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند تراکنش‌های مالی خود را خیلی سریع و ایمن در بستر اینترنت انجام دهند. هدف پرفکت مانی این است که معاملات اینترنتی را به سطح ایدئال برساند. پرفکت مانی که با علامت اختصاری PM نیز نمایش داده می‌شود، در سال ۲۰۰۷ در کشور پاناما ثبت شد؛ ولی دفتر مرکزی آن در زوریخ سوئیس است و امروزه در بسیاری از کشورها، ازطریق مراکز صرافی ارز و صرافی آنلاین استفاده می‌شود و منابع مختلفی از آن پشتیبانی می‌کند.

این سیستم فرصت مناسبی برای افرادی است که بیشتر فعالیت‌های خود را به‌صورت آنلاین انجام می‌دهند و از همه مهمتر، شرایط مطلوبی برای کسب‌وکارهایی است که مبتنی‌بر اینترنت فعالیت می‌کنند یا بخشی از کار آن‌ها در فضای آنلاین انجام می‌شود و به‌راحتی می‌توانند از صرافی ارز دیجیتال استفاده کنند.

تمام کسانی که می‌خواهند از پرفکت مانی استفاده کنند، می‌توانند دارایی یا پول خود را به ساده‌ترین روش و در سریع‌ترین زمان ممکن و با نرخ تبدیل منطقی، به دیگر واحدهای پول یا ارز دیجیتال تبدیل کنند. پرفکت مانی به‌دلیل ایجاد ارتباط با سیستم‌های بانکی در سرتاسر دنیا، امکان تراکنش‌های این‌چنینی را در مقیاس جهانی به‌وجود آورده است. با این پول دیجیتالی می‌توان ارز رمزنگاری‌شده مانند بیت‌کوین، دلار، یورو و حتی طلا خرید. این ویژگی مهم، خرید پرفکت مانی را از سیستم‌های مالی سنتی متمایز می‌کند که همواره با مشکلات زیادی رو‌به‌رو بودند.

شما به‌راحتی می‌توانید حساب کاربری در پرفکت مانی ایجاد کنید و از خدمات متنوع آن بهره‌‌مند شوید. مثلاً می‌توانید به‌راحتی با موجودی صندوق‌های خود ووچر بخرید یا آن را به سایر ارزهای الکترونیکی در کوتاه‌ترین زمان و با نرخ مناسب تبدیل کنید. همچنین، می‌توانید هریک از حساب‌های چندگانه موجود (یعنی دلار و یورو و طلا) را انتخاب کنید. همکاری با بانک‌ها اجازه می‌دهد پرفکت مانی به‌راحتی دریافت یا منتقل شود.

با درنظرگرفتن تحریم‌های مختلف مالی علیه شهروندان ایرانی، پرفکت مانی جزو معدود شرکت‌هایی است که دست به این اقدام نزده است و همچنان یکی از بهترین گزینه‌ها برای تراکنش‌های مالی با دنیا به‌شمار می‌رود. شاید شما هم جزو کسانی هستید که می‌خواهید از داخل ایران به خارج از کشور پول انتقال دهید یا مایل‌اید پول دستمزد خود (برای پروژه‌هایی نظیر برنامه‌نویسی) را از مشتریان خارجی بدون دردسر دریافت کنید. دراین‌صورت، با خرید پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی گزینه‌ی خوبی برای شما به‌شمار می‌رود. همچنین، شاید به‌دنبال خرید کارت هدیه برای سرویس‌هایی نظیر آیتونز و گوگل هستید. در‌این‌صورت نیز، پرفکت مانی یکی از بهترین انتخاب‌های پیش رو محسوب می‌شود.

پرفکت مانی حتی بخشی ویژه به زبان فارسی نیز دارد و کاربران ایرانی با انتخاب زبان فارسی می‌توانند از همه امکانات این وب‌سایت (شامل بخش پرداخت و دریافت و نیز راهنما) استفاده کنند. ویژگی‌های منحصربه‌فرد با خرید پرفکت مانی

سیستم پرفکت مانی (Perfect Money) در سیستم‌های مالی انقلاب ایجاد کرده است و قابلیت‌های مختلف و متنوعی دراختیار شما قرار می‌دهد. قابلیت‌های این واسطه‌ی دیجیتالی را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • خرید ارزهای رمزنگاری‌شده مانند طلا و بیت‌کوین و ارزهای فیات مانند دلار و یورو
  • انتقال راحت و ایمن و سریع پول ازطریق صرافی ارزی
  • استفاده از پرفکت مانی در پروژه‌های مبتنی‌بر اینترنت (استفاده به‌عنوان سیستم پرداختی)
  • نگه‌داری الکترونیکی پول و دریافت سود ماهانه به‌ازای مانده‌حساب
  • استفاده به‌عنوان سیستم پرداختی برای خرید کالا یا دریافت و پرداخت دستمزد (بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین امروزه پرفکت مانی را به‌عنوان پول پرداختی می‌پذیرند)
  • انجام پرداخت‌های منظم آنلاین (برای نمونه، برای تمدید ماهیانه‌ی حساب کاربری در سایت‌های مختلف)
  • قرض‌گرفتن و قرض‌دادن براساس شرایط موردقبول شما

خرید پرفکت مانی

دیجی دلار یکی از صرافی‌های آنلاین است که در ایران خدمات خرید پرفکت مانی ارزان را ارائه می‌دهد. دیجی دلار با سابقه‌ی فعالیت هفت‌ساله در حوزه‌ی خدمات پرداخت اینترنتی اطمینان لازم را در این حوزه فراهم آورده است. امکاناتی ازقبیل خریدوفروش آنلاین و ۲۴ ساعته‌ی ارزهای دیجیتال همانند پرفکت مانی و وب مانی، پشتیبانی ۲۴ ساعته و قیمت ارزان از ویژگی‌های آن است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات