وجه تمایز کباب ترکی در فست فود زیتون

سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فست فود زیتون سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. یکی از غذاهای محبوب در این فست فود کباب ترکی است که طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است.
تبلیغات

حدود ۱۴ سال قبل، شرکت زیتون طلایی ایرانیان با همکاری و شراکت ۳ شخص تأسیس شد؛ آقایان مرادی و آقای عزیزیان. در سال ۸۵ فست فود زیتون به‌عنوان یک زیرمجموعه از شرکت زیتون طلایی با شراکت آقای مصطفی عزیزیان و اکبر مرادی شروع به کار کرد و درحال حاضر نیز توسط این دو شخص مدیریت می‌شود که صاحبان امتیاز زیتون هستند.

کباب ترکی یکی از محبوب‌ترین و سالم ترین غذاهای آماده است که در تمام جهان طرفداران بسیار زیادی دارد، دلیل محبوبیت این نوع کباب، سرعت بالای آماده‌سازی و قابلیت حمل آسان آن توسط مشتری است. این غذا در ایران هم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و یکی از پرطرفدارترین غذاهای فست فود زیتون است، دلیل این پرطرفدار بودن هم طرز تهیه کباب ترکی در زیتون است.

فست فود زیتون

دونر کباب نام دیگر کباب ترکی است، دونر در زبان ترکی به‌معنی چرخان یا چرخنده است و دلیل آنکه به آن کباب ترکی دونر کباب گفته می‌شود، چرخیدن عمودی گوشت به دور آتش است. افراد زیادی ادعای اختراع کباب ترکی را داشته‌اند، ولی در نهایت و در سال ۲۰۱۱ اتحادیه ی دونر کباب ترکیه شخصی به‌نام قدیر نورمان را به‌عنوان مخترع کباب ترکی معرفی کرد. نورمان در سن ۲۶ سالگی به آلمان سفر کرده و در  شهر برلین این غذا را اختراع کرده و اعتقاد دارد که در آن باید از مخلفات بسیار کمی استفاده شود.

زیتون دارای ۲ نوع کباب ترکی گوشت و کباب ترکی مرغ است که به‌صورت پرسی و ساندویچ ارائه می‌شود. کباب ترکی گوشت از گوشت تازه گوساله و کباب ترکی مرغ از فیله مرغ طعم دار شده با مواد خاص تهیه می‌شود.

کباب ترکی در زیتون به‌صورت روزانه آماده‌سازی و طبخ می‌شود و مراحل آماده‌سازی آن صبح ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ است و تا ساعت ۲۳:۳۰ خدمت مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

فست فود زیتون

دوستان عزیز زومیتی به‌راحتی و از طریق وب سایت زیتون می‌توانند سفارش کباب ترکی بدهند و در سریع‌ترین زمان و بدون هزینه‌ی پیک در منزل تحویل بگیرند.

آدرس وب سایت: www.zeytoon.pizza

مکان فست فود زیتون در منطقه‌ی صادقیه، خیابان اسدی شمالی است و همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۳:۳۰ درخدمت شما عزیزان است.

تلفن: 0214576  - 44254000

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات