شوکت؛ اولین بخاری گازی هرمتیک کم مصرف و هوشمند

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طی بیش از دو دهه‌ی گذشته، بخاری‌های گازی از جمله‌ی محصولاتی بودند که بخش بزرگی از بازار تبلیغاتی کشور مخصوصا در تنها رسانه‌‌ی آن دوران، صدا و سیما را به خود اختصاص داده بودند.
تبلیغات

به مرور زمان با ورود تکنولوژی‌ها و فناوری‌های جدید، بخاری‌های گازی کم‌طرفدار شدند و روش‌های دیگری جایگزین سیستم‌های گرمایشی نسبتا قدیمی یا همان بخاری‌ها شدند. اما کمرنگ شدن حضور این محصولات در بازار را می‌توان به شهرهای بزرگ محدود خواند، حال آنکه این کمرنگ شدن به‌معنای نبود پیشرفت در این حوزه نیست.

تولیدکنندگان بخاری‌های گازی نیز طی چند سال اخیر تحولات و پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای را در محصولات خود ایجاد کرده‌اند. از جمله‌ی این شرکت‌ها می‌توان به شرکت شوکت اشاره کرد که در سال ۱۳۹۴ به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از گروه صنعتی پیروی تأسیس شده است.

شرکت شوکت سیستم‌های تهویه‌ی مطبوع را با استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا و هم‌راستا با سیاست‌های کلان کشور تولید می‌کند.

بخاری‌های گازی به‌عنوان یکی از چندین محصول شرکت شوکت در حوزه‌ی سیستم‌های تهویه‌، ویژگی‌های جالب توجهی دارند که به روشنی گویای پیشرفت‌هایی است که این حوزه طی چند سال اخیر به خود دیده‌اند.  

شوکت

شرکت شوکت تحت لیسانس استرالیا موفق شده تا تکنولوژی بخاری‌های کم‌مصرف هرمتیک را با رده‌ی انرژی A به کشور آورده و به تولید این محصولات بپردازد. انواع بخاری‌های SH18، SH19، SH25، SH27 و SH37 شامل این محصولات هستند. دسته‌ی محصولات جدید شرکت شوکت شامل بخاری‌های SH27 می‌شود که قابلیت‌های جالبی دارد.

برای مثال این بخاری دارای رده‌ی انرژی A بوده و تا ۵۰ درصد در مصرف گاز بهتر عمل می‌کند. بسته‌بودن محفظه‌ی احتراق و تفکیک آن از محیط داخل ساختمان در کنار برخورداری از سیستم کنترل دمای محیط و سیستم تشخیص دود باعث شده تا این محصول یک گزینه‌ی ایده‌آل برای گرمایش محیط باشد.

از جمله‌ی جالب‌ترین ویژگی‌های SH27 استفاده از تکنولوژی بدنه‌ی سرد برای پیشگیری از سوختگی در اثر تماس است که مخصوصا در مورد کودکان یک قابلیت بسیار کاربردی است.

شوکت

در مجموع باید گفت که بخاری های گازی هرمتیک کم مصرف و هوشمند شوکت با بهره‌گیری از ویژگی‌هایی نظیر بدنه‌ی سرد، سیستم هوشمند کنترل دمای محیط، فن برای چرخش هوای ساختمان و همچنین تخلیه‌ی اجباری محصولات احتراقی و دودکش دوجداره به منظور خروج و همچنین تأمین هوای لازم برای احتراق، از جمله‌ی بهترین گزینه ها برای جایگزینی با بخاری‌های نفتی و گازی است که هم‌اکنون در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات