علی بابا؛ منطبق بر استانداردهای جهانی هتل رزرو کنید

دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
تا همین یک دهه پیش، کمتر کسی فکر می‌کرد خرید آنلاین خدمات گردشگری تا این حد فراگیر شود؛ اتفاقی که به تغییر فرهنگ از مراجعه‌ی حضوری به آژانس‌ها، به خرید آنلاین خدمات منجر شد.
تبلیغات

در صنعت گردشگری ایران، کسب‌و‌کارهای بسیاری فعال هستند و هرکدام بسته به سیاست‌ها و شناختشان از نیاز مخاطب خدمات آنلاین گردشگری ارائه می‌کنند. این کسب‌وکارها ازلحاظ رابط کاربری و تنوع و کیفیت خدمات و پشتیبانی با نمونه‌های مشابه جهانی مانند Booking.com و Expedia مقایسه‌شدنی هستند و همگام با استانداردهای بین‌المللی، نیاز گردشگری کاربران ایرانی را برطرف می‌کنند. علی بابا، بزرگترین استارت آپ گردشگری کشور، یکی از این کسب‌وکارهاست.

این استارت‌آپ دانش‌بنیان اخیرا خدمت رزرو آنلاین هتل‌های داخلی و خارجی را درکنار سایر خدمات سفر ارائه و روی خدمات پشتیبانی نیز تمرکز ویژه‌ای کرده است. بدین‌ترتیب، کاربرانی که برای رزرو اینترنتی هتل از علی بابا اقدام می‌کنند در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند در مقاصد دلخواهشان هتل رزرو و از خدمات مشاوره‌ی ‌تیم پشتیبانی علی بابا استفاده کنند.

امکان بررسی قیمت و کیفیت خدمات و پرداخت آنلاین و استرداد هزینه‌ی رزرو هتل درصورت لغو سفر و پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته از امکاناتی است که علی بابا دراختیار کاربرانش قرار می‌دهد. اگر قصد دارید به هر نقطه از جهان سفر کنید و می‌خواهید آنلاین هتل رزرو کنید، پس از خرید بلیط سفر از بلیط اتوبوس رویال سفر گرفته تا بلیط پروازهای خارجی، به علی بابا، رتبه یک سفر، مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات