ایران مال، سرزمینی جادویی در تهران

سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
هیجان و لذت هم‌زمان خریدگردی و تفریح، فراموش‌نشدنی است و تجربه آن برای همه افراد شیرین است.
تبلیغات

در ایران و به‌خصوص تهران، مراکز تجاری بسیاری هستند که در کنار خدمات فروشگاهی، امکانات رفاهی و تفریحی نیز برای مشتریان فراهم می‌کنند. بیشتر این مراکز تجاری با ساختاری تکراری بنا شده‌اند و در گوشه‌وکنار شهر جا خوش کرده‌اند. اما در این میان سازه‌ای وجود دارد که با خلاقیت طراحی خود، تحولی در مراکز خرید و تفریح به‌وجود آورده است. مرکز خرید ایران مال چند سالی است که در اطراف دریاچه چیتگر، فعالیت خود را شروع کرده تا تعریف ایرانیان را از یک مرکز تجاری تغییر دهد.

ایران مال، جاذبه‌ای پر از ماجراجویی

اگر سری به سایت تریپ ادوایزر زده باشید، باید بدانید که ایران مال به‌عنوان یکی از جاهای دیدنی تهران در این سایت اعلام شده و مکانی برای خرید، تفریح، دانستنی‎‌های فرهنگی، چشیدن طعم غذاهای خوشمزه و... محسوب می‌شود. طراحی‌های خلاقانه‌ای در این مجموعه به چشم می‌خورد و جذابیت‌های بصری آن به‌حدی گسترده است که خریدگردی را در ذهن به اولویت دوم می‌برد. این جاذبه شهری به‌عنوان یکی از جاهای دیدنی تهران می‌تواند روزی خاص در پایتخت برای شما بسازد.

ایران مال، از مدرن‌ترین جاهای دیدنی تهران

حالا که قصد گشت‌وگذار در یکی از مدرن‌ترین جاهای دیدنی تهران را دارید، بهتر است که پیش از رفتن، اطلاعاتی در مورد آن بدانید. این مرکز خرید با وسعت چشمگیری که دارد، شبیه سرزمینی دیدنی برای همه سلیقه‌ها شده است. این مجموعه به‌عنوان بازار بزرگ ایران معرفی شده و امکانات رفاهی جذابی همچون پردیس سینمایی، جاذبه‌های گردشگری، مجموعه‌های ورزشی، هایپر استار، فروشگاه‌های برند، برگزاری نمایشگاه‌های روز، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ و... برای مردم فراهم کرده است. این مرکز خرید و تفریح بزرگ‌ترین مرکز خرید خاورمیانه و یکی از جاهای دیدنی تهران است. در این سایت تریپ ادوایزر می‌توانید به اطلاعات و دیدگاه‌های مرتبط با آن دسترسی داشته باشید.

نابرو

در ایران مال چطور خوش بگذرانیم؟ سری به جاذبه‌های سنتی ایران بزنید

معماری سازه شیک این مجموعه که از مراکز خرید لوکس تهران است که در عین مدرنیته، بخش‌هایی برای تداعی سنت و فرهنگ معماری اصیل ایرانی نیز دارد. برای مثال در این مجموعه معماری مسجدهای ایرانی را می‌بینید، می‌توانید لذت گشت در تالار آینه را که یکی از قسمت‌های موزه کاخ گلستان است تجربه کنید، در باغ ایرانی قدم بزنید یا سری به شربت‌خانه‌های نوستالژیک و سنتی بزنید. نظرتان در مورد گشت در بازارچه‌های سنتی چیست؟ ایران مال این فرصت را هم برایتان فراهم کرده است.

در جاذبه‌های خوش‌رنگ‌ولعاب اروپایی وقت بگذرانید

در کنار اهمیت به فرهنگ ایرانی، می‌توانید سری به مجموعه باغ رستوران ملل بزنید که خیابان‌های اروپایی را برایتان تداعی می‌کند. به کتابخانه جندی شاپور بروید و برای لحظاتی تصور کنید که به قصه هری پاتر سفر کرده‌اید و قدرت جادویی دارید.

سری به گالری‌های هنری یا دیگر نمایشگاه‌ها بزنید

اهل رفتن به گالری‌های هنری هستید؟ مشکلی نیست، ایران مال شما را به بازدید از آثار هنری دعوت می‌کند.

همچنین مرکز بازار بزرگ ایران فرصت خوبی برای علاقمندان به صنعت خودروسازی فراهم کرده و یک نمایشگاه تخصصی برای معرفی تکنولوژی روز این صنعت در ایران و جهان فراهم کرده است. رویدادهای مهم این صنعت و آخرین محصولات جهانی را برای بازدیدکنندگان بازگو می‌کند و فرصت آشنایی با خودروهای کلاسیک را نیز برایتان فراهم می‌کند.

نابرو

خریدگردی و لذت تجربه یک طعم خوش

می‌توانید بعد از یک خریدگردی حسابی در هاپیر استار و فروشگاه‌هایی با برندهای خوش‌نام دنیا، سری به گیشه سینما بزنید و از تماشای دسته‌جمعی فیلم در سالن‌های باکیفیت ایران مال که با تکنولوژی روز دنیا رقابت می‌کنند، لذت ببرید.

وقتش رسیده که در کافه‌ها و رستوران‌های ایران مال یک طعم لذیذ را تجربه کنید تا برای گشت در دیگر جاهای دیدنی این سرزمین جادویی، انرژی تازه به‌دست آورید.

چطوری به ایران مال برویم؟

برای رفتن به مرکز تجاری بازار بزرگ ایران باید به سمت منطقه ۲۲ تهران در حوالی دریاچه چیتگر راه بیفتید. وارد اتوبان شهید خرازی غرب به شرق بشوید. نرسیده به خروجی چیتگر، تابلوهای راهنمای پارکینگ بیرونی این مرکز خرید را خواهید دید. پارکینگ وسیع و رایگان بازار بزرگ ایران، ظرفیت بالایی دارد و برای حمل‌و‌نقل مردم از محل پارک خوردو تا ورودی اصلی، مجموعه‌ای ون را به خدمت گرفته است.

امیدواریم که از گشت‌وگذار در ایران مال لذت ببرید. پیشنهاد می‌کنیم پیش از رفتن به ایران مال، سری به سایت نابرو، تجربه ناب گردش بزنید تا اطلاعات دقیقی به‌دست آورید و با نگاه بهتری از این پاساژ دیدن کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات