به روزترین انیمیشن و کارتون‌ها را با اینترنت رایگان در دیجیتون ببنید

دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر از طرفداران و علاقه‌مندان پروپاقرص انیمیشن هستید یا به‌دنبال راهی برای گذراندن اوقات فراغت بوده‌اید احتمالا برای تماشای انیمیشن و کارتون به سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف سر زده‌اید که ممکن است هرکدام از آن‌ها باعث سردرگمی شما شوند.
تبلیغات

دیجیتون به‌عنوان اولین و کامل‌ترین سرویس تماشای آنلاین انیمیشن، راه‌حل خوبی برای کسانی است که می‌خواهند کلکسیونی از بهترین و جدیدترین انیمیشن و کارتون‌های دنیا را ‌همیشه همراه خود داشته باشند. دیجیتون این نیاز شما را به گونه‌ای برطرف می‌کند تا لذت ناب تماشای آنلاین جدیدترین انیمیشن‌های ایرانی و خارجی با دوبله فارسی را با تمام وجود حس کنیداین سرویس مناسب برای سنین مختلف به‌صورت رایگان و اشتراکی بوده که در انواع موبایل، تبلت و تلویزیون‌های هوشمند قابل اجرا است.

دیجیتون

برخی از امکانات اپلیکیشن دیجیتون :

  • انیمیشن‌های دارای دوبله اختصاصی: اپلیکیشن دیجیتون دارای بیش از500.000 نصب فعال است. از طریق دیجیتون به آرشیوی بیش از ۴۰۰۰ عنوان محصول و به‌روزترین و برترین انیمیشن‌‌های دنیا همچون داستان اسباب بازی4، پرندگان خشمگین 2، کوکو و هزاران انیمیشن دیگر به‌همراه کارتون‌های نوستالژیک همچون تام و جری، فوتبالیست‌ها و... با بهترین کیفیت دسترسی دارید. همچنین انیمیشن‌های روز دنیا در استودیوی اختصاصی دیجیتون با دوبله اختصاصی توسط تیمدیجیتون دوبله شده‌اند و به‌صورت اختصاصی فقط در دیجیتون در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.
  • تماشای آنلاین کارتون درکامپیوتر، تبلت و موبایل: دیجیتون به غیر از وب‌سایت، دارای اپلیکیشن اندروید و iOS نیز هست تا با استفاده از آن بتوانید در انواع تبلت و موبایل نیز به آسانی به تمامی انیمیشن‌ها دسترسی داشته باشید. با دریافت اشتراک می­توانید از طریق همه­‌ی بسترهای دیجیتون در هر زمان و هر مکانی از محصولات استفاده کنید.
  • دسته‌بندی شدن انیمیشن و کارتون‌ها برای انواع سلیقه‌ها: کارتون­‌ها و انیمیشن­‌های سریالی و سینمایی در برنامه‌های منظم روزانه و هفتگی در سایت و اپلیکیشن به‌روزرسانی می‌شوند. دسته‌­بندی کارتون­‌های دیجیتون بسیار متنوع و دربرگیرنده انواع سلیقه‌های قشر خردسال، نوجوان، جوان و بزرگسال است. در دیجیتون علاوه بر دسترسی به انیمیشن‌های ایرانی و خارجی با کیفیت بالا و جدیدترین انیمیشن‌های روز دنیا با دوبله فارسی، می‌توانید از محصولات تولیدی تیم دیجیتون نیز که به‌صورت منظم در دیجیتون منتشر می‌شود لذت ببرید.  قصه‌های صوتی و سریال‌های آموزشی، محتواهای شاد، آموزنده و سرگرم کننده و همچنین ویدئوهای آموزشی دیجیتون همراه‌با سرگرمی، بازی، شعر و موسیقی در اختیار کاربران قرار گرفته است.
  • سیستم تنظیم هوشمند کیفیت و تماشای آسان و بدون قطعی: تمامی انیمیشن‌ و کارتون‌ها در دیجیتون از تکنولوژی هوشمند تطابق با سرعت اینترنت بهره می‌برند و شما با خیال راحت می‌توانید بدون قطعی به تماشای انیمیشن‌ها بنشینید و لذت ببرید به‌گونه‌ای که سرعت و کیفیت نمایش را مطابق با سرعت اینترنت دستگاه شما پخش می‌کند تا در هنگام مشاهده با قطعی و کندی مواجه نشوید.
  • اینترنت رایگان: یک خبر خوب برای هواداران انیمیشن این است که اگر از کاربران اپراتورهای (فن آوا، آسیاتک، پیش‌گامان، پارس آنلاین، داتک، مبین نت و شاتل) هستید می‌توانید با حجم اینترنت رایگان از دیجیتون استفاده کنید و اگر از کاربران اپراتورهای (ایرانسل، همراه اول، رایتل و مخابرات) هستید با اینترنت نیم بها می‌توانید در دیجیتون کارتون ببینید.
  • سیستم کنترل والدین: از دیگر قابلیت‌های دیجیتون امکان تنظیم تماشای ویدئو توسط والدین است. اگر فرزندخردسالی دارید، می‌توانید زمانبندی و محتوای مناسب سن کودک خود را انتخاب کنید.

 اشتراک دیجیتون

دیجیتون مجموعه‌ای از انیمیشن‌های رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ اما برای تماشای انیمیشن‌های غیر رایگان می‌توانید اشتراک یک ماهه، سه‌ماهه، شش ماهه و یک ساله به‌صورت پرداخت بانکی یا اشتراک از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن دیجیتون، کافه بازار و چارخونه تهیه کنید.

رویدادهای ویژه علاقه‌مندان و طرفداران انیمیشن

دیجیتون همچنین برای تأمین اوقات فراغت مناسب برای علاقه‌مندان انیمیشن و کارتون، مجموعه رویدادهای ویژه‌ای را به‌صورت مستمر برگزار می‌کند. اکران و دوبله زنده به روزترین انیمیشن های دنیا با حضور گویندگان و اجرای مسابقه از برنامه‌های این رویدادها است که برای علاقه‌مندان انیمیشن برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت حضوردر رویدادهای دیجیتون می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره پشتیبانی دیجیتون با شماره 42570224 -021 تماس بگیرند یا اینستاگرام دیجیتون به نشانی Instagram.com/digitoon.ir را دنبال کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات